Gå til innhold

Føler jeg passet best alene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er skapt for forhold..? Er det mulig? 

Har aldri hatt noe langvarig forhold.. Ikke hatt sex på 10 år. Får mer enn nok oppmerksomhet og blir ofte bedt ut, men føler aldri noe.

Har fokusert på jobb i alle år etter vgs. Svært selvstendig. Mange nære og gode venner. Alle mine venner er gift og har barn, jeg kjenner litt på det at det er hva jeg mangler. Har alltid tenkt at jeg skal ha 2 barn og være gift, men så føler jeg ofte at jeg ikke trenger en mann i livet mitt. Har "tullet" ang sæddonor i mange år, men kanskje så har jeg egentlig ment det seriøst. 

Ender alltid opp på date med menn som er sjenerte og stille. Vi prater godt, men jeg leter etter feil. Får aldri denne varme følelsen alle snakker om. Føler meg ødelagt, som om jeg ikke er skapt for kjærlighet. Lurer på om jeg er aseksuell, gått 10 år uten sex og det plager meg ikke.. 

Ang barn, tror jeg er redd for å bli en dårlig mor.. Og tape friheten min.. Elsker reising. Kunne tenkt meg noen år i utlandet.. Men føler klokken tikker. 

Noen med lignende følelser? Jeg vil jo ikke dø ensom.. Bli hun kjipe gamle dama uten familie.. 

Anonymkode: bee89...991

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener. har det samme selv

Anonymkode: 40ee5...41b

• Liker 2
Skrevet

Unnvikende tilknytningsstil?? Søk og les. 

Anonymkode: 2ecb3...6fa

Skrevet

Det er absolutt mulig å ikke være skapt for forhold, men det høres jo ikke ut som det gjelder deg. Jeg derimot er singel fordi jeg vil være singel, og barn er det siste i verden jeg har lyst på.

Anonymkode: e2d2b...f5c

Skrevet

Jeg (kvinne) føler at jeg har det bedre - er lykkeligere og mer tilfreds - alene. Samfunnet er laget for a4 livet, og vi blir 'fortalt' at hus og barn er det vi skal jobbe mot. Da føler man fort at det er noe galt når man ikke har lyst på disse tingene. Det er ikke tilfellet. 

Så lenge du er tilfreds med ditt liv og fornøyd med hverdagen, så spiller det ingen rolle hva du 'bør' ha lyst på. Kos deg med livet ditt du, uansett hvilken form den kommer i. Jeg kommer nok til å være singel og barnløs resten av livet, og det er det jeg foretrekker og har lyst til 😊 

Anonymkode: 4e290...a66

• Liker 3
Skrevet (endret)
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil jo ikke dø ensom.. Bli hun kjipe gamle dama uten familie.. 

Dø alene skal jo aller fleste gjøre, forhåpentligvis. Jeg har ikke lyst til å ta med meg noen i døden jaffal😅

Kjiiiiiip er noe man er eller ikke er,  og helt uavhengig om man har familie eller partner og slikt.... Den kan du også stryke, føler jeg....

Det å være redd for å bli en dårlig mor/far er vel i det minste ett tegn på at man faktisk er potensielt egnet som det også... 

Tror de fleste har kjent på samme greie,  selv om de liker å reise,  hadde sex forrige helg, og har hatt mange og lange forhold bak seg.

Kanskje passer du best alene, kanskje ikke.   :vetikke: 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg er skapt for forhold..? Er det mulig? 

Har aldri hatt noe langvarig forhold.. Ikke hatt sex på 10 år. Får mer enn nok oppmerksomhet og blir ofte bedt ut, men føler aldri noe.

Har fokusert på jobb i alle år etter vgs. Svært selvstendig. Mange nære og gode venner. Alle mine venner er gift og har barn, jeg kjenner litt på det at det er hva jeg mangler. Har alltid tenkt at jeg skal ha 2 barn og være gift, men så føler jeg ofte at jeg ikke trenger en mann i livet mitt. Har "tullet" ang sæddonor i mange år, men kanskje så har jeg egentlig ment det seriøst. 

Ender alltid opp på date med menn som er sjenerte og stille. Vi prater godt, men jeg leter etter feil. Får aldri denne varme følelsen alle snakker om. Føler meg ødelagt, som om jeg ikke er skapt for kjærlighet. Lurer på om jeg er aseksuell, gått 10 år uten sex og det plager meg ikke.. 

Ang barn, tror jeg er redd for å bli en dårlig mor.. Og tape friheten min.. Elsker reising. Kunne tenkt meg noen år i utlandet.. Men føler klokken tikker. 

Noen med lignende følelser? Jeg vil jo ikke dø ensom.. Bli hun kjipe gamle dama uten familie.. 

Anonymkode: bee89...991

Lev det livet du ønsker med frihet. Det høres faktisk helt vidunderlig ut. 

Anonymkode: 81fa1...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...