Gå til innhold

Skal du spille Hogwarts Legacy (Harry Potter rpg game)?


Chiyo

Anbefalte innlegg

Jeg GLEDER meg! :bond: Jeg har ventet hele livet på dette spillet! Om jeg så må kjøpe Playstation 5, så skal jeg ha dette spillet! De må ha jobbet med dette i årevis. Livet er liksom komplett hvis jeg kan få bevege meg fritt på Hogwarts. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også ventet på dette spillet hele livet hahha, men bare så dumt at det er på PS. Jeg liker ikke å spille på PS, så skulle virkelig ønske det kom på PC! 

Anonymkode: fddc7...fc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også ventet på dette spillet hele livet hahha, men bare så dumt at det er på PS. Jeg liker ikke å spille på PS, så skulle virkelig ønske det kom på PC! 

Anonymkode: fddc7...fc1

Sitat

Hogwarts Legacy is not a PS5 exclusive, meaning it’ll be available on other systems such as PC.
https://www.hitc.com/en-gb/2020/09/17/is-hogwarts-legacy-a-ps5-exclusive-will-be-on-ps4-xbox-one-xbox-series-x/

Tror det kommer på PC også. :)  Jeg har Xbox One, men jeg har hatt lyst på Playstation en stund, så det kan være jeg kjøper meg det.

Jeg var usikker først siden dette var en PS5 reveal. Mange trodde det kanskje ville bli et PS5 spill, men jeg tror ikke Warner Bros ville gjort det. Så dette blir nok et spill vi alle kan spille. 😄 

Endret av Chiyo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir utvilsomt spennende å se, jeg er MEGET interessert i både RPG og Harry Potter 😅 Men man er jo bortskjemt med andre gode RPG-spill... Tør liksom ikke håpe på at dette er bra.

Anonymkode: 00b1e...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om den kommer på pc, så vil jeg det. 

Har lenge hatt lyst på playstation, men har ikke tatt med råd til å prioritere det og kommer ikke til å kjøpe det for ett spill. 

Anonymkode: a3bb0...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rowling får ikke mere penger av meg.

Anonymkode: 59be2...fde

Det er ikke Rowling som har skapt spillet. Ja, hun får sikkert en liten brøkdel av pengene, fordi det er hun som er skaperen av universet, men dette er noen andres baby. Avalanche har utvikler dette i flere år, det er arbeidet til mange flinke spillutviklere. Jeg er ikke enig med Rowling, men jeg boikotter ikke et spill andre mennesker har jobbet med på grunn av det. Det skader ikke Rowling, det skader de som har jobbet med spillet, og det skader meg fordi jeg får ikke spille et spill jeg har drømt om hele livet. 
Spillet ser helt utrolig ut, og de som har jobbet med det fortjener bedre enn å få spillet sitt boikottet for noe de ikke har gjort selv.  

Endret av Chiyo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Chiyo skrev:

Tror det kommer på PC også. :)  Jeg har Xbox One, men jeg har hatt lyst på Playstation en stund, så det kan være jeg kjøper meg det.

Jeg var usikker først siden dette var en PS5 reveal. Mange trodde det kanskje ville bli et PS5 spill, men jeg tror ikke Warner Bros ville gjort det. Så dette blir nok et spill vi alle kan spille. 😄 

Åh, så bra! Jeg gleder meg virkelig til det kommer 😄

Anonymkode: fddc7...fc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er ganske spent, men også litt skeptisk. Håper det er et bra RPG med mange ulike storylines og ikke snevert med mange begrensninger. Jeg kommer uansett til å kjøpe spillet på et tidspunkt ;) 

Men... om de bare kunne ha remaster'a de gamle spillene så hadde livet vært litt mer komplett! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.9.2020 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Jeg har også ventet på dette spillet hele livet hahha, men bare så dumt at det er på PS. Jeg liker ikke å spille på PS, så skulle virkelig ønske det kom på PC! 

Anonymkode: fddc7...fc1

Det kommer på PC, PS4, PS5, Xbox One og Xbox Series X.

Anonymkode: 9762c...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

On 9/19/2020 at 5:09 PM, AnonymBruker said:

Det blir utvilsomt spennende å se, jeg er MEGET interessert i både RPG og Harry Potter 😅 Men man er jo bortskjemt med andre gode RPG-spill... Tør liksom ikke håpe på at dette er bra.

Anonymkode: 00b1e...a58

Har en mistanke om at jeg har skrevet denne posten, må sammenligne AB-kode 😅 Men ja, dette er mine tanker! Gleder meg til å se mer. 

Anonymkode: 00b1e...a58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Nesten bra det kommer i den hustrie vinteren, da jeg begynner å bli utolmodig på sommer, men skulle gjærne hatt det allerede nå 😁💜🪄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...