Gå til innhold

Langvarig hoste/halsbrann

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS, jeg har det du beskriver. Det kommer og går litt, føles som jeg kveles når jeg får den hosten. Jeg tar nexium hver dag og har gjort det i mange år. Når jeg får halsbrann og evt denne hosten øker jeg dosen med nexium noen dager. Avtalt med lege at jeg skal gjøre det slik. Jeg har vert til ultralyd to ganger og på legevakt akutt med ambulanse en gang. Hos meg kommer dette fra galleblæren sier de og de vil ikke gå ned med slange for å se med mindre jeg ønsker det selv og det gjør jeg ikke.

Gå til legen, å ta reseptfrie midler er ikke holdbart i lengden. 

Anonymkode: 34c11...a1d

Ok, men vil det si at du egentlig ikke er blitt kvitt hosten selv med reseptbelagte medisiner? 

Anonymkode: 3ee15...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 20.9.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Ok, men vil det si at du egentlig ikke er blitt kvitt hosten selv med reseptbelagte medisiner? 

Dvs at hvis ikke jeg bruker reseptbelagte midler så vil dette være ett problem hver dag og hver natt, nå er det sjeldent at det skjer.

Skrevet

Jeg har fått time for gastroskopi. De tilbyr beroligende medisin i tillegg til denne bedøvelsessprayen. 
Når man tar denne beroligende medisinen, er det slik at man kan dra på jobb etter et par timer eller bør man da holde seg hjemme fra jobb denne dagen?

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått time for gastroskopi. De tilbyr beroligende medisin i tillegg til denne bedøvelsessprayen. 
Når man tar denne beroligende medisinen, er det slik at man kan dra på jobb etter et par timer eller bør man da holde seg hjemme fra jobb denne dagen?

Hvis du skal ha beroligende må du belage deg på å ta fri fra jobb etterpå og ha med en som kan kjøre deg hjem. 

Anonymkode: 34c11...a1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...