AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg kjøpte en bil via forhandler for ca 3 uker siden. Etter noen dager begynte bremsene å skrike, så jeg fikk en mekaniker kompis til å se over bilen. Han fant en del feil og mangler som det ikke ble opplyst om verken i annonsen eller ved kjøp. Jeg fikk et prisoverslag fra verksted og sende en mail til forhandler. Dette kom på ca 20 000,- Jeg sende mailen mandag kl 16. De har enda ikke svart. Jeg skal ha bilen på NAF test, garantisak, til uka, og skal sende den rapporten til forhandler. Men hva gjør jeg når forhandler ikke svarer? Jeg er fristet til å heve hele kjøpet Anonymkode: 2a3b9...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #2 Del Skrevet 20. september 2020 Serriøst ingen som har vært borti at forhandler ikke svarer på henvendelse etter kjøpet? Anonymkode: 2a3b9...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Del Skrevet 20. september 2020 Hva med å dra dit? Eller ringe! Anonymkode: 76e0e...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå