MiniMjau Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Hvilke SoMe bruker du, og hvordan/til hva bruker du de ulike mediene? Hvis du skulle kuttet ut så mange SoMe som mulig, hvilke(t) hadde du sittet igjen med?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Instagram - For hobbyer jeg er interessert i. Facebook - Bruker det sjeldent, vurderer å slette det. Twitter og Snapchat - Slettet jeg ganske kjapt, ble ikke brukt. - K32 Anonymkode: 4d62c...d63
MiniMjau Skrevet 20. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2020 (endret) Instagram = for inspirasjon, abonnerer på # jeg interesserer meg for, samt enkeltkontoer. Holde kontakt med folk med samme hobby/interesse. Facebook= gammel vane, tidtrøyte...mye av klasseinformasjon og fritidsaktiviteter til ungene går på Facebook, så kan ikke slette. Bruker Messenger til samtaler jeg ikke ønsker skal slettes (som snap), familiechattegrupper o.l. kjøp salg. Snap: ser litt på diverse offentlige kontoer(tidteøyte) sender bilder... Har ingen andre Some nå. Kunne sletter Snap. Ønsker også slette face, men må ha det pga grunner nevnt. Instagram ville jeg beholdt. Endret 21. september 2020 av MiniMjau
Sheik Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 Facebook - scroller litt, ser på lokale kjøp/salg. Hender jeg sitter med popcorn for å le av hva den ene vennen jeg har der legger ut fordi det er så ubehagelig (for hans del). Legger ikke ut noe selv. Instagram - følger andre med samme hobby og venner, men legger stort sett bare ut naturbilder uten tekst selv. Privat profil, og bruker ikke hashtags. Snapchat - brukes bare til å svare på snaps jeg får. Kunne egentlig slettet alle da jeg sjeldent bruker de. Scroller gjennom en gang om dagen.
Gjest Saph Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 Har bare Instagram. Syns folk er mere kreative der, og det er mere å utforske og oppdage.
MiniMjau Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2020 Har deaktivert face en periode på telefonen, men det er overraskende ofte jeg fortsatt "må" inn der... foreldregrupper i bhg/skole har sinn hovedinformasjonskanal der, påmelding til timer på mitt lokale treningssenter og kjøp/salg. Har fått begrenset det til kvelden, nåe jeg setter meg ved pc-en for litt kontorarbeid da.
dillyduzit Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Instagram; Relativt stor profil, over 80k følgere, sminkebasert. En privatkonto for feriebilder til familien. Facebook: Hovedsakelig for messenger Snapschat; for en kollega, mamma har plutselig funnet ut at det er en jævlig enkel måte å dele bilder på. tiktok; .. kjeder meg. Kunne lett ha kuttet ut snap, men morsomt å følge med når kollega sender strikkebilder/når hun baker. Endret 4. oktober 2020 av dillyduzit
AnonymBrukern Skrevet 4. oktober 2020 #8 Skrevet 4. oktober 2020 Facebook og snap: for å sende mld til andre whatsapp og kik: daglig kontakt med familie instagram: fritid og hobby
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Skrevet 4. oktober 2020 Facebook~Titter innom en gang løpet av uken/helgen Instagram~ Daglig aktiv Snapchat~ Så som så. Twitter~ Daglig aktiv WhatsApp~ Død å begravd TikTok~ Ble slettet i september Anonymkode: b7cbd...0f6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #10 Skrevet 5. oktober 2020 Har kun konto på Instagram. Bruker den ikke til å være sosial, men for å se på bilder av pene kvinner. Har ingen venner og sånt der. Utenom det har jeg slettet alt som heter Sosiale Medier. Anonymkode: caa75...636
every woman Skrevet 5. oktober 2020 #11 Skrevet 5. oktober 2020 Facebook på grunn av en eneste gruppe. Uten den hadde jeg slettet FB. Twitter for underholdning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå