Gå til innhold

Brede bryster, BH?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine bryster er på en måte veldig små. Jeg er nesten flat. Men de er så brede at store deler av brystene ligger nesten i armhulen. Bruker B-cup, men kutter da av en del av brystet. Får vondt av spilene. Ønsker pushup og padding for å gi inntrykk av en mer normal størrelse. Er ca 40 år og har født og ammet to barn. 

Er dette vanlig? 

Hvilken type bh bør jeg gå for? 

Andre tips til å få dem til å se mer normale ut? Trives ikke med dem, har aldri gjort det. 

Anonymkode: 94fd2...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler å ta mål hos butikken Change 😊 Blir mye mer nøyaktig og man vet da selv hva man burde gå for i andre butikker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Kenelz skrev:

Anbefaler å ta mål hos butikken Change 😊 Blir mye mer nøyaktig og man vet da selv hva man burde gå for i andre butikker. 

Samboeren min har samme type fasong som ts. Det er ganske slitsomt å ta imot hjelp på change, for de MÅ alltid starte på A og jobbe seg trinnvis hele veien opp til H-cup. HVER ENESTE GANG. De måler totalt feil. 

Anonymkode: 3e80a...74c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Samboeren min har samme type fasong som ts. Det er ganske slitsomt å ta imot hjelp på change, for de MÅ alltid starte på A og jobbe seg trinnvis hele veien opp til H-cup. HVER ENESTE GANG. De måler totalt feil. 

Anonymkode: 3e80a...74c

Har ikke opplevd det hos Change 😊 Må vær de ansatte hos din lokale butikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kenelz skrev:

Har ikke opplevd det hos Change 😊 Må vær de ansatte hos din lokale butikk. 

Nei. Vi har vært på mange ulike Change-butikker, i hvertfall sju jeg kan komme på akkurat nå. Samme greia overalt. 

Anonymkode: 3e80a...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Vi har vært på mange ulike Change-butikker, i hvertfall sju jeg kan komme på akkurat nå. Samme greia overalt. 

Anonymkode: 3e80a...74c

Åh? Utrolig rart! Kan du nevne noen av de stedene som gjør det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Kenelz skrev:

Åh? Utrolig rart! Kan du nevne noen av de stedene som gjør det? 

Oslo City, Storo, Lambertseter, Ski, Sandvika, Strømmen, Bergen Storsenter, Gjøvik, Hamar, Sirkus i Trondheim... 

Anonymkode: 3e80a...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oslo City, Storo, Lambertseter, Ski, Sandvika, Strømmen, Bergen Storsenter, Gjøvik, Hamar, Sirkus i Trondheim... 

Anonymkode: 3e80a...74c

Ikke opplevd det på Bergen storsenter, heldigvis - bare god service. Xhibition var en annen historie der de var helt elendige og frekke.

Anonymkode: 79878...740

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både store og brede bryst og bh'ene på Change passer meg ikke, spilene skjærer inn i sidene hos meg også. Jeg falt for et tilbud hos dem og "glemte" at de ikke passer, så når har jeg tre bh'er som ikke passer bare fordi jeg var korttenkt.

Jeg har fått bedre og mer passende bh på Triumph. 

Anonymkode: 26605...a9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min har samme type fasong som ts. Det er ganske slitsomt å ta imot hjelp på change, for de MÅ alltid starte på A og jobbe seg trinnvis hele veien opp til H-cup. HVER ENESTE GANG. De måler totalt feil. 

Anonymkode: 3e80a...74c

I butikken på Gulskogen Senter i Drammen og Buskerud Storsenter i Krokstadelva har de aldri gjort det på meg. 

Anonymkode: 26605...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke opplevd det på Bergen storsenter, heldigvis - bare god service. Xhibition var en annen historie der de var helt elendige og frekke.

Anonymkode: 79878...740

Jeg har også veldig god erfaring med Bergen Storsenter og har fått kjempehjelp der. Bare samboeren min som har hatt opplevd den samme evinnelige feilmålinga og påståeligheten der også. 

Anonymkode: 3e80a...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I butikken på Gulskogen Senter i Drammen og Buskerud Storsenter i Krokstadelva har de aldri gjort det på meg. 

Anonymkode: 26605...a9e

Da skal jeg ta med meg de navnene videre. Takk! 

Anonymkode: 3e80a...74c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i Bergen går du til en av Nettys undertøy butikker.

De har ekspertise og ser omtrent utenpå klærne dine hvilken str og type skål du trenger👌

Anonymkode: 3c7a4...761

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har både store og brede bryst og bh'ene på Change passer meg ikke, spilene skjærer inn i sidene hos meg også. Jeg falt for et tilbud hos dem og "glemte" at de ikke passer, så når har jeg tre bh'er som ikke passer bare fordi jeg var korttenkt.

Jeg har fått bedre og mer passende bh på Triumph. 

Anonymkode: 26605...a9e

Jeg har også funnet mye bedre og mye mer passende BH’er på triumph enn på Change. Jeg har også flere Change- BH’er i skapet som aldri blir brukt. Vær uansett obs på at størrelsen man finner ut at man har hos Change er annerledes enn størrelsen man trenger hos triumph og andre butikker.

Anonymkode: cbd75...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine bryster er på en måte veldig små. Jeg er nesten flat. Men de er så brede at store deler av brystene ligger nesten i armhulen. Bruker B-cup, men kutter da av en del av brystet. Får vondt av spilene. Ønsker pushup og padding for å gi inntrykk av en mer normal størrelse. Er ca 40 år og har født og ammet to barn. 

Er dette vanlig? 

Hvilken type bh bør jeg gå for? 

Andre tips til å få dem til å se mer normale ut? Trives ikke med dem, har aldri gjort det. 

Anonymkode: 94fd2...2ec

Jeg husker ikke alt Molly sier i videoen, men slik du beskriver brystene dine, virker som om du kan ha relativt lik form på dem som Molly. Kanskje du kan få noen tips 😄

Det er en bra video, lærte faktisk noe som jeg selv ikke var klar over 😄

Anonymkode: 030c9...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kenelz skrev:

Anbefaler å ta mål hos butikken Change 😊 Blir mye mer nøyaktig og man vet da selv hva man burde gå for i andre butikker. 

Har også stort sett dårlig erfaring med Change, og Change sitt eget merke passer dårlig til dem som har "spesielle behov". Konstrusjonen er rett og slett for dårlig. Prøv Netty i Bergen, Underverker i Tromsø, eller She i Trondheim. Østlandet kan sikkert andre svare på.

Mitt beste tips er egentlig å ta en tur til Storbritannia etterhvert,og gå innom Bravissimo!

Foreslår at du prøver litt forskjellig fra merkene Freya, Primadonna eller Fantasie. De to siste er mine favorittmerker, og hvertfall fantasie går gjerne godt opp i armhulen. Prøv også en cup eller to større enn det du tror, og gjerne en størrelse eller to mindre i omkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du er på Sørlandet, så anbefaler jeg Veslas Botique i Grimstad. 

Jeg har også dårlig erfaring med Change. 

Anonymkode: 03615...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kenelz skrev:

Anbefaler å ta mål hos butikken Change 😊 Blir mye mer nøyaktig og man vet da selv hva man burde gå for i andre butikker. 

Størrelsene hos Change er ganske så annerledes enn i andre butikker, så å bli målt hos Change hjelper vel egentlig bare for handling hos Change.

Anonymkode: a36d3...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...