Gå til innhold

Katt som spiser på håret mitt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så kattungen i huset har lagt på seg en uvane, nettopp å putte håret i munnen og deretter behandle det som en leke, og det blir ganske raskt vondt..

Så hvis det er noen som vet hvordan jeg kan få hun til å slutte? Takknemlig for alle tips!

Anonymkode: b2597...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avbryt katten så fort hun ser ut til å begynne? 

Anonymkode: 0ef7b...781

Skrevet

Ei venninne av meg likte ikke at katten hennes hoppet opp i et spesielt vindu som var høyt oppe, for den turte ikke hoppe ned igjen... hun fant ut at katter ikke liker lavendel, så hun satte opp masse duftlys av lavendel i vindus karmen, og katten sluttet være interessert i å prøve komme seg opp dit... vet ikke om dette er en fake kjerrigråd, men hvis det er sant, kanskje det finnes noe lavendel spray du kan spraye på håret? Vet det det finnes noe søvn spray i lavendel lukt som kan sprayen på sengetøy som er mild for huden, kanskje det finnes noe annet i lavendel lukt man kan påføre håret? Hårspray med lavendel lukt, hårolje?

Som sagt, jeg kan ikke si dette for sikkert, kanskje det var en annen grunn for at katten mistet interessen i vinduet. Men det kan hende det er andre lukter katter misliker også, som vi mennesker ikke har så mye imot at håret vårt kan lukte! 

Anonymkode: a7796...620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...