reddelinnea Skrevet 23. juli 2005 #1 Skrevet 23. juli 2005 Jeg har en sprellende fisk inne i magen. Den spreller og slÄr, og knyter seg 24 timer i dÞgnet. Fisken sover aldri. Jeg skjÞnner ikke hvorfor den ikke blir sliten. Fisken i magen spreller, og det er sÄ vondt sÄ vondt. Og fiskefinnene skraper og gjÞr vondt. Og halen er sÄ vond. OgsÄ er fisken veldig tung, en tung klump pÄ en mÄte, akkurat som en knyttneve i magen som knyter og knyter. Eller at man vrir opp en klut. Fryktelig vondt og ekkelt. OgsÄ er det en piggsvin som stikker inne i magen min. Selv om at det egentlig ikke finnes en fisk eller piggsvin inne i magen da. Jeg fÞler angsten i magen akkurat som en sprellende fisk. FÞler dere det ogsÄ? Eller er det bare meg som fÞler en sprellende fisk? OgsÄ fÞler jeg at halsen snurper seg sammen, sÄnn at jeg nesten ikke klarer Ä puste. Det er en klump i halsen. :cry: Det er fryktelig vondt. Fryktelig vondt Ä ha en angst som plager meg inne i magen min. En urolig mage. Er det noen flere som kjenner angsten inne i magen? Angsten er helt uuuuuuuuuuuutholbart. Fisken er gruuuuusom vond inne i magen min. Piggsvinet stikker fryktelig vondt. Au.. Snufs..
reddelinnea Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har vÊrt innlagt flere ganger, men det har ikke hjulpet pÄ meg. Angsten min er like stor, Fisken i magen spreller akkurat like mye, og piggsvinet stikker som bare det. Er det noen flere her som ogsÄ har det sÄnn? Klem fra meg.
reddelinnea Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2005 Har du en sÄnn angst? Vondt i magen?
Bolla Piggsvin Skrevet 24. juli 2005 #6 Skrevet 24. juli 2005 Har du prĂžvd alternativ behandling??? Dette er veldig effektivt synes jeg!!
reddelinnea Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har ikke prĂžvd alternativ behandling. Hva slags alternativ behandling har du prĂžvd?
Bolla Piggsvin Skrevet 24. juli 2005 #8 Skrevet 24. juli 2005 (endret) BÄde jeg og typen min gÄr pÄ akupuntur og det hjelper veldig!!! Endret 24. juli 2005 av Bolla Piggsvin
reddelinnea Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2005 SÄ bra at akumpunktur hjelper pÄ deg og typen din. GÄr du dit en gang i uka? MÄ man ha henvisning fra fastlegen?
Bolla Piggsvin Skrevet 25. juli 2005 #10 Skrevet 25. juli 2005 SĂ„ bra at akumpunktur hjelper pĂ„ deg og typen din. GĂ„r du dit en gang i uka? MĂ„ man ha henvisning fra fastlegen? â Jeg gĂ„r der nĂ„ 1 gang i uka... Har vĂŠrt der to ganger i uka oxo, men det var mest i forbinnelse med nakken min og slanking! Du trenger ikke henvisning av fastlegen. Jeg er sĂ„ utrolig dĂ„rlig pĂ„ hva ting heter, men jeg vet iallefall at akupunktur stĂžttes ikke av frikort ordningen. Og det er veldig synd. NĂ„r jeg endelig finner en behandlings metode som hjelper nakken min, sĂ„ mĂ„ jeg betale allt selv...
reddelinnea Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2005 Kjedelig at du mÄ betale alt selv. Hvor mye koster en time?
Bolla Piggsvin Skrevet 25. juli 2005 #12 Skrevet 25. juli 2005 Kjedelig at du mĂ„ betale alt selv. Hvor mye koster en time? â En time koster 300kr... Er vel litt dyrere den fĂžrste timen... Men husker ikke hva vi betalte da!
Gjest -C Skrevet 25. juli 2005 #13 Skrevet 25. juli 2005 Jeg har ogsÄ prÞvd akupunktur mot angst, og det funket veldig bra. I dag er jeg helt angstfri (og jeg var veldig langt nede da jeg startet, selvtilliten var dÄrlig og ja..) Jeg gikk tre ganger i uka i begynnelsen, og da fikk jeg i tillegg mer energi som gav meg mer livsglede.. Det er absolutt verdt et forsÞk, selv om det mÄ betales av egen lomme. Lykke til
reddelinnea Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #14 Skrevet 31. juli 2005 SÄ bra at akumpunktur har funket pÄ dere. MÄ man ha mange nÄler i kroppen, og hvor lenge sitter de under huden? Hjelp. Jeg er sÄ redd for nÄler.
Bolla Piggsvin Skrevet 2. august 2005 #15 Skrevet 2. august 2005 SĂ„ bra at akumpunktur har funket pĂ„ dere. MĂ„ man ha mange nĂ„ler i kroppen, og hvor lenge sitter de under huden? Hjelp. Jeg er sĂ„ redd for nĂ„ler.  â Siden du er sĂ„pass nede fĂ„r du nok en del nĂ„ler... Du ligger ca 20 min med nĂ„lene... Da skal du slappe helt av.. Man kan ogsĂ„ fĂ„ hĂžre pĂ„ veldig beroligende musikk om man Ăžnsker det!! Veldig deilig... Mange sovner... Men det klarer ikke jeg... Jeg merker veldig at akupunktur dama har ferie og jeg ikke fĂ„r vĂŠrt der en gang i uka som jeg pleier... Jeg var nesten meg selv igjen her fĂžr hun tok ferie... Men nĂ„ er jeg drit deppa... GĂ„r nesten ikke utenfor huset... Deilig Ă„ bare ligge under den varme dyna hele dagen... FĂžler meg helt verdilĂžs... Mest lyst til Ă„ slĂ„ opp et telt og bo pĂ„ jordet slik at jeg ikke er i veien for noen og ikke lever pĂ„ noen og bruker pengene dems...
reddelinnea Skrevet 7. august 2005 Forfatter #16 Skrevet 7. august 2005 Siden du er sĂ„pass nede fĂ„r du nok en del nĂ„ler... Du ligger ca 20 min med nĂ„lene... Da skal du slappe helt av.. Man kan ogsĂ„ fĂ„ hĂžre pĂ„ veldig beroligende musikk om man Ăžnsker det!! Veldig deilig... Mange sovner... Men det klarer ikke jeg... Jeg merker veldig at akupunktur dama har ferie og jeg ikke fĂ„r vĂŠrt der en gang i uka som jeg pleier... Jeg var nesten meg selv igjen her fĂžr hun tok ferie... Men nĂ„ er jeg drit deppa... GĂ„r nesten ikke utenfor huset... Deilig Ă„ bare ligge under den varme dyna hele dagen... FĂžler meg helt verdilĂžs... Mest lyst til Ă„ slĂ„ opp et telt og bo pĂ„ jordet slik at jeg ikke er i veien for noen og ikke lever pĂ„ noen og bruker pengene dems... â Er det vondt nĂ„r hun stikker dem inn? Kjenner du at nĂ„lene er under huden? Ja, deilig Ă„ ligge under den varme dyna. GkĂžr det masse jeg ogsĂ„. Gjemme meg bort pĂ„ en mĂ„te. Vondt Ă„ lese at du ogsĂ„ fĂžler deg verdilĂžs. Det er en ekkel fĂžlelse i kroppen. klem
Bolla Piggsvin Skrevet 10. august 2005 #17 Skrevet 10. august 2005 Er det vondt nĂ„r hun stikker dem inn? Kjenner du at nĂ„lene er under huden? Ja, deilig Ă„ ligge under den varme dyna. GkĂžr det masse jeg ogsĂ„. Gjemme meg bort pĂ„ en mĂ„te. Vondt Ă„ lese at du ogsĂ„ fĂžler deg verdilĂžs. Det er en ekkel fĂžlelse i kroppen. klem â Jeg kan kjenne et lite stikk noen steder akkurat da hun setter dem... Dette rett og slett fordi jeg trenger dem... Dette gĂ„r heldigvis fort over og etter det merker jeg ikke noe... Om det skulle gjĂžre vondt etterpĂ„ er det bare Ă„ si i fra til henne... Noen ganger kjenner jeg nĂ„lene jobbe... Jeg blir varm der nĂ„lene er... Og jeg klĂžr en del av de... Det synes jeg egentlig er det vĂŠrste... Ligge Ă„ klĂž og ikke kan eller tĂžrr klĂž... Hehe NĂ„r nĂ„lene fĂžrst er satt kjenner jeg ikke noe til de fĂžr de detter ut av seg selv eller nĂ„r hun tar de ut. Anbefaler deg Ă„ prĂžve et par timer!! Jeg skal ha time til uka igjen!! Er sĂ„ stiv i nakken sĂ„ jeg gleder meg rett og slett!
reddelinnea Skrevet 19. august 2005 Forfatter #18 Skrevet 19. august 2005 Jeg kan kjenne et lite stikk noen steder akkurat da hun setter dem... Dette rett og slett fordi jeg trenger dem... Dette gĂ„r heldigvis fort over og etter det merker jeg ikke noe... Om det skulle gjĂžre vondt etterpĂ„ er det bare Ă„ si i fra til henne... Noen ganger kjenner jeg nĂ„lene jobbe... Jeg blir varm der nĂ„lene er... Og jeg klĂžr en del av de... Det synes jeg egentlig er det vĂŠrste... Ligge Ă„ klĂž og ikke kan eller tĂžrr klĂž... Hehe NĂ„r nĂ„lene fĂžrst er satt kjenner jeg ikke noe til de fĂžr de detter ut av seg selv eller nĂ„r hun tar de ut. Anbefaler deg Ă„ prĂžve et par timer!! Jeg skal ha time til uka igjen!! Er sĂ„ stiv i nakken sĂ„ jeg gleder meg rett og slett!    â Hei. Ja, det er sikkert ekkelt nĂ„r man mĂ„ klĂž og at man ikke kan pga. nĂ„lene. SĂ„ bra at de virker pĂ„ deg. Lykke til pĂ„ den neste timen til uka. Klem..
Celiclya Skrevet 20. august 2005 #19 Skrevet 20. august 2005 Huff, fÞler med deg linnea, virkelig . Eneste rÄdet jeg har til deg er hva jeg sa i den siste meldinga jeg sendte deg. Anbefaler det virkelig, tror det er noe som kan hjelpe deg :blunke:
reddelinnea Skrevet 20. august 2005 Forfatter #20 Skrevet 20. august 2005 Tusen takk. Dere er sÄ snille.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