Nissi Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Lurer litt på hva som føles best for dere. Hva liker dere best, hvor kommer dere raskest, hva er trangeste osv; vagina eller anal? Forstår jo at det er litt ulike fra gang til gang. Som kvinne som nylig har oppdaget anale gleder, synes jeg jo det er spennende - og godt på en helt annen måte. Får orgasme raskere, men ikke like intenst som vaginalt. Så nysgjerrig på å høre hvordan det er for menn.
AndersenG Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Raskest er enten misjonær eller bakfra. Trangest er bakfra. Å bli ridd er mest avslapennende, men liker å variiere.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Rumpa er jo trangere da, så man kommer jo fortere der. En fin variasjon er bra. Anonymkode: 00bb3...194
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 Min anale erfaring, er begrenset til eksen, men sånn opplevde jeg det: kom fort de første gangene, pga kåtheten, og spenningen med å ta henne i rumpa. Men etter det, så var det fysisk sånn at endetarmen er veldig glatt, og ikke stimulerer penishodet så godt. Det er trangt i knipemuskelen, men det har ikke samme effekt som godt trent vaginal muskulatur. Vagina har mer struktur, som stimulerer bedre på penishodet. For meg koker det ned til noe psykisk. Munn, anal, vagina, runking, alt kan gi et like godt resultat, hvis jeg har innstilt meg mentalt på det, eller fantasert om det på forhånd. Anonymkode: cf276...f02 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 Min erfaring er at det definitivt er trangere å ha analsex en vaginalsex med en kvinne, spesielt om de er kommet opp i 30 årene og født barn. Analsex krever dog mer planlegging og glidemiddel, men analsex gjort riktig dvs med kvinne som nyter så er det en fantastisk opplevelse. Hjelper jo selvsagt på at det er litt «forbudt» også.... Anonymkode: a9c33...1a4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #6 Skrevet 20. september 2020 Har forsøkt analsex, men det synes jeg ble grisete (for min del). Litt uappetittelig, rett og slett. Som en annen fyr påpeker her, så er det mer struktur i en vagina. Jeg kjenner kuken gli inn, og "oppdager" forskjellige punkter/steder om en kan si det slikt. Da jeg prøvde anal fikk jeg ikke samme opplevelse - den er jo ikke akkurat tilpasset en kuk av litt størrelse. Min er riktignok helt gjennomsnittlig da, men uavhengig av om damen er vid eller trang er det deiligst med vagina med tanke på struktur som tidligere nevnt, samt våtheten. mmm. 😉 Anonymkode: 48de4...359 2
Resignert Skrevet 20. september 2020 #7 Skrevet 20. september 2020 Anal er jo trangere enn vagina, men likevel foretrekker jeg definitivt vagina. Hvorvidt det oppleves intenst eller ikke varierer fra gang til gang, og fra kvinne til kvinne. Det handler jo ikke kun om maksimal friksjon og stimulering, men minst like mye om tenning og samspill, om det skal bli skikkelig bra. 3
Hr. Aktiv Skrevet 20. september 2020 #8 Skrevet 20. september 2020 Raskest er en god blowjob. Vaginalt er bedre enn analt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #9 Skrevet 20. september 2020 Mest intense er når man får en skikkelig god blowjob. Det er absolutt det beste. Ellers foretrekker jeg vagina foran anal, selv om sistnevnte kan være moro. Anonymkode: 41ee6...c38
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #10 Skrevet 20. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Rumpa er jo trangere da, så man kommer jo fortere der. En fin variasjon er bra. Anonymkode: 00bb3...194 Rumpa utvider seg og tilpasser seg. Ergo er det ikke trangere. Når en kvinne får orgasme strammer skjeden seg voldsomt og er veldig trang etter orgasmen. Det skjer ikke med rumpa. Har du hatt analsex i det hele tatt? Anonymkode: b06d6...a0e 1
Bamseklemmer Skrevet 21. september 2020 #11 Skrevet 21. september 2020 11 timer siden, Nissi skrev: Lurer litt på hva som føles best for dere. Hva liker dere best, hvor kommer dere raskest, hva er trangeste osv; vagina eller anal? Forstår jo at det er litt ulike fra gang til gang. Som kvinne som nylig har oppdaget anale gleder, synes jeg jo det er spennende - og godt på en helt annen måte. Får orgasme raskere, men ikke like intenst som vaginalt. Så nysgjerrig på å høre hvordan det er for menn. For min del trenger det ikke nødvendigvis være så trangt... Jo mere du som kvinne er bevist på å berøre mine erogene soner jo fortere kommer jeg. Da beviser du at du er seksuelt intelligent og gjør hva du kan for at jeg skal komme... Pussig kar jeg kanskje, men jeg kan komme superlett hvis jeg hører du har det deilig og klynker av kåthet... Det er for meg et problem, men jobber med saken å holde ut... Jeg blir faktisk superkåt av å gi og reagerer kraftig på lyder🤫 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #12 Skrevet 21. september 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at det definitivt er trangere å ha analsex en vaginalsex med en kvinne, spesielt om de er kommet opp i 30 årene og født barn. Analsex krever dog mer planlegging og glidemiddel, men analsex gjort riktig dvs med kvinne som nyter så er det en fantastisk opplevelse. Hjelper jo selvsagt på at det er litt «forbudt» også.... Anonymkode: a9c33...1a4 Jeg er fremdeles veldig trang etter 2 fødsler. Så gjelder ikke alle! Anonymkode: 92b4a...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #13 Skrevet 21. september 2020 Vagina er best, mest struktur, renere, trangere all over og mer naturlig såklart. Har ikke noe nytelse av å penetrere en bæsjetarm. Anonymkode: 6f019...f77 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #14 Skrevet 21. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fremdeles veldig trang etter 2 fødsler. Så gjelder ikke alle! Anonymkode: 92b4a...1ed Det er selvfølgelig individuelt med alt fra fødsel mtp skader osv til opptrening med knipeøvelser og lign. Men har enda til gode å møte en kvinne som er trangere vaginalt enn analt. Det er nettopp dette som gjør analsex til ett deilig krydder i sexlivet og muligens forklaringen til hvorfor så mange menn etterspør analsex. Anonymkode: a9c33...1a4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #15 Skrevet 21. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er selvfølgelig individuelt med alt fra fødsel mtp skader osv til opptrening med knipeøvelser og lign. Men har enda til gode å møte en kvinne som er trangere vaginalt enn analt. Det er nettopp dette som gjør analsex til ett deilig krydder i sexlivet og muligens forklaringen til hvorfor så mange menn etterspør analsex. Anonymkode: a9c33...1a4 Eksen min sa at vaginaen min var trangere, så han mista "piffen" på å ta meg analt etter det 🙈 vinn for meg Anonymkode: 18a27...a66
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #16 Skrevet 21. september 2020 Mest intenst for meg, penis vaginalt og prostata vibrator inni meg samtidig. Neste så jeg dør da orgasmene kommer. Anonymkode: 139b5...5b7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #17 Skrevet 21. september 2020 10 timer siden, Bamseklemmer skrev: For min del trenger det ikke nødvendigvis være så trangt... Jo mere du som kvinne er bevist på å berøre mine erogene soner jo fortere kommer jeg. Da beviser du at du er seksuelt intelligent og gjør hva du kan for at jeg skal komme... Pussig kar jeg kanskje, men jeg kan komme superlett hvis jeg hører du har det deilig og klynker av kåthet... Det er for meg et problem, men jobber med saken å holde ut... Jeg blir faktisk superkåt av å gi og reagerer kraftig på lyder🤫 Mange som kommer av stønning, veldig vanlig. Hvis jeg har et godt forspill og blir ordentlig tent og frustrert så kan jeg komme når han begynner å presse seg inn i meg. Anonymkode: e5866...5bb
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #18 Skrevet 21. september 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen min sa at vaginaen min var trangere, så han mista "piffen" på å ta meg analt etter det 🙈 vinn for meg Anonymkode: 18a27...a66 Varmet du opp med en buttplugg/dildo først kanskje? Anonymkode: a9c33...1a4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #19 Skrevet 21. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Varmet du opp med en buttplugg/dildo først kanskje? Anonymkode: a9c33...1a4 Nei, kun fingre. Var andre gang jeg gjorde det. Flere år siden første gang og nå kommer det ikke til å skje igjen 👍👍 Anonymkode: 18a27...a66
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #20 Skrevet 21. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, kun fingre. Var andre gang jeg gjorde det. Flere år siden første gang og nå kommer det ikke til å skje igjen 👍👍 Anonymkode: 18a27...a66 Så synd da, tar det som at det ble en ikke-positiv opplevelse for dere. Anonymkode: a9c33...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå