Gå til innhold

SoMe, hvilke bruker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke SoMe bruker du, og hvordan/til hva bruker du de ulike mediene?

Hvis du skulle kuttet ut så mange SoMe som mulig, hvilke(t) hadde du sittet igjen med? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Instagram - For hobbyer jeg er interessert i. 

Facebook - Bruker det sjeldent, vurderer å slette det. 

Twitter og Snapchat - Slettet jeg ganske kjapt, ble ikke brukt. 

- K32

Anonymkode: 4d62c...d63

Skrevet (endret)

Instagram = for inspirasjon, abonnerer på  # jeg interesserer meg for, samt enkeltkontoer. Holde kontakt med folk med samme hobby/interesse.

Facebook= gammel vane, tidtrøyte...mye av klasseinformasjon og fritidsaktiviteter til ungene går på Facebook, så kan ikke slette.  Bruker Messenger til samtaler jeg ikke ønsker skal slettes (som snap), familiechattegrupper o.l. kjøp salg. 

Snap: ser litt på diverse offentlige kontoer(tidteøyte) sender bilder...

Har ingen andre Some nå. 

Kunne sletter Snap. Ønsker også slette face, men må ha det pga grunner nevnt. Instagram ville jeg beholdt. 

Endret av MiniMjau
Skrevet

Facebook - scroller litt, ser på lokale kjøp/salg. Hender jeg sitter med popcorn for å le av hva den ene vennen jeg har der legger ut fordi det er så ubehagelig (for hans del). Legger ikke ut noe selv. 

Instagram - følger andre med samme hobby og venner, men legger stort sett bare ut naturbilder uten tekst selv. Privat profil, og bruker ikke hashtags. 

Snapchat - brukes bare til å svare på snaps jeg får. 

Kunne egentlig slettet alle da jeg sjeldent bruker de. Scroller gjennom en gang om dagen. 

Skrevet

Har bare Instagram. Syns folk er mere kreative der, og det er mere å utforske og oppdage. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Har deaktivert face en periode på telefonen, men det er overraskende ofte jeg fortsatt "må" inn der... foreldregrupper i bhg/skole har sinn hovedinformasjonskanal der, påmelding til timer på mitt lokale treningssenter og kjøp/salg. Har fått begrenset det til kvelden, nåe jeg setter meg ved pc-en for litt kontorarbeid da.

Skrevet (endret)

Instagram; Relativt stor profil, over 80k følgere, sminkebasert. En privatkonto for feriebilder til familien.

Facebook: Hovedsakelig for messenger

Snapschat; for en kollega, mamma har plutselig funnet ut at det er en jævlig enkel måte å dele bilder på.

tiktok; .. kjeder meg. 

Kunne lett ha kuttet ut snap, men morsomt å følge med når kollega sender strikkebilder/når hun baker.

Endret av dillyduzit
Skrevet

Facebook og snap: for å sende mld til andre

whatsapp og kik: daglig kontakt med familie

instagram: fritid og hobby

Skrevet

Facebook~Titter innom en gang løpet av uken/helgen 

Instagram~ Daglig aktiv 

Snapchat~ Så som så. 

Twitter~ Daglig aktiv

WhatsApp~ Død å begravd 

TikTok~ Ble slettet i september 

Anonymkode: b7cbd...0f6

Skrevet

Har kun konto på Instagram. Bruker den ikke til å være sosial, men for å se på bilder av pene kvinner. Har ingen venner og sånt der.

Utenom det har jeg slettet alt som heter Sosiale Medier.

Anonymkode: caa75...636

Skrevet

Facebook på grunn av en eneste gruppe. Uten den hadde jeg slettet FB.

Twitter for underholdning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...