Gå til innhold

Vanlig ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du tar vekk oralsex og penetrerende sex (dvs. bruk av penis, fingre eller leketøy), hva står du igjen med da?

Anonymkode: d19fc...909

Sex hadde vært utrolig enkelt og kjedelig om det bare besto av penetrering og oralsex. Vi er heldigvis mer utviklede enn som så.

Ts: vi har alle ulike preferanser, så det er klart at for noen er det å ikke slikke en dealbreaker. Eller ikke suge. 

Selv kan jeg bli slikket litt, men ikke lenge. Det blir kjedelig. Det å suge noen gir meg ingenting, men jeg gjør det fordi den andre liker det. Samtidig er jeg blitt mer og mer obs på hvp-viruset, og konsekvenser av oralsex. Så oralsex er ikke akkurat på topp på lista mi lengre.

Anonymkode: 083f1...2f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si at jeg hadde slitt med å være sammen med en mann som ikke ville slikke meg, for meg er det en stor del av et godt sexliv. 

Anonymkode: 8c44c...d89

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt begeistret for det, da jeg ikke får noe ut av det. 

Anonymkode: 7352d...90b

Skrevet

Kunne heller ikke vært sammen med noen som ikke likte dette. Holdt på med ei for noen år siden som ikke likte det, og det var ikke noe særlig. Hun hadde ikke noe imot å gi meg oralsex, men samtidig liker jeg også å gi.

Ønsker ikke forhold med mennesker med store komplekser eller begrensninger i senga. Samtidig som jeg er veldig glad i å slikke fitte, og det ville vært et savn i lengden.

Anonymkode: 9102f...fc6

• Liker 1
Skrevet
På 18.9.2020 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Om du tar vekk oralsex og penetrerende sex (dvs. bruk av penis, fingre eller leketøy), hva står du igjen med da?

Anonymkode: d19fc...909

Er du HELT seriøs med dette spørsmålet? ...

Om du leser HI ser du at penetrerende ble ment med at penisen skal ut/inn...ble ikke nevnt leker og fingre osv...

Les HI nøye før du kommenterer neste gang...

• Liker 1
Skrevet

Det går helt fint så lenge man puler uten kondom. Er det ingen fittesaft involvert derimot er jeg ikke interessert. Sex for meg må involvere fittesaft og det å sprute i dama, brukes kondom må det slikkes og hun må svelge når jeg spruter henne i halsen.

Anonymkode: 9e97e...2d7

Skrevet

Jeg lar dem gjerne gjøre det hvis de liker å holde på. Men jeg synes det er dritkjedelig, der er ikke noe godt, og jeg gidder ikke fake. Er det godt nok, eller er det et krav at man liker det også?

Anonymkode: 34124...ef2

• Liker 1
Skrevet

Er mann, og kunne aldri hatt en kjæreste jeg ikke kunne få slikket. Omtrent alle kjærester jeg har hatt har også kommet slik. Så ja, dealbreaker.  

Ei fikk jeg ikke slikke. Vi fikk to barn sammen, men det holdt i 8år og er heldigvis ikke sammen lenger. 

Av alle ca 50 partnere er det kun 2 jeg har kommet med av suging. Det gir meg lite, men de to som har klart det. Fy flate så digg. 

Anonymkode: ad44e...f69

Skrevet
På 18.9.2020 den 2.51, NewName skrev:

En kompis sier han ikke kan bli sammen med en kvinne som ikke liker å bli slikket, han får ingenting ut av å legge seg på toppen og inn/ut sex og så ferdig. 

Er dette vanlig ? At menn har slikking som deal breaker ? Eller er dette forsvars reaksjon da han har veldig liten penis og en kvinne sannsynligvis ikke nyter ordinær sex med han ?

Aldri hørt en mann nevne dette og ble overrasket 

Støtter kompisen din 100%. Slikking er intimt i forhold til penetrering og gir en deilig følelse  kroppen.

Skrevet
På 19.9.2020 den 7.32, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å bli slikket men mannen er ganske dårlig på det så da foretrekker jeg at han ikke gjør det 🙈 så det er et stort savn ja. 

Anonymkode: 03e97...1a7

Det skal ikke være så lett alltid. Jeg elsker å slikke både rumpe og fitte, men min samboer likte det rett og slett ikke, og det har vært et stooort savn. Uten oralsex mister jeg liksom litt av nærheten samt at duft og smak er viktig for min tenning. Synes derfor det er befriende å lese at kvinner virkelig kan føle behov for oralsex..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...