AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #41 Skrevet 25. september 2020 On 9/19/2020 at 3:09 PM, AnonymBruker said: Har en slags flørt med en mann på jobb. Jeg er 20 årene og han mid50. Hvorfor skjer dette? Finnes det noen biologisk forklaring på dette? Ingen daddyissues og aldri før følt meg triltrekt av eldre, heller yngre . Andre på jobb legger merke til denne kjemien og det er litt ubehagelig siden han er så gammel.. Jeg synes ikke han er tiltrekkende utseendemessig og han har heller ikke den karakteren eller stilen jeg vanligvis blir tiltrukket av, men jeg er da kåt på han og er 90% sikker på at det er gjensidig. Anonymkode: 8cfcc...e46 I dine drømmer, gamle gris. Anonymkode: d0073...c76
Bamseklemmer Skrevet 25. september 2020 #42 Skrevet 25. september 2020 På 19.9.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev: Har en slags flørt med en mann på jobb. Jeg er 20 årene og han mid50. Hvorfor skjer dette? Finnes det noen biologisk forklaring på dette? Ingen daddyissues og aldri før følt meg triltrekt av eldre, heller yngre . Andre på jobb legger merke til denne kjemien og det er litt ubehagelig siden han er så gammel.. Jeg synes ikke han er tiltrekkende utseendemessig og han har heller ikke den karakteren eller stilen jeg vanligvis blir tiltrukket av, men jeg er da kåt på han og er 90% sikker på at det er gjensidig. Anonymkode: 8cfcc...e46 Det er forskjell på seksuell og personlig tenning. Skjønner ikke hva som er galt å knulle noen som ikke er så pene, det gir jo en hel masse begrensninger. Som omsorgsknuller bryr jeg meg lite om hvordan de ser ut, jeg gjør det av hele mitt hjerte at de skal ha det så deilig som overhodet mulig, jeg gir bestandig 100%... Gleden på min side er jo å støtte og gi omsorg, og jeg er alt for glad i sex for å nekte noen det... Så hvorfor ikke gripe sjansen når man får den? Jeg har kanskje ikke gått glipp av så mye som bestandig har sagt ja, men du verden så deilig vi har hatt det🙈
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #43 Skrevet 25. september 2020 1 minutt siden, Bamseklemmer said: Det er forskjell på seksuell og personlig tenning. Skjønner ikke hva som er galt å knulle noen som ikke er så pene, det gir jo en hel masse begrensninger. Som omsorgsknuller bryr jeg meg lite om hvordan de ser ut, jeg gjør det av hele mitt hjerte at de skal ha det så deilig som overhodet mulig, jeg gir bestandig 100%... Gleden på min side er jo å støtte og gi omsorg, og jeg er alt for glad i sex for å nekte noen det... Så hvorfor ikke gripe sjansen når man får den? Jeg har kanskje ikke gått glipp av så mye som bestandig har sagt ja, men du verden så deilig vi har hatt det🙈 Hva var det jeg nettopp leste? Anonymkode: aa7a5...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #44 Skrevet 25. september 2020 Skjønner hva du sier, er selv i slutten av 20-årene og er litt tiltrukket ei på jobben på over 40... Anonymkode: 6d904...c49
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #45 Skrevet 25. september 2020 På 19.9.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev: Har en slags flørt med en mann på jobb. Jeg er 20 årene og han mid50. Hvorfor skjer dette? Finnes det noen biologisk forklaring på dette? Ingen daddyissues og aldri før følt meg triltrekt av eldre, heller yngre . Andre på jobb legger merke til denne kjemien og det er litt ubehagelig siden han er så gammel.. Jeg synes ikke han er tiltrekkende utseendemessig og han har heller ikke den karakteren eller stilen jeg vanligvis blir tiltrukket av, men jeg er da kåt på han og er 90% sikker på at det er gjensidig. Anonymkode: 8cfcc...e46 hva har du lyst til da selv? Anonymkode: 35754...0c6
Bamseklemmer Skrevet 25. september 2020 #46 Skrevet 25. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva var det jeg nettopp leste? Anonymkode: aa7a5...5e3 Vet du ikke hva en omsorgsknuller gjør?
bullehurk Skrevet 25. september 2020 #47 Skrevet 25. september 2020 På 24.9.2020 den 19.35, AnonymBruker skrev: hjerte vil ha, det hjerte vil ha. fitta vil ha, det fitta vil ha. Ingen grunner til å blande de to tiltrekkningene. Anonymkode: 10831...7c6 Nemlig ! Flere som har skjønt det .....
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #48 Skrevet 8. oktober 2020 har det vært utvikling mellom dere Anonymkode: 3d4d7...71e
AlkoMann Skrevet 8. oktober 2020 #49 Skrevet 8. oktober 2020 På 19.9.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev: Har en slags flørt med en mann på jobb. Jeg er 20 årene og han mid50. Hvorfor skjer dette? Finnes det noen biologisk forklaring på dette? Ingen daddyissues og aldri før følt meg triltrekt av eldre, heller yngre . Andre på jobb legger merke til denne kjemien og det er litt ubehagelig siden han er så gammel.. Jeg synes ikke han er tiltrekkende utseendemessig og han har heller ikke den karakteren eller stilen jeg vanligvis blir tiltrukket av, men jeg er da kåt på han og er 90% sikker på at det er gjensidig. Anonymkode: 8cfcc...e46 Alle ligger alle. It's 2020 jenta mi !
Gjest Paramount Skrevet 8. oktober 2020 #50 Skrevet 8. oktober 2020 På 19.9.2020 den 21.07, AnonymBruker skrev: Så ja, det er ikke alderen, men personen. Det er heller ikke utseende, det er bare kjemien. Det samme gjelder vel egentlig for yngre menn også, mange kvinner forelsker seg i en person. Blir kanskje ekstra tydelig med menn som er eldre, som har så mye av det du skulle ønske yngre hadde. Noen har så mye personlighet at utseende blir underordnet. Sjelden kanskje, men det skjer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå