AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Jeg dater en fyr som jeg har møtt flere ganger nå. Han virker som en veldig snill og seriøs fyr, men litt sjenert når det kommer til dating. Etter forrige gang vi møttes, så sa han at han var veldig opptatt de neste dagene uten om et par dager (som jeg ikke kunne), og vi får derfor ikke sett hverandre før om nesten to uker. Det er noen ting som gjør meg litt usikker på om han faktisk er interessert i meg. Han sender meg nesten aldri meldinger. Han er sjeldent på sosiale medier og har selv sagt at han er veldig dårlig på å snappe, så det kan jo være derfor. Når jeg sender han en melding så svarer han nesten med en gang, men tar sjeldent initativ selv. Nå har jeg med vilje ikke startet med å sende han noe for å se om han tar initativ, og det har dermed så langt vært 4 dager uten noe kontakt... Vi har kysset, men han har sagt at han ønsker å ta det litt sakte for å ikke forhaste oss. Han virker som han liker meg når vi møtes, og jeg har heller ikke intrykk av at han dater noen andre. Men jeg har ikke så mye erfaring selv og vet ikke helt hvem jeg kan snakke med dette om, og lurer på hva dere tenker om dette? Anonymkode: 5dd0b...07c 1
Mona123 Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Spør han rett ut. Ikke alle er flinke på sosiale medier.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 Kan minne om det jeg driver med.. Men han har barn med en kvinne som er noe krevende, og jeg vet det er mye styr med henne. Han sier rett og slett at han ikke er så svær på sosiale medier, i tillegg har han veldig mange jern i ilden og relasjoner å pleie. Mye prat i telefonen og diskusjoner om sport osv. Jeg kan selvfølgelig tenke at han burde klare å sende meg en melding også.. Det har jeg sagt til han.. Men ok.. Når vi er sammen så behandler han meg med respekt og ser på meg med et ømt og deilig blikk. Han fremsnakker meg foran andre, sier jeg er flink, spør etter hjelpen min.. Snakker om meg med stolthet 💖 Anonymkode: 84462...bb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå