Gå til innhold

Sa ja til jobb, men usikker nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Kort etter jeg hadde vært på intervju fredag ble jeg tilbudt jobben. Svarte automatisk og raskt ja - tror jeg er litt redd for å stille for mye krav eller virke krevende.

Nå er jeg blitt usikker. Bla. fordi jeg ikke vet helt hvordan arbeidstidene er - antok at det er vanlig 8 timers dag, men nå har jeg hørt fra noen andre som jobber i lignende bransje (butikk) at de i blant har 4 timers vakter. Noe som hadde vært greit om jeg bodde i nærheten, men må pendle 1 time hver vei (som også gjør meg usikker). Forhørte meg ikke om lønn eller andre betingelser.. Også usikker på når jeg starter, har spurt om dette for noen dager siden, men enda ikke svar.

Er det for sent å si at jeg ikke vil ha jobben alikavel? Eller, vil jo muligens ha den, men vil jo også ha svar på dette over her..

Samt at jeg ønsker å ta noen eksamener, så er 4 datoer hvor jeg må ha fri (men muligens litt flere i realiteten pga lang reise). Burde jo være uproblematisk, men i søknaden min skrev jeg at jeg skulle ha et friår, men er to måneder siden, og situasjonen har endret seg.. Og tok ikke dette opp på intervjuet.

Anonymkode: 67a18...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville stilt de spørsmålene, og om du ikke får de svarene du kunne ønske deg er det helt greit å si at dette ikke var noe for deg allikevel, og beklage for at du var rask med å si ja. Du har ikke skrevet kontrakt enda antar jeg, og da er ikke jobben offisielt din😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bekymringene blir det ingenting av.

Regner med du fikk et kontraktsforslag som gir deg de fleste svarene.

Anonymkode: 911ee...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste bekymringene blir det ingenting av.

Regner med du fikk et kontraktsforslag som gir deg de fleste svarene.

Anonymkode: 911ee...7bb

Nei, men har sendt melding hvor jeg spurte om når vi skulle ta kontrakt, men ikke fått svar.

Anonymkode: 67a18...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anzii skrev:

Jeg ville stilt de spørsmålene, og om du ikke får de svarene du kunne ønske deg er det helt greit å si at dette ikke var noe for deg allikevel, og beklage for at du var rask med å si ja. Du har ikke skrevet kontrakt enda antar jeg, og da er ikke jobben offisielt din😊

Oki, takk! Får prøve😅

Anonymkode: 67a18...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kontakt dem og still de spørsmålene du trenger TS :) Helt normalt at du ønsker å vite f.eks arbeidstider osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...