Gå til innhold

Jeg er skuffet over navnet foreldrene mine gav meg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vist et white trash og transe navn. Hvordan kunne de gi meg et slikt navn ? Jeg har et 70-80 talls navn. 

Anonymkode: 11c9c...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Monica? Jeanette? :)

Anonymkode: 7ad2a...4cd

Ja, det første.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Heter du Tanja/Tanya? Isåfall forstår jeg deg 🙈

Anonymkode: 4ca42...4ae

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, Monica er ikke et dårlig navn. Heter det jeg og 😄 Mange på 60-70 tallet ble kalt det navnet. Hva slags folk omgås du med??

Anonymkode: f147d...05f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det første.

Nei.

Jeg tippa det bare fordi jeg så deg i den tråden om transenavn og gjenkjente deg PGA ordlyden, lol.

Det er først på Kvinneguiden jeg har lest at Monica er lavstatus. Tror ikke folk generelt tenker det altså, lol.

Anonymkode: 7ad2a...4cd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, Monica er ikke et dårlig navn. Heter det jeg og 😄 Mange på 60-70 tallet ble kalt det navnet. Hva slags folk omgås du med??

Anonymkode: f147d...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det første.

Nei.

Monica er et helt vanlig navn da. Ikke noe white trash med det.

Anonymkode: de0e7...264

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke si at Monica er et white trash-navn, akkurat. Du kunne hatt verre ting å slite med her i livet, for å si det sånn.

Anonymkode: 4ca42...4ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til fem som heter Monica, i alder 25-42. To staves med K, Monika.

Synes det er et pent navn, jeg. Ante ikke at det ble assosiert med white trash og transer, og synes det er tullete. Jeg antar at du muligens er veldig ung?

Anonymkode: 15b90...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart bytte navn selv, hater navnet mitt og føler ingen forbindelse med det. Silje liksom 🙄

Anonymkode: de0e7...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monica er jo fint. Det med navn går i bølger. Et navn som er helt ut og fy og føy en stund, blir ti på topp kort tid etter. Jeg hatet mitt navn som barn. Ble mye mobbet. Ingen het det. Bare eldgamle damer i bibelen het det. Så kom en periode da jeg syntes det var flott å ha et navn som ikke alle andre hadde. Men så ble navnet mitt blant ti på topp navnene, og nå synes jeg det er ganske hverdagslig kjedelig og henger på "Gud og hver mann". Ja, jeg heter Sara. Gi det litt tid, så er ditt navn og ti på topp. Og Monica er fint. Og du er den du er, det er ikke navnet som bestemmer det.

Anonymkode: c01ba...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Monica, og er veldig glad i navnet mitt. Og synes da ikke det er et White trash navn. 

Anonymkode: e0502...53a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og si at du er ironisk?

Du tar selvfølgelig ikke det som skrives her inne om slikt alvorlig? Tenk heller etter hvem som skriver slike innlegg og svarer på dem.

Monica er da et fint navn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk er så opptatte av andre mener. Jeg personlig synes Monica er et veldig stygt navn(i likhet med de fleste navn som ble gitt mellom 1940-1990-tallet). Men hvorfor bry det så mye? Det er bare et navn og navnet er jo ikke deg, du bare har det. Folk vil alltid ha meninger og tanker om ting. Du kan aldri gjøre alle fornøyde. Dette skjer også om du bytter navn. 

Anonymkode: 101ae...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...