Gå til innhold

Seksuelt tiltrukket av eldre mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en slags flørt med en mann på jobb. Jeg er 20 årene og han mid50. Hvorfor skjer dette? Finnes det noen biologisk forklaring på dette? Ingen daddyissues og aldri før følt meg triltrekt av eldre, heller yngre . Andre på jobb legger merke til denne kjemien og det er litt ubehagelig siden han er så gammel.. Jeg synes ikke han er tiltrekkende utseendemessig og han har heller ikke den karakteren eller stilen jeg vanligvis blir tiltrukket av, men jeg er da kåt på han og er 90% sikker på at det er gjensidig. 

Anonymkode: 8cfcc...e46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du ikke egentlig kjenner deg selv og hvem du tiltrekkes av så godt som du trodde? 

• Liker 8
Skrevet
31 minutter siden, stan skrev:

Kanskje du ikke egentlig kjenner deg selv og hvem du tiltrekkes av så godt som du trodde? 

Synes det er trist å hvis det blir en "vane' å tenne på eldre menn, vanskelig å være i et forhold med en. Og jeg er ikke typen til tilfeldig sex heller 

• Liker 1
Skrevet

Har han skjegg?

Anonymkode: 9e9df...4e4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har han skjegg?

Nei.... 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er trist å hvis det blir en "vane' å tenne på eldre menn, vanskelig å være i et forhold med en. Og jeg er ikke typen til tilfeldig sex heller 

Hvorfor tror du alderen er en faktor,  kan han ikke være en type du tenner på, på tross av alderen?

Anonymkode: 0f5dd...445

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du alderen er en faktor,  kan han ikke være en type du tenner på, på tross av alderen?

Det normale for meg er å være tiltrukket av personer som er litt yngre eller litt eldre enn meg/samme aldersgruppe, har ikke sett på noen som er så mye eldre enn meg som tiltrekkende før..han er eldre enn min far og mor. Så ja, det er ikke alderen, men personen. Det er heller ikke utseende, det er bare kjemien. Det er uansett veldig frustrerende

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det normale for meg er å være tiltrukket av personer som er litt yngre eller litt eldre enn meg/samme aldersgruppe, har ikke sett på noen som er så mye eldre enn meg som tiltrekkende før..han er eldre enn min far og mor. Så ja, det er ikke alderen, men personen. Det er heller ikke utseende, det er bare kjemien. Det er uansett veldig frustrerende

Så hvorfor er du da redd for at det blir en vane, eller "vane",  når det trolig bare er et unntakstilfelle?

Skrevet
På 19.9.2020 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Har han skjegg?

Pussig spørsmål, forstår ikke hva det har med saken å gjøre

Anonymkode: 3d4d7...71e

• Liker 1
Skrevet

Ikke at dette skal forstås som en anbefaling å gå for en slik aldersforskjell i et langvarig forhold. Men siden du nå omtaler det som en rent seksuell tiltrekning vil jeg bare si:

Det der er en aldersgruppe der menn har fått veldig peiling på hvordan de skal håndtere en kvinne i senga, altså ;) Og i tillegg der de er blitt modne nok til å ha en real prat om hvilke forventninger begge parter har, så man slipper drama også. 

• Liker 7
Skrevet

Noen ganger må man bare få det ut av systemet. 

Sikker på at når han har fått knullet deg noen ganger så er han ikke så spennende lenger.

Evt kan han være en fin fuckbuddy mens du er ung og før du ønsker å etablere deg i et fast forhold. 

Anonymkode: e5aa8...3a3

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, Hippogriff said:

Ikke at dette skal forstås som en anbefaling å gå for en slik aldersforskjell i et langvarig forhold. Men siden du nå omtaler det som en rent seksuell tiltrekning vil jeg bare si:

Det der er en aldersgruppe der menn har fått veldig peiling på hvordan de skal håndtere en kvinne i senga, altså ;) Og i tillegg der de er blitt modne nok til å ha en real prat om hvilke forventninger begge parter har, så man slipper drama også. 

Det gjelder nok slett ikke alle.

Anonymkode: aa7a5...5e3

• Liker 7
Skrevet
På 19.9.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev:

Har en slags flørt med en mann på jobb. Jeg er 20 årene og han mid50. Hvorfor skjer dette? Finnes det noen biologisk forklaring på dette? Ingen daddyissues og aldri før følt meg triltrekt av eldre, heller yngre . Andre på jobb legger merke til denne kjemien og det er litt ubehagelig siden han er så gammel.. Jeg synes ikke han er tiltrekkende utseendemessig og han har heller ikke den karakteren eller stilen jeg vanligvis blir tiltrukket av, men jeg er da kåt på han og er 90% sikker på at det er gjensidig. 

Vil du ha ham som kjæreste, eller bare knulle ham?

Skrevet

Jeg føler det samme som deg om en kollega. Bare han dulter borti meg og tuller, så blir jeg helt våt og skjelven..  

Han er også rundt 50 og jeg er rundt 23. Hva gjør man med det?  Er samboer med mannen jeg elsker og han er jo gift og tenker sikkert ikke sånn i det hele tatt 😂 men hvordan får man det til å stoppe? 

Anonymkode: f000e...18b

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder nok slett ikke alle.

Anonymkode: aa7a5...5e3

Nei, det skal gudene vite at det ikke gjør.

Når jeg var ung, synes jeg at menn ca. 25 - 35 var de aller heiteste. Og gjett hva....... det synes jeg fortsatt som 43-åring.

Skrevet

Ingen daddyissues

De kan sitte så dypt at du ikke merker dem. De ligger i underbevisstheten og styrer deg.

Anonymkode: 79ff6...342

• Liker 2
Skrevet

Ikke vet jeg. Men i sommer møtte jeg en 60-åring på fjellet som overnattet i telt på samme sted som oss. Ikke noe sex oss i mellom, men om morgenen badet jeg naken og frydet meg over at han tydeligvis la merke til det. Og jeg blir kåt av å tenke på/innbille meg at han (kanskje) også fantaserer om meg. Han var heller ikke egentlig tiltrekkende, men bare en hyggelig type.

Anonymkode: b2ca3...39a

• Liker 4
Skrevet

Makt, kontroll, og å vite at en blir beundret, av en eldre mann, kan være opphissende, kanskje spesielt for en yngre kvinne. Det går nok over.

Anonymkode: 7b892...431

• Liker 3
Skrevet
På 21.9.2020 den 17.58, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det samme som deg om en kollega. Bare han dulter borti meg og tuller, så blir jeg helt våt og skjelven..  

Han er også rundt 50 og jeg er rundt 23. Hva gjør man med det?  Er samboer med mannen jeg elsker og han er jo gift og tenker sikkert ikke sånn i det hele tatt 😂 men hvordan får man det til å stoppe? 

Anonymkode: f000e...18b

Pul han 

Anonymkode: 71195...350

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vet jeg. Men i sommer møtte jeg en 60-åring på fjellet som overnattet i telt på samme sted som oss. Ikke noe sex oss i mellom, men om morgenen badet jeg naken og frydet meg over at han tydeligvis la merke til det. Og jeg blir kåt av å tenke på/innbille meg at han (kanskje) også fantaserer om meg. Han var heller ikke egentlig tiltrekkende, men bare en hyggelig type.

Anonymkode: b2ca3...39a

Fin og sympatisk historie. Fint av deg å gi han et så deilig minne. Og det kan virke som at du fikk en god følelse du også. No harm done av noen. Bare vinn vinn 👍

Anonymkode: 7b892...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...