Gå til innhold

Mystisk kommentar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og ny date var ute og spiste forleden. Vi traff en litt perifer venninne av meg, bare hilste på i forbifarten. Fikk senere melding fra henne: "Serr. Dater du HAN??!!"

Det satte meg helt ut. Jeg ringte.

Hun sa hun bare var overrasket. Så spurte jeg om hun kjente ham. Om det var noe jeg burde vite om ham. Alt mulig av det jeg begynte å tenke da jeg fikk den meldingen.

Neida, sa hun - det var ingenting.

Hun kjente ham egentlig ikke. Hadde bare hørt...nei, forresten. Ingenting. Bare glem det, sa hun.

Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: 2d63d...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er sjalu

Anonymkode: e939c...f24

• Liker 7
Skrevet

Alltid skummelt når man dater en ny jente. De har ofte venninner som skal vurdere oss og si om vi er gode nok til å bli likt eller ikke

• Liker 4
Skrevet

Ignorer. Idiotisk kommentar og dårlig venninne stil. Har hun sagt A får hun si B, så hun vil også ha oppmerksomhet og spiller kostbar. 

Fortsett å date han med nesa i sky, og ikke spør inntil noe om hun nevner han igjen. 
Det er den beste pay back.

Anonymkode: 2bdaa...179

• Liker 6
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og ny date var ute og spiste forleden. Vi traff en litt perifer venninne av meg, bare hilste på i forbifarten. Fikk senere melding fra henne: "Serr. Dater du HAN??!!"

Det satte meg helt ut. Jeg ringte.

Hun sa hun bare var overrasket. Så spurte jeg om hun kjente ham. Om det var noe jeg burde vite om ham. Alt mulig av det jeg begynte å tenke da jeg fikk den meldingen.

Neida, sa hun - det var ingenting.

Hun kjente ham egentlig ikke. Hadde bare hørt...nei, forresten. Ingenting. Bare glem det, sa hun.

Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: 2d63d...95e

Du dumper i alle fall venninna di som sier A, men så nekter å si B :klaske:

• Liker 1
Skrevet

Har hatt sånne «venniner» selv. Han jeg datet som jeg senere ble gift med prøvde en vennine å grave dritt om fordi kusinen hans gikk på samme vgs. Men kusinen sa ingenting vondt om han og til slutt spurte hun om vi kunne bytte partner🤦🏽‍♀️ Enten så sier hun hva hun har på han eller så kan hun ryke.

Anonymkode: 6d228...036

Gjest theTitanic
Skrevet
16 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Du dumper i alle fall venninna di som sier A, men så nekter å si B :klaske:

Ja, så dårlig gjort! Hva annet unnlater hun å si sannheten om? 

Skrevet
8 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Alltid skummelt når man dater en ny jente. De har ofte venninner som skal vurdere oss og si om vi er gode nok til å bli likt eller ikke

Dette vet jeg alt om. De er raskt på google for å sjekke ut hvem vi er.

Skrevet

For en idiotisk vennine. Jeg hadde faktisk  fortalt henne akkurat hvor idiot hun er. 

Anonymkode: 53ce6...4ff

Skrevet

Hun manipulerer deg. Ingen grunn til å gå på limpinnen. Kos deg med daten ;) 

Skrevet

Det går fint an å ha forskjellig oppfatning av nøyaktig samme saken, uten at noen har feil av den grunn.
6-or-9.png

Anonymkode: be013...11c

Skrevet
På 21.9.2020 den 14.43, AnonymBruker skrev:

hun er sjalu

Anonymkode: e939c...f24

evnt så vet hun noe ho kvier seg for å fortelle

Anonymkode: 73fe3...e70

Skrevet
7 timer siden, Hippogriff skrev:

Hun manipulerer deg. Ingen grunn til å gå på limpinnen. Kos deg med daten ;) 

kjenner du henne?

Anonymkode: 73fe3...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...