AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 12 år datter har hva som må være dette, hun har vondt av den. Hun sier at hun ikke er forstoppet og går på do ca hver dag, er litt bekymret😳 Noen med tips på hvordan man kan få bort smerten og teorier om hvorfor det kom? Hun har gastrorelaterte problemer men så ikke denne komme. Anonymkode: ef5a2...cd1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 Hun må til legen. Anonymkode: 480fc...5e5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Jeg fikk også som barn, var yngre enn det 🙈 husker enda den panikken hvor en klump saått fast etter å ha tørka meg på do 🙊 så da jeg ble gravid første gang i 2015, fikk jeg det på nytt. Dra til legen Anonymkode: cb86c...3a1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #4 Skrevet 21. september 2020 Diare kan også gi hemoroider pga trykket. Og noen er dessverre mer disponert enn andre. Og har man først fått det så kommer det ofte lett igjen. Hør med legen, det finnes flere typer salver og stikkpiller. Anonymkode: d9b49...2ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå