Gå til innhold

Tyrkia i dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er innreise regler i Tyrkia idag? Dvs om man må levere corona test, I karantene der ved ankomst osv. Står masse på nyhetene om EU land, men null om Tyrkia. 

Anonymkode: d0c3c...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det frarådes å reise til utlandet om det ikke er helt nødvendig. Karantene må du selvfølgelig i hvis du kommer fra Tyrkia siden det ikke er et EU-land. 

Anonymkode: 6d28b...7dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man tester folk (?) og har febermålinger ved innreise, men det er ingen karantene. Samboeren min har arbeidsreise i Tyrkia nå, en nødvendig reise altså, og han sier at det er febermålinger og påbudt bruk av munnbind mange steder. Tyrkere som er velutdanna og kan snakke engelsk sier at man ikke skal stole på smittetallene til tyrkiske myndigheter, men heller gange det med 10.... Så om jeg vurderte å reise (noe jeg ikke gjør) ville jeg heller valgt et annet land der myndighetene faktisk er ærlige. 

Anonymkode: 2d982...000

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2020 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Tror man tester folk (?) og har febermålinger ved innreise, men det er ingen karantene. Samboeren min har arbeidsreise i Tyrkia nå, en nødvendig reise altså, og han sier at det er febermålinger og påbudt bruk av munnbind mange steder. Tyrkere som er velutdanna og kan snakke engelsk sier at man ikke skal stole på smittetallene til tyrkiske myndigheter, men heller gange det med 10.... Så om jeg vurderte å reise (noe jeg ikke gjør) ville jeg heller valgt et annet land der myndighetene faktisk er ærlige. 

Anonymkode: 2d982...000

Takk for svar. Det var egentlig det jeg trodde, at man ble skannet ved ankomst. Greit å vite at det ikke er karantene. Ja, jeg reiser ikke dit. Men en venn av meg tenker å bestille billett, så jeg håper å «skremme» han litt fra det. 

Anonymkode: d0c3c...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2020 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om det er innreise regler i Tyrkia idag? Dvs om man må levere corona test, I karantene der ved ankomst osv. Står masse på nyhetene om EU land, men null om Tyrkia. 

Anonymkode: d0c3c...b2b

Hvem i helvette reiser til det møkkalandet??? Må jo være navere som støtter den syke diktatoren der, bare pga billig mat og lure tyrkere. Tragisk!

Anonymkode: 3902b...6ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem i helvette reiser til det møkkalandet??? Må jo være navere som støtter den syke diktatoren der, bare pga billig mat og lure tyrkere. Tragisk!

Anonymkode: 3902b...6ad

Da tar jeg det for gitt at du heller ikke reiser til Dubai, for det landet kommer inn under samme kategori som Tyrkia sett i forhold til diktatur.

Nå ville jeg ikke reist til Tyrkia på grunn av korona smitte, da smittetallene garantert er høyere enn det blir opplyst.

Nå er det noen år siden jeg var i Tyrkia.

Anonymkode: aa7b0...cf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke. Ikke spør meg om dette. Ikke akkurat et sted jeg noen gang hadde dratt til. Bare ladyboys i Tyrkia jo. :skratte:Tragisk, tragisk og atter tragisk!! Dubai og Tyrkia går for det samme. I rest my case! Hvem er det som gidder å omgåes kruttønner og falske folk som selger seg selv til vesten??? 

Endret av te_groupies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2020 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig "poenget" med å reise til for eksempel Tyrkia uansett? Forbanna søppel-kultur og ett diktatur! 

Jeg ville i alle fall ALDRI ha støttet dette landet, ved å legge igjen masse penger der som turist...    

Anonymkode: 0def4...487

Du er kanskje av dem som heller reiser til Kina, slik alle de norske laksemillionærene og politikerne har gjort de siste årene?  Statsministeren var der, og kongehuset vårt også.  Det er neimen heller ikke få norske ordførere og næringssjefer som har besøkt Kina heller.  Skal man selge laks må man selge kameler med!  Hvem nevnte menneskerettigheter og ytringsfrihet??...  

Det er de eldste, kvinner, religiøse og de som bor på landet som stemmer på Erdogan i Tyrkia.  De yngre ønsker forandring.  Husk at Tyrkia har 67 millioner innbyggere.  

Skal jeg gjette har du aldri vært i Tyrkia, kjenner ingen fra Tyrkia og kjenner absolutt ikke noe til tyrkisk historie og kultur.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kn sikkert lese om dette på regjeringen sine nettsider. De har en side for hvert land der set står coronatiltak osv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2020 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om det er innreise regler i Tyrkia idag? Dvs om man må levere corona test, I karantene der ved ankomst osv. Står masse på nyhetene om EU land, men null om Tyrkia. 

Anonymkode: d0c3c...b2b

Nei. Det er vanskelig å si. Enten er dem så fjerne at alle slipper dette ellers er det stikkmotsatt, at alle må sjekkes på alle mulige måter. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...