Gå til innhold

er jeg sær

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok her er greia. jeg er sammen med en fyr på min egen alder(45 år), vi er særboere. vi har ikke veldig mye tid sammen; type 2 timer en kveld i uken, og lørdager(av og til overnatting). han snorker, så ikke så ofte jeg gidder overnatte(jobber mye i helgene og trenger søvn). hatt det sånn i ca tre år. kjenner jeg er ganske lei av de seksuelle forventningene, særlig på desse to timers treffene. jeg har også lyst på sex, ikke det som er greia. men at han fra han kommer inn døren har det fokuset. type tar hånden min mot skrittet sitt. jeg tar den tilbake og sier jeg ikke er klar for noe. men det hjelper lite. er det storforlangende å kunne samtale litt, massere skuldrer, kose litt for SÅ å komme i stemning? er nesten begynt å bli litt provosert av å få pikken dyttet i trynet etter 10 minutt🤭😂🙈😏😝huff antar jeg får noen krasse svar nå, men det får stå sin prøve. er slik at jeg lurer på om vi egentlig er kompatible. har hatt andre kjærester der jeg har følt vi var på bølgelenge seksuelt, og hadde det fint sammen. nå kjenner jeg mest på irritasjon😭

Anonymkode: 1b886...d88

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er absolutt ikke sær!

Anonymkode: b5567...7ef

• Liker 6
Skrevet

Hadde jeg ikke orka 

Anonymkode: c7dda...b07

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke du er sær, men synes du kan prate med ham om det. Og så bør dere kanskje forsøke å gjøre noe annet sammen eller prøve å få til å sees oftere? For om dere sees 2 timer i uken og han da forventer umiddelbart sex når dere da møtes så virker det jo litt som et FF-forhold mer enn et kjæresteforhold.

Anonymkode: d7b9e...313

• Liker 7
Skrevet

Vil heller si han er sær som stapper dicken i tryne på deg og forlanger at du skal klatte på den straks han kommer inn døren. Sitt deg ned og snakk litt med han om hvilke forventninger du har, hva som tenner deg, og hva som ikke tenner deg. Kanskje han skulle fått en one on one lesson på the famale body;) 

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Snartosstre skrev:

Vil heller si han er sær som stapper dicken i tryne på deg og forlanger at du skal klatte på den straks han kommer inn døren. Sitt deg ned og snakk litt med han om hvilke forventninger du har, hva som tenner deg, og hva som ikke tenner deg. Kanskje han skulle fått en one on one lesson på the famale body;) 

haha ja. skal sies at jeg har forsøkt😏. blir dritsliten de få gangene jeg sover der, har hatt 12-timers vakt og jobb neste dag, og han ønsker oppvartning. en gang sa jeg at du får gjøre som du vil med meg, men jeg må hvile. ble fort slutt på leken da. våkner også av at han grafser mot skrittet mitt...det er i søvne, men jeg hopper høyt. ble utsatt for et voldtektsforsøk som 17-åring, og det sitter noe i hodet ennå. brå bevegelser mot kjønnsorgan er fy fy for meg🙈ellers har jeg hatt et normalt sexliv, og føler ikke at jeg er»ødelagt». men må tas litt hensyn. begynner å få skikkelig avsmak nå. tenk om jeg ender opp med å hate sex😢

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha ja. skal sies at jeg har forsøkt😏. blir dritsliten de få gangene jeg sover der, har hatt 12-timers vakt og jobb neste dag, og han ønsker oppvartning. en gang sa jeg at du får gjøre som du vil med meg, men jeg må hvile. ble fort slutt på leken da. våkner også av at han grafser mot skrittet mitt...det er i søvne, men jeg hopper høyt. ble utsatt for et voldtektsforsøk som 17-åring, og det sitter noe i hodet ennå. brå bevegelser mot kjønnsorgan er fy fy for meg🙈ellers har jeg hatt et normalt sexliv, og føler ikke at jeg er»ødelagt». men må tas litt hensyn. begynner å få skikkelig avsmak nå. tenk om jeg ender opp med å hate sex😢

Fortsetter det sånn så kommer du vertfall ikke til å ha noe utbytte av sex, og hele konseptet sex vil kanskje bare bringe dårlige assosiasjoner (mtp din fortid) Så for din egen del så ville jeg, om du har sterke følelser for denne personen og ønsker å fortsette livet ditt med han, forsøke en gang til med å prate med han, noen menn trenger ting inn med t-skje og det hjelper ikke å ymte frem ting, vær rett på sak, visualiser, kom med sammenligninger (går ikke hjulet rundt, skrangler og er vanskelig så er det smurning som hjelper) eller noe i den dur som kan tiltale han. Går ikke dette så må du nesten tenke deg om om dette er verdt det, han må nesten se DEG og hva du trenger for å gi han det han trenger:) 

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, Snartosstre skrev:

Fortsetter det sånn så kommer du vertfall ikke til å ha noe utbytte av sex, og hele konseptet sex vil kanskje bare bringe dårlige assosiasjoner (mtp din fortid) Så for din egen del så ville jeg, om du har sterke følelser for denne personen og ønsker å fortsette livet ditt med han, forsøke en gang til med å prate med han, noen menn trenger ting inn med t-skje og det hjelper ikke å ymte frem ting, vær rett på sak, visualiser, kom med sammenligninger (går ikke hjulet rundt, skrangler og er vanskelig så er det smurning som hjelper) eller noe i den dur som kan tiltale han. Går ikke dette så må du nesten tenke deg om om dette er verdt det, han må nesten se DEG og hva du trenger for å gi han det han trenger:) 

gode råd her; takk☺️er nesten begynt å bli litt usikker på mine følelser for ham. når det ikke er mulig å få til en bedre kommunikasjon enn hittil, føler jeg at vi kanskje ikke passer så godt sammen😏og har ikke lyst å få avsmak ang sex😬men føler det er i ferd med å skje. blir jeg tørrere her jeg sitter og irriterer meg, blir det skogbrann😁🙈

• Liker 2
Skrevet

Han er sær.

