Gå til innhold

Morgentrening? Hvordan gjør du det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trener du på morgenen? 
Hvor tidlig og hva gjør du? Har du barn? Når starter du på jobb?

 

Synes det virker som en fantastisk start på dagen og er egentlig bare nysgjerrig på hvordan dere får det til, da jeg lager 1000 gode unnskyldninger for meg selv :fnise: 

Anonymkode: 94335...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener om morgenen 3-4 ganger i uka, liker å ha ettermiddagen fri. Står opp halv seks, sykler til treningssenteret ca seks (må ut med hunden først). Trener fra kvart over seks til kvart over sju, tar en dusj og ordner meg før jeg sykler på jobb. Trener stort sett alltid styrke, men kan også legge inn en kardioøkt. Begynner på jobb klokka åtte. 

Anonymkode: d0024...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp 05:30. Løper en tur ute, 30-40 min. Tre dager i uka. To barn på 7 og 8. Begynner 08.00 på jobb hver dag, og ferdig 15:30. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp mellom 04.30 og 05.00. Drikker en kaffe før trening. Trener, så hjem og vekker barn. Jobb kl 07.45. Stort sett hver dag. 
Har gjort det slik i mange år og våkner før vekkeklokka:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp kl 05.00, er på senteret 5.30-7. Trener styrke så tar et glass med PWO før jeg drar, ikke noe mat. Må kjøre til jobb kl 8 så har en time hjemme til dusj og frokost(bor to min unna senteret). Elsker morgentrening, det er det som fungerer best for meg.

Anonymkode: 0ffad...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står opp 05.15. Går på do, kler på meg, tar med meg sekken og drar på treningssenteret. Trener klokken 06.00 er ferdig rundt 06.45. Nå for tiden med hjemmekontor drar jeg hjem igjen for å spise/dusje. I normale tider reiser jeg på jobben og dusjer og spiser der. Begynner på jobb 8, men er alltid tidligere på plass dagene jeg trener på morgenen. 

Anonymkode: 695b9...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...