AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #21 Skrevet 21. september 2020 Jeg tror kanskje det snart er på tide å landsforvise disse "menn må jakte"-folka. Anonymkode: 55b1e...ed8 5
Humas Skrevet 21. september 2020 #22 Skrevet 21. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ta kontakt, utveksle telefonnumre - så holde igjen for å se om han tar kontakt? Anonymkode: f08df...510 Kanskje det, og gå videre m hevet hode om d ikke går. Om det er en man må omgås, så tror jeg d er viktig å ihverfall late som alt likevel er bra. Hvis han liker deg litt så kan han kanskje likevel få lyst å bli 'bedre kjent'
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #23 Skrevet 21. september 2020 Selvsagt! Hvorfor skulle det være et problem? Er ikke risset i stein at mannen skal ta kontakt først. Anonymkode: fd034...7ec 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #24 Skrevet 21. september 2020 Selvfølgelig. Dette er ikke 1950. Anonymkode: f1765...9d3 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #25 Skrevet 21. september 2020 2 hours ago, Stiigen said: Det er greit, men damer som tar initiativ er kun i Hollywod filmer, eller unntaksvis om de er sørpe fulle. Skjer ikke i virkelige verden. Skjer med kjekke menn. Men definitivt ikke med alle Anonymkode: 5c8f0...bb5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #26 Skrevet 21. september 2020 3 timer siden, Stiigen skrev: Det er greit, men damer som tar initiativ er kun i Hollywod filmer, eller unntaksvis om de er sørpe fulle. Skjer ikke i virkelige verden. I'm playing the part then, I guess... Har nesten alltid vært den som har tatt initiativ, stort sett ganske edru, da mange menn bruker ååår og dag, og jeg er en utålmodig dame. 😁 Funker hver gang, gitt! Anonymkode: 951e9...207 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #27 Skrevet 21. september 2020 Hvilket kjønn noen innhar fratar de ikke ansvar eller rett til å prate først. Hvis noen mener de må være annet enn de er og forandre seg for å få en partner, ja så trenger man ingen partner. Hvorfor i huleste skulle hvilket kjønn man er ha en betydning? Er faktisk alles ansvar å få frem at vi er likestilt, for at vi skal bli det. Blir flau over at noen i dag tror noe annet. Vi er i 2020, jeg nærmere 50 vet kjønn, hudfarge, legning mm betyr noe Anonymkode: 5bef6...7c0 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #28 Skrevet 21. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvilket kjønn noen innhar fratar de ikke ansvar eller rett til å prate først. Hvis noen mener de må være annet enn de er og forandre seg for å få en partner, ja så trenger man ingen partner. Hvorfor i huleste skulle hvilket kjønn man er ha en betydning? Er faktisk alles ansvar å få frem at vi er likestilt, for at vi skal bli det. Blir flau over at noen i dag tror noe annet. Vi er i 2020, jeg nærmere 50 vet kjønn, hudfarge, legning mm betyr noe Anonymkode: 5bef6...7c0 Og kvinner har da tatt initiativet i mange mange år. Anonymkode: 9e43a...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #29 Skrevet 21. september 2020 Er du en tidsreisende fra 18pilogbue? Anonymkode: ed0e2...be2
Sykkelkopp Skrevet 21. september 2020 #30 Skrevet 21. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn liker jakten. Hvis han ikke får jakte mister han interessen, er min erfaring, dessverre. Anonymkode: 26bb4...565 Eller så fant de ut at du ikkevar så interessant når de fikk sjansen til å bli kjent med deg. Jeg har også mistet interessen for sånne. Når jeg oppdager det eneste de hadde gående for seg var mystikken fra spillet sitt Jenter som viser interesse fra første sekund og faktisk er interessante derimot.. De mister jeg ikke interessen for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå