Gå til innhold

Sprellende fisk

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Jeg har en sprellende fisk inne i magen. :fy_fy: Den spreller og slår, og knyter seg 24 timer i døgnet. Fisken sover aldri. Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke blir sliten. Fisken i magen spreller, og det er så vondt så vondt. Og fiskefinnene skraper og gjør vondt. Og halen er så vond. Også er fisken veldig tung, en tung klump på en måte, akkurat som en knyttneve i magen som knyter og knyter. :sur: Eller at man vrir opp en klut. Fryktelig vondt og ekkelt. Også er det en piggsvin som stikker inne i magen min. Selv om at det egentlig ikke finnes en fisk eller piggsvin inne i magen da.

Jeg føler angsten i magen akkurat som en sprellende fisk. Føler dere det også? Eller er det bare meg som føler en sprellende fisk? :forvirra:

Også føler jeg at halsen snurper seg sammen, sånn at jeg nesten ikke klarer å puste. Det er en klump i halsen. :cry:

Det er fryktelig vondt. Fryktelig vondt å ha en angst som plager meg inne i magen min. En urolig mage. Er det noen flere som kjenner angsten inne i magen?

Angsten er helt uuuuuuuuuuuutholbart. Fisken er gruuuuusom vond inne i magen min. Piggsvinet stikker fryktelig vondt. Au.. Snufs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært innlagt flere ganger, men det har ikke hjulpet på meg. Angsten min er like stor, Fisken i magen spreller akkurat like mye, og piggsvinet stikker som bare det. :(

Er det noen flere her som også har det sånn?

Klem fra meg. :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke prøvd alternativ behandling. Hva slags alternativ behandling har du prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og typen min går på akupuntur og det hjelper veldig!!!

Endret av Bolla Piggsvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at akumpunktur hjelper på deg og typen din. Går du dit en gang i uka? Må man ha henvisning fra fastlegen? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at akumpunktur hjelper på deg og typen din. Går du dit en gang i uka? Må man ha henvisning fra fastlegen? :overrasket:

Jeg går der nå 1 gang i uka... Har vært der to ganger i uka oxo, men det var mest i forbinnelse med nakken min og slanking!

Du trenger ikke henvisning av fastlegen.

Jeg er så utrolig dårlig på hva ting heter, men jeg vet iallefall at akupunktur støttes ikke av frikort ordningen.

Og det er veldig synd. Når jeg endelig finner en behandlings metode som hjelper nakken min, så må jeg betale allt selv... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du må betale alt selv. Hvor mye koster en time?

En time koster 300kr...

Er vel litt dyrere den første timen... Men husker ikke hva vi betalte da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd akupunktur mot angst, og det funket veldig bra. I dag er jeg helt angstfri (og jeg var veldig langt nede da jeg startet, selvtilliten var dårlig og ja..) Jeg gikk tre ganger i uka i begynnelsen, og da fikk jeg i tillegg mer energi som gav meg mer livsglede.. Det er absolutt verdt et forsøk, selv om det må betales av egen lomme. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at akumpunktur har funket på dere. Må man ha mange nåler i kroppen, og hvor lenge sitter de under huden? Hjelp. Jeg er så redd for nåler. :tristbla::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at akumpunktur har funket på dere. Må man ha mange nåler i kroppen, og hvor lenge sitter de under huden? Hjelp. Jeg er så redd for nåler.  :tristbla:  :hakeslepp:

Siden du er såpass nede får du nok en del nåler... Du ligger ca 20 min med nålene... Da skal du slappe helt av.. Man kan også få høre på veldig beroligende musikk om man ønsker det!! Veldig deilig... Mange sovner... Men det klarer ikke jeg...

Jeg merker veldig at akupunktur dama har ferie og jeg ikke får vært der en gang i uka som jeg pleier...

Jeg var nesten meg selv igjen her før hun tok ferie...

Men nå er jeg drit deppa... Går nesten ikke utenfor huset... Deilig å bare ligge under den varme dyna hele dagen...

Føler meg helt verdiløs... Mest lyst til å slå opp et telt og bo på jordet slik at jeg ikke er i veien for noen og ikke lever på noen og bruker pengene dems... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er såpass nede får du nok en del nåler... Du ligger ca 20 min med nålene... Da skal du slappe helt av.. Man kan også få høre på veldig beroligende musikk om man ønsker det!! Veldig deilig... Mange sovner... Men det klarer ikke jeg...

Jeg merker veldig at akupunktur dama har ferie og jeg ikke får vært der en gang i uka som jeg pleier...

Jeg var nesten meg selv igjen her før hun tok ferie...

Men nå er jeg drit deppa... Går nesten ikke utenfor huset... Deilig å bare ligge under den varme dyna hele dagen...

Føler meg helt verdiløs... Mest lyst til å slå opp et telt og bo på jordet slik at jeg ikke er i veien for noen og ikke lever på noen og bruker pengene dems... :tristbla:

Er det vondt når hun stikker dem inn? Kjenner du at nålene er under huden?

Ja, deilig å ligge under den varme dyna. Gkør det masse jeg også. Gjemme meg bort på en måte. Vondt å lese at du også føler deg verdiløs. Det er en ekkel følelse i kroppen.

klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det vondt når hun stikker dem inn? Kjenner du at nålene er under huden?

Ja, deilig å ligge under den varme dyna. Gkør det masse jeg også. Gjemme meg bort på en måte. Vondt å lese at du også føler deg verdiløs. Det er en ekkel følelse i kroppen.

klem :klem:

Jeg kan kjenne et lite stikk noen steder akkurat da hun setter dem... Dette rett og slett fordi jeg trenger dem... Dette går heldigvis fort over og etter det merker jeg ikke noe...

Om det skulle gjøre vondt etterpå er det bare å si i fra til henne...

Noen ganger kjenner jeg nålene jobbe... Jeg blir varm der nålene er... Og jeg klør en del av de... Det synes jeg egentlig er det værste... Ligge å klø og ikke kan eller tørr klø... Hehe :ler:

Når nålene først er satt kjenner jeg ikke noe til de før de detter ut av seg selv eller når hun tar de ut.

Anbefaler deg å prøve et par timer!! Jeg skal ha time til uka igjen!! Er så stiv i nakken så jeg gleder meg rett og slett! :)

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Jeg kan kjenne et lite stikk noen steder akkurat da hun setter dem... Dette rett og slett fordi jeg trenger dem... Dette går heldigvis fort over og etter det merker jeg ikke noe...

Om det skulle gjøre vondt etterpå er det bare å si i fra til henne...

Noen ganger kjenner jeg nålene jobbe... Jeg blir varm der nålene er... Og jeg klør en del av de... Det synes jeg egentlig er det værste... Ligge å klø og ikke kan eller tørr klø... Hehe :ler:

Når nålene først er satt kjenner jeg ikke noe til de før de detter ut av seg selv eller når hun tar de ut.

Anbefaler deg å prøve et par timer!! Jeg skal ha time til uka igjen!! Er så stiv i nakken så jeg gleder meg rett og slett! :)

:klem:  :klem:  :klem:  :klem:

Hei.

Ja, det er sikkert ekkelt når man må klø og at man ikke kan pga. nålene. Så bra at de virker på deg.

Lykke til på den neste timen til uka.

Klem.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg linnea, virkelig :klem: .

Eneste rådet jeg har til deg er hva jeg sa i den siste meldinga jeg sendte deg. Anbefaler det virkelig, tror det er noe som kan hjelpe deg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...