Gå til innhold

Cordfløyel-skjørt - yay or nay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en del knelange cordfløyel-skjørt i butikkene nå. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker dem. Hvordan styler man disse til jobb f eks? :)

Anonymkode: eaa09...e8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på snittet og fargen på skjørtet? Er det Cubus som selger disse skjørtene ville jeg bare styrt unna.

Anonymkode: ee966...22c

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er fint, og tenker at det kan styles med svart strømpebukse og svart genser til. Sko etter smak/anledning.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har et knelangt fra Mexx i lys brun farge, "tett cordfløyel",men litt tynt i stoffet, som jeg elsker. Bruker det på jobb, kanskje når det er litt kaldere, med en tynn høyhalset genser, f eks burgunder i ull, og med nude stay-ups/strømper. Enten knehøye støvletter i sort eller sorte ankelstøvletter til. 

Anonymkode: 43e45...b6c

Skrevet

Nay

Anonymkode: eb176...a1d

Skrevet

Jeg elsker dem, har tenkt å kjøpe et. Er litt nostalgisk med cord for oss over 40 kanskje 😊

Anonymkode: 0030b...7eb

• Liker 1
Skrevet

Kjempefint. Jeg har et i rosa som er vintage med store knapper. Perfekt til høsten. 

Skrevet

Har flere cordfløyelsskjørt i ulike farger, snitt og merker, perfekt høstplagg. Bruker som regel svart strømpebukse 60-100 denier til, og så støvletter, sko, joggesko etter vær og anledning. Både geneser, skjorte, bluse og cardigan er pent til. 

Anonymkode: b1e9e...59c

• Liker 1
Skrevet

Klassisk. Det har vært in lenge, og egentlig aldri vært skikkelig ute. Så kjøp deg et skjørt i et snitt som kler deg. Legg gjerne litt penger i det, så får du noe som varer. Jeg bruker fremdeles et cordfløyelskjørt jeg har hatt siden 80-tallet.

Anonymkode: 0e2d8...054

• Liker 5
Skrevet

Yey. Virker ikke som om det er in her jeg bor, finner ingen, og jeg har lett... 

Anonymkode: 3fe3e...069

Skrevet

Yey! 😄 Leter etter et selv.

Anonymkode: 083f3...02c

Skrevet

Nay. Da jeg var barn/tenåring, var det cord som var in. Har fått nok. Kunne aldri kjøpt det.

Anonymkode: 81ced...15e

• Liker 2
Skrevet

Ja takk, sier jeg! Tips til butikker som har?

Anonymkode: d29b3...7db

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe et slikt skjørt selv.

Skrevet

Alle skjørt er yay på kvinner 🙂

Anonymkode: 77381...0b8

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Alle skjørt er yay på kvinner 🙂

Anonymkode: 77381...0b8

Nay

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et slikt skjørt fra forrige gang det var moderne. Sånn ca 2002? Tror faktisk jeg skal ta det på meg i morgen, for fasongen og lengden er helt fin :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...