AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Jeg har tidligere gått ned i vekt (har en helt normal kroppsvekt nå) og har noen strekkmerker her og der. Jeg har blitt fortalt at jeg er vakker både fra kvinner og menn, så jeg ser bra ut. Det er de strekkmerkene jeg tenker på hele tiden! Jeg er i slutten av 30-årene og er på utkikk etter menn på min egen alder eller litt eldre. Hva kan jeg gjøre? Jeg får ikke "advart" menn om at kroppen min ikke er perfekt. Jeg er redd for at de skal tro at alt med meg er bra. Dette har hindret meg i å gå videre med menn jeg faktisk har likt. Jeg er redd for å bli avvist av dem pga kroppen min. Kjære menn i alderen 35- og oppover, kan dere svare helt ærlig på hvor viktig det er for deg, som mann, at kroppen til kvinnen du er sammen med ikke har strekkmerker? Anonymkode: e73af...81a
MarieLo Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 Kropp og utseende betyr nada. Det er bare mennesker med alvorlige issues som legger all vekt på utseende og ikke bryr seg om personlighet. 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 Nå har jo de fleste kvinner strekkmerker, og flere menn har det også. Jeg har alltid vært slank, men jeg har strekkmerker på hofter og rumpa. Jeg har alltid fått veldig mange komplimenter fra menn om kroppen min. Han jeg er med nå har noen strekkmerker selv, og han kunne ikke ha brydd seg mindre. Han er over 35. Anonymkode: aa65b...70a 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 Ca. 40% av menn får også strekkmerker. Anonymkode: 012e4...f0b 2
Antiviruset Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tidligere gått ned i vekt (har en helt normal kroppsvekt nå) og har noen strekkmerker her og der. Jeg har blitt fortalt at jeg er vakker både fra kvinner og menn, så jeg ser bra ut. Det er de strekkmerkene jeg tenker på hele tiden! Jeg er i slutten av 30-årene og er på utkikk etter menn på min egen alder eller litt eldre. Hva kan jeg gjøre? Jeg får ikke "advart" menn om at kroppen min ikke er perfekt. Jeg er redd for at de skal tro at alt med meg er bra. Dette har hindret meg i å gå videre med menn jeg faktisk har likt. Jeg er redd for å bli avvist av dem pga kroppen min. Kjære menn i alderen 35- og oppover, kan dere svare helt ærlig på hvor viktig det er for deg, som mann, at kroppen til kvinnen du er sammen med ikke har strekkmerker? Anonymkode: e73af...81a For meg er det personlighet, kjemi, verdier og interesser som teller. Strekkmerker betyr ikke noe som helst, Liker jeg en kvinne så er det vel omtrent noe jeg ikke engang tenker over. 3
Antiviruset Skrevet 19. september 2020 #6 Skrevet 19. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ca. 40% av menn får også strekkmerker. Anonymkode: 012e4...f0b Hvordan skjer dette? Skal vel veldig mye fedme til for at dette skal skje, har selv gått ned mange kilo og har ikke noe slikt, Uansett bare bagateller om man klaffer sammen som et par.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #7 Skrevet 19. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Kjære menn i alderen 35- og oppover, kan dere svare helt ærlig på hvor viktig det er for deg, som mann, at kroppen til kvinnen du er sammen med ikke har strekkmerker? Anonymkode: e73af...81a Fuckings lite. Er du naken der, så er jeg opptatt av andre ting enn dine strekkmerker. Men folk er jo forskjellige så for all del, sikkert en eller annen som synes det er deal breaker. Bare gå videre du til neste mann hvis du skulle treffe på en slik. Anonymkode: 07d58...0ea 1
remix2020 Skrevet 19. september 2020 #8 Skrevet 19. september 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tidligere gått ned i vekt (har en helt normal kroppsvekt nå) og har noen strekkmerker her og der. Jeg har blitt fortalt at jeg er vakker både fra kvinner og menn, så jeg ser bra ut. Det er de strekkmerkene jeg tenker på hele tiden! Jeg er i slutten av 30-årene og er på utkikk etter menn på min egen alder eller litt eldre. Hva kan jeg gjøre? Jeg får ikke "advart" menn om at kroppen min ikke er perfekt. Jeg er redd for at de skal tro at alt med meg er bra. Dette har hindret meg i å gå videre med menn jeg faktisk har likt. Jeg er redd for å bli avvist av dem pga kroppen min. Kjære menn i alderen 35- og oppover, kan dere svare helt ærlig på hvor viktig det er for deg, som mann, at kroppen til kvinnen du er sammen med ikke har strekkmerker? Anonymkode: e73af...81a Strekkmerker er bare et bevis på et levd liv, enten det handler om vekt/slanking eller graviditet. Det synes jeg bare er naturlig. Vil heller ha en kjæreste med ekte kropp enn en kropp som er justert med injeksjoner eller kosmetiske operasjoner. vi må slutte å være så opptatt av at alt skal være så perfekt. Ekte Kropp er topp👍. 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #9 Skrevet 19. september 2020 Tusen takk for svar! ❤️ Anonymkode: e73af...81a
Okapi Skrevet 19. september 2020 #10 Skrevet 19. september 2020 Strekkmerker er ikke noe problem. Har ikke akkurat perfekt hud selv heller. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #11 Skrevet 19. september 2020 1 time siden, Antiviruset skrev: Hvordan skjer dette? Skal vel veldig mye fedme til for at dette skal skje, har selv gått ned mange kilo og har ikke noe slikt, Uansett bare bagateller om man klaffer sammen som et par. For de fleste, i puberteten. Man legger jo på seg raskt mange kilo da. Anonymkode: ef035...8c9 1
Jr.Garcon Skrevet 20. september 2020 #12 Skrevet 20. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tidligere gått ned i vekt (har en helt normal kroppsvekt nå) og har noen strekkmerker her og der. Jeg har blitt fortalt at jeg er vakker både fra kvinner og menn, så jeg ser bra ut. Det er de strekkmerkene jeg tenker på hele tiden! Jeg er i slutten av 30-årene og er på utkikk etter menn på min egen alder eller litt eldre. Hva kan jeg gjøre? Jeg får ikke "advart" menn om at kroppen min ikke er perfekt. Jeg er redd for at de skal tro at alt med meg er bra. Dette har hindret meg i å gå videre med menn jeg faktisk har likt. Jeg er redd for å bli avvist av dem pga kroppen min. Kjære menn i alderen 35- og oppover, kan dere svare helt ærlig på hvor viktig det er for deg, som mann, at kroppen til kvinnen du er sammen med ikke har strekkmerker? Anonymkode: e73af...81a Det er helt ærlig av 0 % av betydning. Strekkmerker er jo helt vanlig, og man kan selvsagt være ufattelig flott både med og uten strekkmerker. Noe sier meg også at - med unntak av meg selv da - at de fleste menn i alderen 35-45 år heller ikke ser ut som retusjerte Calvin Klein modeller når de kaster klærne, så du kan nok slappe heeeeeelt av 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #13 Skrevet 20. september 2020 Dette er virkelig et ikke-problem. Som det er endel av her på KG dessverre. Anonymkode: 71670...e89
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #14 Skrevet 21. september 2020 Det er problem for noen. Ikke for andre. Sånn er det bare. Anonymkode: 610db...491
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå