Gå til innhold

Er jeg bifil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får ikke orgasme med menn, kun med kvinner. Blir kåt men ikke nok kåt til at jeg klarer nå klimaks. Bør jeg satse på ett forhold med ei av samme kjønn da? 

Anonymkode: 00465...87f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje. Prøv!

For øvrig er de fleste mennesker bifile i en eller annen grad.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke orgasme med menn, kun med kvinner. Blir kåt men ikke nok kåt til at jeg klarer nå klimaks. Bør jeg satse på ett forhold med ei av samme kjønn da? 

Om du er bifil eller ikke, har nok ingenting med mangel på orgasme å gjøre. Seksuell legning handler jo om hvem man tiltrekkes av. Jeg er for eksempel en 100% heterofil mann og ville aldri lurt på om jeg var noe annet selv om jeg hadde hatt problemer i sexlivet. Flere ganger har jeg opplevd problemer med ereksjon eller problemer med å få orgasme, men det har aldri resultert i at jeg lurte på om jeg er homofil eller bifil. Jeg tenner ikke på menn og er derfor trygg på at jeg er heterofil.

Du er nok ikke alene som kvinne når det gjelder dette med orgasmen, men det betyr jo ikke at alt håp er ute av den grunn. Kanskje du skulle oppsøke en sexolog?  

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør vel satse på et forhold med en person du er forelsket og glad i? Samme om det er ei dame eller en mann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...