Gå til innhold

Singel igjen....


Mamma1

Anbefalte innlegg

Hei alle nye og gamle, som kanskje husker meg...

Jeg reiste til england i januar og fant kjærligheten!!! Alt var såre vel og han ville til og med bli med meg til Norge..... Det som skjedde videre er som tatt ut av en heller dårlig amerikansk B-film.... Eksen hans dukket opp og kunne fortelle at hun var 4 mnd på veg.. Det er jammen meg bare meg det skjer sånn med..

Han kunne ikkje bli med til Norge, da han følte det ville være å løpe fra ansvaret.. Vi regner oss fortsatt som sammen, men jeg fatter ikke helt hvordan det skal gå.. Life is a bitch!

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rhoswen

Dere regner dere fortsatt som sammen? Da må dere vel på et tidspunkt ta en avgjørelse på hvor dere skal bo?

Eksen hans dukket opp etter mange måneder for å informere ham om at han, uten å bli med på noen avgjørelse eller bli hørt, skal bli pappa? Hvor ligger ansvaret hans hen, i den grad at han kutter ut livet sitt videre?

Det skjer med flere enn deg, forresten :) men den trøsten er fattig.

For det første er det vel lurt å bli bedre kjent med ham å finne ut hva han egentlig står for. For det andre må han vel sortere litt motiver og følelser her, det burde du også. Hvis du fortsatt mener han er din Rette, må du være foreredt på følgene av det. Mener han du er hans Rette også, bør det komme noen tilsvarende avgjørelser. Uansett har han et barn i England.

Forhold deg til fakta, og kjenn godt etter hva det er du egentlig vil. Det FINNES jo men du slipper å oppleve sånt med ;) som bor i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant. Vi hadde et lite oppgjør i går. Jeg sa det til han at han må finne ut hva han vil, jeg er ikke typen til å gå på gress, dersom jeg ikke vet hva det fører til.

problemet nå er at jeg ikke kan flytte til England, ikke før til neste høst, og det er lenge til.

Et annet problem er at han fortsatt bryr seg om denne dama som skal ha barnat hans. Nei det er en vanskelig situasjon, tiden vil vise. Det er ikke så mye jeg kan gjøre med det, ikke med denne avstanden uansett.

Jeg tror jeg må åne øynene mine og se meg litt om i Norge. For det svaret han kommer til å gi meg en av de nærmeste dagene, er neppe det jeg ønsker meg..l

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Ja, det er sant. Vi hadde et lite oppgjør i går. Jeg sa det til han at han må finne ut hva han vil, jeg er ikke typen til å gå på gress, dersom jeg ikke vet hva det fører til.

problemet nå er at jeg ikke kan flytte til England, ikke før til neste høst, og det er lenge til.

Et annet problem er at han fortsatt bryr seg om denne dama som skal ha barnat hans. Nei det er en vanskelig situasjon, tiden vil vise. Det er ikke så mye jeg kan gjøre med det, ikke med denne avstanden uansett.

Jeg tror jeg må åne øynene mine og se meg litt om i Norge. For det svaret han kommer til å gi meg en av de nærmeste dagene, er neppe det jeg ønsker meg..l

Takk for svar.

Hva skjedde med dere? ble den en konklusjon ut av det hele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud,hvor naiv går det an å bli???!!!???

sitter du å håper at det blir dere to,og han venter barn med en annen!?

jeg blir så forbanna og sjokkert over hvor mange jenter/damer her inne på KG,som blir lurt,utnyttet og manipulert av dominerende mannfolk.!

Herregud,dere lever bare en gang,tenk på dere selv og skaff dere et liv!!!

:frustrert:

Dere gjør aaalt for å føye dere etter disse typene som vet at dere finner dere i alt!!!

jaja,flytt til England da,så får han både kjerring og elskerinne!!!det er jo det de vil ha før de blir fornøyd :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...