Gå til innhold

Cordfløyel-skjørt - yay or nay?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det er en del knelange cordfløyel-skjørt i butikkene nå. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker dem. Hvordan styler man disse til jobb f eks? :)

Anonymkode: eaa09...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vel an på snittet og fargen på skjørtet? Er det Cubus som selger disse skjørtene ville jeg bare styrt unna.

Anonymkode: ee966...22c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et knelangt fra Mexx i lys brun farge, "tett cordfløyel",men litt tynt i stoffet, som jeg elsker. Bruker det på jobb, kanskje når det er litt kaldere, med en tynn høyhalset genser, f eks burgunder i ull, og med nude stay-ups/strømper. Enten knehøye støvletter i sort eller sorte ankelstøvletter til. 

Anonymkode: 43e45...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dem, har tenkt å kjøpe et. Er litt nostalgisk med cord for oss over 40 kanskje 😊

Anonymkode: 0030b...7eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har flere cordfløyelsskjørt i ulike farger, snitt og merker, perfekt høstplagg. Bruker som regel svart strømpebukse 60-100 denier til, og så støvletter, sko, joggesko etter vær og anledning. Både geneser, skjorte, bluse og cardigan er pent til. 

Anonymkode: b1e9e...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk. Det har vært in lenge, og egentlig aldri vært skikkelig ute. Så kjøp deg et skjørt i et snitt som kler deg. Legg gjerne litt penger i det, så får du noe som varer. Jeg bruker fremdeles et cordfløyelskjørt jeg har hatt siden 80-tallet.

Anonymkode: 0e2d8...054

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey. Virker ikke som om det er in her jeg bor, finner ingen, og jeg har lett... 

Anonymkode: 3fe3e...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nay. Da jeg var barn/tenåring, var det cord som var in. Har fått nok. Kunne aldri kjøpt det.

Anonymkode: 81ced...15e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har et slikt skjørt fra forrige gang det var moderne. Sånn ca 2002? Tror faktisk jeg skal ta det på meg i morgen, for fasongen og lengden er helt fin :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...