Gjest motedron Skrevet 23. juli 2005 #1 Skrevet 23. juli 2005 Noen her inne som vil oppdattere meg litt på motefronten og fortelle meg hva slags farger som kommer i år?
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2005 #2 Skrevet 23. juli 2005 Av det jeg har sett er det mye brunt (i alle slags nyanser fra mørk itl lys), lyngfarger, petrol, pudderrosa og gråturkis (skitne pasteller), offwhite og selvfølgeig er det en del sort.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2005 #3 Skrevet 23. juli 2005 Og jeg som ser syk ut i brunt, svart og skitne pasteller... Ahrrrg! Får holde meg til offwhite, dah...
Gjest Xerox Skrevet 23. juli 2005 #4 Skrevet 23. juli 2005 Og jeg som ser syk ut i brunt, svart og skitne pasteller... Ahrrrg! Får holde meg til offwhite, dah... ← Må du for enhver pris være så moteriktig da? hva med å kle seg etter hva man passer og liker?
Rosenrød Skrevet 23. juli 2005 #5 Skrevet 23. juli 2005 Vi har ( i tillegg til ovennevnte farger) også fått inn litt i forskjellige grønnfarger og mandarin.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #8 Skrevet 24. juli 2005 Må du for enhver pris være så moteriktig da? hva med å kle seg etter hva man passer og liker? ← Nei, jeg MÅ ikke det, men jeg er så lite moteriktig fra før at jeg tenkte jeg godt kunne prøve å henge LITT med ihvertfall.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2005 #9 Skrevet 24. juli 2005 Hva er skittne pasteller? ← Tenk vanlige pastellfarger med en dæsj grått.
Gjest Embla s Skrevet 24. juli 2005 #10 Skrevet 24. juli 2005 Vil man se bra ut er det vel smartest å kle seg i farger man kler? For min del handler jeg mest svart og brunt. Som alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå