Gå til innhold

er jeg sær

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er greit å være kåt, men han virker å mangle både sosiale antenner og selvkontroll.  Du får be ham skjerpe seg hvis han vil beholde deg. Menge menn skjønner ikke det der med at kvinner ofte har et annet tenningsmønster enn dem, eller så later de som de ikke skjønner og satser på at dama gir etter så det blir noe på dem kjapt og effortlessly.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Det er greit å være kåt, men han virker å mangle både sosiale antenner og selvkontroll.  Du får be ham skjerpe seg hvis han vil beholde deg. Menge menn skjønner ikke det der med at kvinner ofte har et annet tenningsmønster enn dem, eller så later de som de ikke skjønner og satser på at dama gir etter så det blir noe på dem kjapt og effortlessly.

er begynt å lure litt på de sosiale antennene. han seksualiserer enhver sitasjon; jævlig ekkelt når det skjer foran tenåringen🤭jeg har ikke barn selv, og kan ingenting om barneoppdragelse, men reagerer. føler ofte det ikke er mulig å snakke om noe som helst uten at temaet sex kommer på banen, i en eller annen form😏trodde selv at jeg hadde litt «grov» humor, men dette synes jeg blir ganske harry, usmakelig-og pinlig🙈

Anonymkode: 1b886...d88

Skrevet

Du høres ikke så veldig forelsket ut, for å si det forsiktig. Kjæresten din mangler antenner, men jeg hadde også vært litt overivrig hvis jeg skulle se mannen min så lite hver uke 😉

Skrevet
5 minutter siden, PM75 skrev:

Du høres ikke så veldig forelsket ut, for å si det forsiktig. Kjæresten din mangler antenner, men jeg hadde også vært litt overivrig hvis jeg skulle se mannen min så lite hver uke 😉

haha ja kan hende😂🙈uff. 

Skrevet

Unnskyld men en far med seksualisert språk foran tenåringen sin 🙈 pinlig for ungen og pinlig for deg, eneste som ikke skjønner det er han

Hva ser du egentlig i denne mannen ? 

Huff, det der hadde ikke jeg giddet. Høres mer ut som en fuck friend en et forhold 

Anonymkode: aa57a...264

Skrevet

Har det litt på samme måte som deg, og føler det litt på samme måte som deg, bare at jeg elsker sex da 😂 Men resten føler jeg er ganske likt. Jeg kommer aldri til å flytte sammen med han sålenge barna bor hjemme, jaffal.... Det er uaktuelt. Jeg elsker å ha mitt eget sted. Har veldig krevende jobb, så må ha en plass jeg kan være som er rolig og fredelig og jeg kan slappe av. Barna (7 og 14) er ganske bråkete og legger seg, etter min mening, ganske (altfor) seint. Han snorker også så sover sjelden over.  😞 Har begynt å sette spm.tegn. ved om jeg orker et forhold med han, men akkurat nå synes jeg det er greit å bare treffes for litt kos og hygge. Du er jaffal ikke sær! Jeg vet at jeg er sær da. 😁

Anonymkode: a878f...f6f

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det litt på samme måte som deg, og føler det litt på samme måte som deg, bare at jeg elsker sex da 😂 Men resten føler jeg er ganske likt. Jeg kommer aldri til å flytte sammen med han sålenge barna bor hjemme, jaffal.... Det er uaktuelt. Jeg elsker å ha mitt eget sted. Har veldig krevende jobb, så må ha en plass jeg kan være som er rolig og fredelig og jeg kan slappe av. Barna (7 og 14) er ganske bråkete og legger seg, etter min mening, ganske (altfor) seint. Han snorker også så sover sjelden over.  😞 Har begynt å sette spm.tegn. ved om jeg orker et forhold med han, men akkurat nå synes jeg det er greit å bare treffes for litt kos og hygge. Du er jaffal ikke sær! Jeg vet at jeg er sær da. 😁

tusen takk🌸føler meg nesten psyko som ikke hopper i samboerskap og/eller giftemål, siden det ser ut til å være normale ønsker🙈etter år med sykdom og vanskeligheter, ønsker jeg et behagelig liv. og ser ikke for meg et behagelig liv om jeg skal bo med fire andre🤭brukte 6 år på å ta en bachelor, og to til for å finne jobb. omsider har jeg en jobb jeg elsker, med en lønn som går an å leve av. og holder også på med videreutdanning; mest for selvutvikling☺️. har ikke lyst på endringer; har brukt mange år på å få det slik jeg har det nå; endelig på boligmarkedet, er selvforsørgende, ja trives!😌tror ikke jeg klarer å få hvile, drive med nettstudie mm skal jeg flytte inn i en annen manns hus. kommer til å føle meg som en gjest.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld men en far med seksualisert språk foran tenåringen sin 🙈 pinlig for ungen og pinlig for deg, eneste som ikke skjønner det er han

Hva ser du egentlig i denne mannen ? 

Huff, det der hadde ikke jeg giddet. Høres mer ut som en fuck friend en et forhold 

Anonymkode: aa57a...264

det er dritpinlig. skal jeg treffe en veninne kommer han med hentydninger der og...tør ikke ta han med på besøk til venner lengre heller🤭men det værste er foran barn/ungdom; det er skikkelig ekkelt...

Skrevet

Du forteller bare mer og mer. Det forholdet der er ikke noe å samle på.  Det er dessuten skremmende å høre hvordan du ser din egen rolle i et ev samboerskap. Som voksen har du alle forutsetninger for å gå inn i det med åpne øyne,  og sette standarden fra første øyeblikk. Du har på en måte akseptert at din rolle er å være hushjelp, og attpåtil måtte betale for det. 

M52

Anonymkode: 63c32...799

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

tusen takk🌸føler meg nesten psyko som ikke hopper i samboerskap og/eller giftemål, siden det ser ut til å være normale ønsker🙈etter år med sykdom og vanskeligheter, ønsker jeg et behagelig liv. og ser ikke for meg et behagelig liv om jeg skal bo med fire andre🤭brukte 6 år på å ta en bachelor, og to til for å finne jobb. omsider har jeg en jobb jeg elsker, med en lønn som går an å leve av. og holder også på med videreutdanning; mest for selvutvikling☺️. har ikke lyst på endringer; har brukt mange år på å få det slik jeg har det nå; endelig på boligmarkedet, er selvforsørgende, ja trives!😌tror ikke jeg klarer å få hvile, drive med nettstudie mm skal jeg flytte inn i en annen manns hus. kommer til å føle meg som en gjest.

Nei, du må ikke finne på å flytte inn!! Behold uansett din egen leilighet om du i et svakt øyeblikk skulle finne på å gjøre det 🤪🤪🤪 Samliv er oppskrytt. Jeg vil heller være særboer enn å flytte inn til noen. Elsker friheten min. 😊 Forstår deg godt jeg!

Skrevet

DUMP HAN!

Anonymkode: b1b02...99b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...