Sander33 Skrevet 21. september 2020 #21 Skrevet 21. september 2020 Vaginalt kommer jeg lettest i. Hvilken stilling spiller ingen rolle, men bevegelser/vri som gir riktig stimulering riktige steder. Analt blir bare gris. Ofte for trangt. Må være forsiktig. Uappetittlig. Suging. Greit i starten til oppvarming. ingenting slår vagina.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #22 Skrevet 23. september 2020 Det mest intense for meg er når jeg sitter på brystkassa til mannen og runker han og han ser på ryggen og rumpa mi. Det har vi gjort i nesten 30 år nå, og etterpå får jeg orgasme med fingerspillet hans. Anonymkode: 273d7...f24 1
Bamseklemmer Skrevet 23. september 2020 #23 Skrevet 23. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det mest intense for meg er når jeg sitter på brystkassa til mannen og runker han og han ser på ryggen og rumpa mi. Det har vi gjort i nesten 30 år nå, og etterpå får jeg orgasme med fingerspillet hans. Anonymkode: 273d7...f24 "Det enkle er ofte det beste" takk for tipset... Ja man finner en felles stilling som begge tenner på, den er lett å bruke for den fungere hver gang. 30 år...woow og imponerende, dere kan virkelig kunsten og nyte og elske hverandre, dere har sikkert også en god stødig og trygg kjærlighet🧡 Jeg var sammen med ei som likte at vi diskuterte neste dags gjøre mål, prata og flra litt, kysset og klemte hverandre. Hun ville bestandig ligge i skje tett inntil, duppet litt av... Så gjorde hun noen små bevegelser med hoftene og gjorde seg åpen og tilgjengelig, da kjente hun kjente at jeg fikk ereksjon. Noen ganger var det motsatt, da kysset jeg henne lett og vått på skulderen hennes, og strammet ereksjonen mot underlivet hennes. de bitte små signalene vi ga hverandre var egentlig det som skulle til. De fleste gangene tok det helt av i vill sex og begjær, hun var meget rå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå