Gjest Gjest_thea_* Skrevet 23. juli 2005 #1 Skrevet 23. juli 2005 jeg og venninde har nå bråbestemt oss for å ta en hoppe-på-tur til syden i slutten av august. vi har ikke hatt noe ferie tidligere i år, så dette skal bli deilig. jeg har tittet litt på restplasser på ving.no ol. det er jo så billig da. koster bare 2000kr! jeg hat sett litt på øya samos som tilhører hellas. er det noen som har erfaring fra dette stedet og erfaring med å ta en slit hoppe-på-tur. er veldig redd for å komme til ett grisehus. har sett litt på rohdos også. fortell gjerne
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #2 Skrevet 24. juli 2005 Har reist mange ganger på hopppå tur,Det har vært 2 stjernes og 4 stjernes. eneste gangen vi hat klager var i agia napa ipå kypros ,mye leven om natta,betalte 400 kr ekstra og fikk et kjempeflott anlegg.
Pauline Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 Ingen problem med hopp på tur. Det dårligste på de fleste reiseselskap er uansett 2 stjerner, så det går bra. Vi har reist på slike turer både med og uten barn. Om sommeren er det nok mindre sjanse for å havne på et "flott hotell", men i syden er man jo uansett ute og nyter hardt tiltrengt sol. Lykke til!
Glossy Skrevet 27. juli 2005 #4 Skrevet 27. juli 2005 Ingen dårlige oplevelser med hoppe på tur. Heller omvendt. Fått gode hoteller hver gang.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #5 Skrevet 29. juli 2005 Vi dro på hopp på tur i fjor, til Tyrkia. Ble hopp på siden vi ikke hadde rotet oss til å bestille, så vi betalte 3400, pr pers med Detur, en uke. Havna på et bra leilighetshotell 500 meter fra stranda og stortrivdes:) I år bestilte vi i februar, og betaler 3200,- pr pers for to uker, gleder meg til å dra
*Anaïs* Skrevet 29. juli 2005 #6 Skrevet 29. juli 2005 Hei! Jeg var på Samos med familien for ett par år tilbake. Vi var i en koselig småby. Lite nordmenn og turister, men heller ikke ett yrende natteliv om du er ute etter det. Vi var det i september i siste uken av sesongen som sikkert er litt av grunnen til lite "party"(Fins jo andre byer og)! Men for all del, en kjempefin øy! Jeg var i Rhodos by i fjor med ni venner. Rhodos er en fin "helt vanlig sydenøy." Masse liv og røre. Likte at det var shoppingmuligheter litt utenom de vanlige bodene. Rullesteinstrand om jeg ikke husker feil, men jeg synes ikke det gjorde noe. Lykke til med hva enn du velger, God tur! :-D
Cuba Skrevet 29. juli 2005 #7 Skrevet 29. juli 2005 Jeg og typen har bestilt hopp-på-tur, eller restplass heter det kanskje i vårt tilfelle! Bestilte på www.solfaktor.no Vi betalt bare 5000,- for to og det var spesifisert da.. en uke på 3+ stjerner i Zakhyntos. Må en del opp i pris om du vil til Rhodos, Samos og andre da.. Kreta kan man også få billig!! Men om du ikke er så nøye på hvor du bor, kan det jo lønne seg og ta uspes.
Svevende Skrevet 7. august 2005 #8 Skrevet 7. august 2005 Jeg har alltid fått fine steder og bo på når jeg har reist uspesifisert. En gang fikk jeg en fin leilighet og. Broren og kona hans fikk bryllups suite en gang:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå