AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Veldig trøtt og sliten og fryser på tredje dag. Veldig uvanlig for meg å fryse i det hele tatt. Skal opereres om 2 uker og vil absolutt ikke bli syk nå... hva kan jeg gjøre? Cvitamin sjokk? Anonymkode: 57412...c74
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig trøtt og sliten og fryser på tredje dag. Veldig uvanlig for meg å fryse i det hele tatt. Skal opereres om 2 uker og vil absolutt ikke bli syk nå... hva kan jeg gjøre? Cvitamin sjokk? Anonymkode: 57412...c74 Kan jo prøve høydose med C-vitamin og lytte til kroppen, at du trenger hvile og ikke gjøre så mye. Brygger du på noe som vil det mest sannsynelig bryte ut men du kan kanskje klare å korte ned på antall dager du er syk ved å ta hensyn. Anonymkode: 8daa7...037
Candiru Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 Er ikke sikkert det blir noe verre enn det er nå. jeg har opplevd det en rekke ganger, og tenker alltid at nå blir jeg syk. Og så går det vekk igjen.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 Det viktigste du gjør er å ta det helt med ro og få nok søvn. En vanlig infeksjon går over i løpet av noen dager om du ikke stresser systemet. Anonymkode: 56063...fb4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 Ta c vitaminer, spis sunn mat og hold deg i ro hjemme. Går det ikke over eller du blir verre: Covid 19 test! Anonymkode: 3df48...11a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå