Gå til innhold

Jeg tror jeg ble kalt for stygg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var en tur ute med hunden tidligere idag, gikk forbi en guttegjeng på 3-4 som sto og prata. Jeg la merke til at han ene skikka langsomt på meg mens jeg gikk forbi, så hører jeg han si til den andre fyren: Hu ligna på ei vi møtte på Sverige turen, husker du? Og han andre kommenterer: Ja, husker henne. Men hun var jo stygg.

Latet som jeg ikke hørte noe og bare skikka den andre veien mens jeg gikk forbi. Kunne ikke si noe. Dette var en guttegjeng i 20 årene. Mens jeg er over 30, men for ofte høre at jeg ser yngre ut. Føler jeg ble fornærmet av hva de snakket. Måtte bare lufte tankene..

Anonymkode: c6552...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vi alle hørt hva guttunger tenker og sier så hadde ingen av oss sett særlig lyst på livet. Gi faen, de har ingen betydning for de og ditt liv. 

Anonymkode: 43cc5...9c2

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som han mente at han syns hun i Sverige var stygg og at du ikke var det. 
 

Ta det med en klype salt. 

Anonymkode: 8a22d...a6d

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Skikka"? Virkelig?

Anonymkode: ea1e4...69e

 

Nei da, bare tuller. Så på/skikket? Håper du er fornøyd;).. Hvorfor kaster du bort tiden din på å rette opp min dumme skrivefeil? 

Anonymkode: c6552...631

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo søndag og det er jo de troenes dag. Resten her havner vel i den gruppa spesielt når du ikke har noe mere håndfast og holde fast i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første: drit i dem. Ikke lett men prøv.

For det andre (om du ikke klarer drite i dem ;) ) en så: hu ligner på hu i Sverige. Nr to: men hun var stygg. Altså hu i Sverige var stygg i denne idiotens øyne. Han motsier kompisenø Kompis: hu ligner Nr To:( nei) hu andre var jo stygg

Uansett: idioter. Og tviler på du er stygg og tviler på hu i Sverige var stygg

Anonymkode: 4278c...c74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikka... det er noe russen skriker på syttende mai. skikkalakke skikkalakke.

De sa du lignet på ei fra Sverige, men hun var stygg. Det hadde blitt noe helt annet om de hadde sagt "ja hun var også stygg".

 

Anonymkode: 51308...04e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var en tur ute med hunden tidligere idag, gikk forbi en guttegjeng på 3-4 som sto og prata. Jeg la merke til at han ene skikka langsomt på meg mens jeg gikk forbi, så hører jeg han si til den andre fyren: Hu ligna på ei vi møtte på Sverige turen, husker du? Og han andre kommenterer: Ja, husker henne. Men hun var jo stygg.

Latet som jeg ikke hørte noe og bare skikka den andre veien mens jeg gikk forbi. Kunne ikke si noe. Dette var en guttegjeng i 20 årene. Mens jeg er over 30, men for ofte høre at jeg ser yngre ut. Føler jeg ble fornærmet av hva de snakket. Måtte bare lufte tankene..

Anonymkode: c6552...631

Seriøst T ( forbokstav på navnet ditt)  slutt med det der. 

Anonymkode: c27ca...c9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og må legge til at hvis det eneste du gjør er å lufte hunden din hele tiden og går rundt i det samme nabolaget så vil folkcetterhver kjenne deg igjen og syntes at du er rar siden du tydeligvis ikke har noe liv. 

Anonymkode: c27ca...c9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei da, bare tuller. Så på/skikket? Håper du er fornøyd;).. Hvorfor kaster du bort tiden din på å rette opp min dumme skrivefeil? 

Anonymkode: c6552...631

Skikket= kikket

Anonymkode: 50b3d...574

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var en tur ute med hunden tidligere idag, gikk forbi en guttegjeng på 3-4 som sto og prata. Jeg la merke til at han ene skikka langsomt på meg mens jeg gikk forbi, så hører jeg han si til den andre fyren: Hu ligna på ei vi møtte på Sverige turen, husker du? Og han andre kommenterer: Ja, husker henne. Men hun var jo stygg.

Latet som jeg ikke hørte noe og bare skikka den andre veien mens jeg gikk forbi. Kunne ikke si noe. Dette var en guttegjeng i 20 årene. Mens jeg er over 30, men for ofte høre at jeg ser yngre ut. Føler jeg ble fornærmet av hva de snakket. Måtte bare lufte tankene..

Anonymkode: c6552...631

Kan hende du bare fremstår som yngre fordi du sier shikket, shino og shylling og denslags 🤔

Anonymkode: 087cd...3c9

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende du bare fremstår som yngre fordi du sier shikket, shino og shylling og denslags 🤔

Anonymkode: 087cd...3c9

😂😂😂😂😂Ja det er mulig. 

Anonymkode: c6552...631

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og må legge til at hvis det eneste du gjør er å lufte hunden din hele tiden og går rundt i det samme nabolaget så vil folkcetterhver kjenne deg igjen og syntes at du er rar siden du tydeligvis ikke har noe liv. 

Anonymkode: c27ca...c9a

Jeg lufter hunden 2-3 ganger daglig, men ikke bare på det samme nabolaget. Hva skulle jeg gjort. Låst biskja inn på et rom og latt han drite og pisse inne bare fordi folk ikke skal synes jeg er rar? 

Anonymkode: c6552...631

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst T ( forbokstav på navnet ditt)  slutt med det der. 

Anonymkode: c27ca...c9a

T for troll da eller? Du trenger ikke å svare hvis du synes jeg er teit, din B. (forbokstav på navnet ditt😉

Anonymkode: c6552...631

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

T for troll da eller? Du trenger ikke å svare hvis du synes jeg er teit, din B. (forbokstav på navnet ditt😉

Anonymkode: c6552...631

B er forbokstav på etternavnet ditt. Kjenner deg igjen ts  jo folklyrer om de ser at du kun gjør 1 ting og det er å lufte vil hunden. Da tenkte nok den gutten at hva driver hun egentlig ned? Annet enn nå gå rundt bed hunden hele tiden? 

Anonymkode: c27ca...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

B er forbokstav på etternavnet ditt. Kjenner deg igjen ts  jo folklyrer om de ser at du kun gjør 1 ting og det er å lufte vil hunden. Da tenkte nok den gutten at hva driver hun egentlig ned? Annet enn nå gå rundt bed hunden hele tiden? 

Anonymkode: c27ca...c9a

Hahahahaha😂😂😂

Anonymkode: c6552...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lufter hunden 2-3 ganger daglig, men ikke bare på det samme nabolaget. Hva skulle jeg gjort. Låst biskja inn på et rom og latt han drite og pisse inne bare fordi folk ikke skal synes jeg er rar? 

Anonymkode: c6552...631

LUFTER HUNDEN TO GANGER OM DAGEN?

Anonymkode: a9adc...38c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LUFTER HUNDEN TO GANGER OM DAGEN?

Anonymkode: a9adc...38c

JA. VIRKER DET RART? 

Anonymkode: c6552...631

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det het kikke, ikke skikke. Jobb med talefeilen din så blir rettskrivning lettere.

Anonymkode: d7774...de8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...