Anonymkode: f6d26...b2e

• Liker 3
Skrevet

Nei, du er ikke sær, men kan det være at du har vært litt uklar for hva du forventer? Er dere enige om at dere er sammen, eller kan det være at han ser på det som et slags elsker-opplegg? Ut fra det su beskriver kan det virke som om han ser på det som mer av det siste, mens du savner alt det andre som hører med det å være sammen.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Doolittle skrev:

Nei, du er ikke sær, men kan det være at du har vært litt uklar for hva du forventer? Er dere enige om at dere er sammen, eller kan det være at han ser på det som et slags elsker-opplegg? Ut fra det su beskriver kan det virke som om han ser på det som mer av det siste, mens du savner alt det andre som hører med det å være sammen.

nei, han var klar til å bli samboer etter en mnd; jeg som stritter i mot🤭har ikke kapasitet til jobb og husmortilværelse(han har tre barn, fra 8 år til 15). har aldri hatt inntrykk av at han ikke vil bo sammen, og planlegge en fremtid.

Skrevet

Er det greit for deg å sees så lite ? 

Snakker dere ofte sammen for å gjøre opp for lite tid sammen?

Jeg er sånn at jeg mister følelser og får avsmak på sex med personen om jeg ser de for sjeldent. Jeg mister relasjonen og det blir for rart. 

Skjønner godt sex ikke er det første du tenker på. Alle er jo forskjellig, men du er ikke sær vil jeg si. 

Anonymkode: 02929...200

• Liker 1
Skrevet

Det er sært å se «kjæresten» sin bare to timer i uka, synes jeg. Det er også sært å ikke ville overnatte sammen med ham. Øreplugger finnes og de virker. 
Det er ikke særere å ønske seg sex med «kjæresten» man kun ser en gang i blant, enn å ville massere eller prate i stedet. 
Invester litt mer tid i den såkalte kjæresten din, så kanskje begge får det dere vil ha. 

Anonymkode: 5fdf4...849

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det greit for deg å sees så lite ? 

Snakker dere ofte sammen for å gjøre opp for lite tid sammen?

Jeg er sånn at jeg mister følelser og får avsmak på sex med personen om jeg ser de for sjeldent. Jeg mister relasjonen og det blir for rart. 

Skjønner godt sex ikke er det første du tenker på. Alle er jo forskjellig, men du er ikke sær vil jeg si. 

Anonymkode: 02929...200

ja, det er ok for meg☺️jeg jobber mye, og tar videreutdannelse, så har veldig mye å gjøre. han jobber mye og er opptatt med barna, så akkurat det er ok for begge akkurat nå. det eneste jeg savner, er muligheten til å reise litt sammen. akkurat nå er det selvsagt ikke et stort tema, men vi har aldri reist sammen. når jeg snakker om reising bare mumler han noe, så det synes jeg er ganske kjedelig. jeg ønsker å se verden☺️etter mange år med sykdom og dårlig økonomi, er jeg nå på rett vei. og trenger noen som forstår meg.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei, han var klar til å bli samboer etter en mnd; jeg som stritter i mot🤭har ikke kapasitet til jobb og husmortilværelse(han har tre barn, fra 8 år til 15). har aldri hatt inntrykk av at han ikke vil bo sammen, og planlegge en fremtid.

Du er altså selv problemet. Du vil ha i pose og sekk. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sært å se «kjæresten» sin bare to timer i uka, synes jeg. Det er også sært å ikke ville overnatte sammen med ham. Øreplugger finnes og de virker. 
Det er ikke særere å ønske seg sex med «kjæresten» man kun ser en gang i blant, enn å ville massere eller prate i stedet. 
Invester litt mer tid i den såkalte kjæresten din, så kanskje begge får det dere vil ha. 

vi ses i helgene også. har så klart prøvd ørepropper☺️hjelper ikke. blir helt ødelagt av søvnmangel. men samtidig, må jeg jo innrømme at jeg gjerne tidligere ofret søvn når jeg var forelsket😬🙈

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er altså selv problemet. Du vil ha i pose og sekk. 

men er det ikke han som får i pose og sekk om jeg flytter inn? han får husleie, hushjelp og øvrig😁 jeg kommer til å være utslitt. og blakk

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men er det ikke han som får i pose og sekk om jeg flytter inn? han får husleie, hushjelp og øvrig😁 jeg kommer til å være utslitt. og blakk

Blakk? Hvorfor? Du har vel boutgifter der du bor nå også? 

Anonymkode: ed56f...23b

Skrevet

Skal man ikke dele på kostnader og arbeid? Slik det er nå, er det du som har styringa, og er opphavet til problemet. 

Skrevet

Skal man ikke dele på kostnader og arbeid? Slik det er nå, er det du som har styringa, og er opphavet til problemet. 

nja, han gjør alt husarbeid i dag. hadde enten måtte delt alt mellom meg og han(altså fem mennesker), eller muligens endt med at jeg måttet tatt alt. han er egentlig litt lat; merker at han lett skyver ansvar over på meg. jeg eier min egen lille leilighet, og ikke kjekt å stå der med skjegget i postkassa om det går til helvete etter ett år som samboere. så med tanke på min egen økonomi og helse har jeg ikke spesielt lyst. hadde det kun vært oss to hadde vi kanskje kjøpt noe sammen. jeg ønsker ikke å legge meg opp i oppdragelsen av hans barn. har lest mange triste tråder her om stemor-rollen😏

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...