Gå til innhold

Er han helt blåst?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en fra nett flere ganger, men plutselig sluttet han å ta kontakt og avlyste avtalen vi hadde igår. Han skylte på at han var syk, men da han ikke la opp til noe ny avtale skjønte jeg at han hadde mistet interessen. I tillegg til at han sluttet å ta kontakt. Dette bryr meg ikke, livet går videre. 

MEN, igår (dagen vi hadde avtale og han var syk) legger han ut flere bilder av at han drikker og er med venner. Hvor dum er han? Finnes det seriøst så frekke mennesker? Han vet jo at jeg ser dette. Jeg hadde jo ikke brydd meg om han sa han ikke var interessert

Anonymkode: 72c3e...77e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha det her skjedde meg og. Jeg møtte en engelsk fyr på ferie, der vi holdt kontakten og flørtet litt. Tilfeldigvis skulle jeg til London der han bodde noen mnd etter vi hadde møttes, og det var ikke måte på hva han skulle ta meg med på.

Jeg sendte mld da jeg kom fram, hørte ikke et ord før på kvelden da han sa at mora hans var syk så han måtte pleie henne. Og rett etterpå legger han ut på facebook at han er på pub, ikke langt unna der jeg var med mine venner! Hvorfor ikke bare si man ikke er interessert. 

Dette skyldes feighet ts, så bare kutt kontakten. 

Anonymkode: 4cb3e...b90

• Liker 5
Skrevet

Hadde skrevet "så godt å se at du føler deg bedre igjen" og vært glad for at jeg slapp å bruke tid på en sånn løk. 

Anonymkode: d8890...ce2

• Liker 9
Skrevet

Han bryr seg faktisk så lite at han ikke bryr seg om du avslører løgnen.

Det sier sitt. 

Anonymkode: 708e0...fe8

• Liker 5
Skrevet

Mannfolk er bare feige sånn er d bare. Enklere med løgn enn sannhet tror de sikkert 😂👉

Skrevet
8 hours ago, Bente1234 said:

Mannfolk er bare feige sånn er d bare. Enklere med løgn enn sannhet tror de sikkert 😂👉

Nuvel ja. Finnes en god del feige damer rundt omkring også dessverre.

Når det er sagt, vær glad for at du gjennomskuet denne tufsen før det gikk for langt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...