NewName Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 (endret) En kompis sier han ikke kan bli sammen med en kvinne som ikke liker å bli slikket, han får ingenting ut av å legge seg på toppen og inn/ut sex og så ferdig. Er dette vanlig ? At menn har slikking som deal breaker ? Eller er dette forsvars reaksjon da han har veldig liten penis og en kvinne sannsynligvis ikke nyter ordinær sex med han ? Aldri hørt en mann nevne dette og ble overrasket Endret 14. juli 2021 av NewName
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 3 minutter siden, NewName skrev: En kompis sier han ikke kan bli sammen med en kvinne som ikke liker å bli slikket, han får ingenting ut av å legge seg på toppen og inn/ut sex og så ferdig. Er dette vanlig ? At menn har slikking som deal breaker ? Eller er dette forsvars reaksjon da han har veldig liten penis og en kvinne sannsynligvis ikke nyter ordinær sex med han ? Aldri hørt en mann nevne dette og ble overrasket Jeg er faktisk enig med han. For meg er oralsex viktig, og da snakker jeg GJENSIDIG. Jeg er ikke en av de mannfolka som bare får , jeg gir tilbake og, PLENTY tilbake faktisk. Nå er det heldigvis ikke mange % av jenter som ikke liker å bli slikket. Jeg har kun vært borti en som ikke har likt det, husker at jeg ble overrasket . Jeg og kjæresten min nå har pratet om tidligere erfaringer og når jeg nevnte det så fikk jeg høre: Seriøst? Går det an å IKKE like å bli slikket. Jeg vil ikke gå så langt som å si at det er en dealbreaker, men det er viktig for meg at hun liker å bli slikket (nå er dette som sagt sjeldent et problem) og hun jeg er med nå vil ikke ha noen andre enn meg, og det er gjensidig. Så jeg slipper å tenke på det Anonymkode: 3d024...daf 11
Pingvinen Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er faktisk enig med han. For meg er oralsex viktig, og da snakker jeg GJENSIDIG. Jeg er ikke en av de mannfolka som bare får , jeg gir tilbake og, PLENTY tilbake faktisk. Nå er det heldigvis ikke mange % av jenter som ikke liker å bli slikket. Jeg har kun vært borti en som ikke har likt det, husker at jeg ble overrasket . Jeg og kjæresten min nå har pratet om tidligere erfaringer og når jeg nevnte det så fikk jeg høre: Seriøst? Går det an å IKKE like å bli slikket. Jeg vil ikke gå så langt som å si at det er en dealbreaker, men det er viktig for meg at hun liker å bli slikket (nå er dette som sagt sjeldent et problem) og hun jeg er med nå vil ikke ha noen andre enn meg, og det er gjensidig. Så jeg slipper å tenke på det Anonymkode: 3d024...daf Jeg har ikke noe imot å bli slikket. Men det gir meg ikke så mye. Kommer kun av penetrering eller kraftig stimuli på klitoris, ikke tunge 5
Bamseklemmer Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 Det var ei venninne som fortalte meg at hun ikke fikk noe utbytte av det, det føltes ikke riktig sa hun... Men jeg fisket ut hvorfor... de som hadde slikket henne gikk rett i skrittet uten forvarming! de lot tunga gå vilt og uten mening, de fant heller ikke klitten med fingrene, og når hun nærmet seg orgasmen, stoppet dem opp og begynte fingepule henne istedet. Orgasmen ble fort avbrutt, selv om hun konsentrerte å massere klitten selv. Hun ble mere forbannet enn at det føltes deilig, sa hun. Det var ikke fordi hun var redd for at hun ikke smakte godt nok, men hun likte ikke slikkemetodene de gav henne... 8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 For meg er oralsex så viktig at jeg kan ikke forestille meg sex uten. For meg er begge veier like viktig. Anonymkode: 38b9a...4e8 4
SlemUlv Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 Sex er mer en bare oralsex, og inn/ut sex. Selv er jeg i et 9 år langt forhold, hvor jeg først nå er begynt å like slikking. Litt. Vi har hatt et rikt og moro sexliv før det også 😁 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #7 Skrevet 18. september 2020 Slikking er utrolig kjedelig, gir null..så jeg står over. Kan gjerne suge ham om han ønsker. Anonymkode: ffc62...979 1
Isambard Skrevet 18. september 2020 #8 Skrevet 18. september 2020 Hvordan ville dere reagert på at en mann ikke ville bli sugd eller ikke fikk noe ut av det? Der har dere svaret. For noen kvinner ville det vært skuffende. For andre likegyldig eller positivt. 3
S4050-R40B Skrevet 18. september 2020 #9 Skrevet 18. september 2020 Hadde vært dealbreaker for meg om typen insisterte på å slikke, det gir meg absolutt ingenting. Elsker derimot å suge, så hadde heller ikke blitt sammen med noen som ikke ville blitt sugd. Alle har vel noen dealbreakere som ikke gir mening for andre, man må bare kommunisere slikt før man havner til sengs tenker jeg.
Bamseklemmer Skrevet 18. september 2020 #10 Skrevet 18. september 2020 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er oralsex så viktig at jeg kan ikke forestille meg sex uten. For meg er begge veier like viktig. Anonymkode: 38b9a...4e8 Jeg er ikke avhengig av det som koffein, men det er F ikke langt unna. Det er smaken og lydene hun gir som er drivkraften min bak slikkingen. Hvis hun ikke liker det blir det jo ingen lyd heller, da viser man hensyn og ikke gjør det. Men jeg kan innrømme av å ha smugslikket av fingrene av dem som ikke liker det. Men pussig nok finner jeg dem som liker det, og det ligger jo i samtalen før vi hopper til køys... Oralt er også mere enn sex... tunga er varm, våt, spiss, bred, ultramyk, knallhard, roterende, gå raskt, ultrasakte, frem og tilbake, ut og inn... Og munnen kan kysse, være myke, knipe, suge, spytte, sikle, smatte, massere, lage hard trutmunn, lage godlyder og faktisk kommunisere med. Kombinasjonen av noe av dette gir nok også godlyd for dem som elsker det... Endret 18. september 2020 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #11 Skrevet 18. september 2020 Tja, det kan by på problemer om han elsker å slikke og hun ikke vil bli slikket. Om det er avgjørende for et forhold, det må jo bli opp til den enkelte. Om det er helt essensielt, så er det nok viktig å kommunisere dette tidlig i forholdet og vurdere å trekke seg ut, ellers kan det bli problematisk på sikt. Personlig elsker jeg å slikke, mens min kone ikke liker å bli slikket. Det har skapt en del problemer for oss (eller meg) fordi jeg savner dette voldsomt og kan ikke forstå at noen som sier de er glad i meg og vil dele livet med meg, ikke vil dele dette med meg. Sikkert barnslig dette, men et lite problem kan dessverre vokse seg stort. Det hører med til historien at hun heller ikke er glad i å suge meg. Hun vil helst kun ha samleie med minimalt med forspill. Vi er visst litt motsatt av den stereotype mann og kvinne. Seksuelt er vi nok ikke de best kompatible, men Familien AS fungerer rimelig greitt...... mvh moderat seksuelt frustrert mann Anonymkode: d19fc...909 2
WonderWomaan Skrevet 18. september 2020 #12 Skrevet 18. september 2020 2 timer siden, SlemUlv skrev: Sex er mer en bare oralsex, og inn/ut sex. Selv er jeg i et 9 år langt forhold, hvor jeg først nå er begynt å like slikking. Litt. Vi har hatt et rikt og moro sexliv før det også 😁 DETTE!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #13 Skrevet 18. september 2020 17 minutter siden, WonderWomaan skrev: Sex er mer en bare oralsex, og inn/ut sex. Om du tar vekk oralsex og penetrerende sex (dvs. bruk av penis, fingre eller leketøy), hva står du igjen med da? Anonymkode: d19fc...909
SlemUlv Skrevet 18. september 2020 #14 Skrevet 18. september 2020 3 timer siden, Isambard skrev: Hvordan ville dere reagert på at en mann ikke ville bli sugd eller ikke fikk noe ut av det? Der har dere svaret. For noen kvinner ville det vært skuffende. For andre likegyldig eller positivt. Så lenge han var ærlig på det, og ikke lot seg suge bare for å glede den andre. Hadde jeg respektert det, og syns det var bra han sa fra 💜 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du tar vekk oralsex og penetrerende sex (dvs. bruk av penis, fingre eller leketøy), hva står du igjen med da? Anonymkode: d19fc...909 Nå var ikke bruk av leker, del av inn/ut sexen beskrevet i HI. Sukk. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #15 Skrevet 18. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Tja, det kan by på problemer om han elsker å slikke og hun ikke vil bli slikket. Om det er avgjørende for et forhold, det må jo bli opp til den enkelte. Om det er helt essensielt, så er det nok viktig å kommunisere dette tidlig i forholdet og vurdere å trekke seg ut, ellers kan det bli problematisk på sikt. Personlig elsker jeg å slikke, mens min kone ikke liker å bli slikket. Det har skapt en del problemer for oss (eller meg) fordi jeg savner dette voldsomt og kan ikke forstå at noen som sier de er glad i meg og vil dele livet med meg, ikke vil dele dette med meg. Sikkert barnslig dette, men et lite problem kan dessverre vokse seg stort. Det hører med til historien at hun heller ikke er glad i å suge meg. Hun vil helst kun ha samleie med minimalt med forspill. Vi er visst litt motsatt av den stereotype mann og kvinne. Seksuelt er vi nok ikke de best kompatible, men Familien AS fungerer rimelig greitt...... mvh moderat seksuelt frustrert mann Anonymkode: d19fc...909 Må bare svare anonymt på denne for å dobbeltsjekke at det ikke er jeg som har skrevet det ovenstående. Anonymkode: ba59c...e8d 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #16 Skrevet 18. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Må bare svare anonymt på denne for å dobbeltsjekke at det ikke er jeg som har skrevet det ovenstående. Anonymkode: ba59c...e8d Og det var det altså ikke. Til d19fc...909: Du er i godt selskap Anonymkode: ba59c...e8d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #17 Skrevet 18. september 2020 Liker ikke å bli slikket. Aldri opplevd det som noe problem og heller ikke fått høre det er noe problem for menn 🤷♀️ Kan godt suge da, og har ikke vært noe problem for menn at det er enveis 😊 Anonymkode: 98da8...40b
Katten.2.0 Skrevet 18. september 2020 #18 Skrevet 18. september 2020 Jeg liker ikke begrensninger innen sex, og det ville nok vært en dealbreaker med ei som ikke vil bli slikket. Gud så jeg elsker det,. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #19 Skrevet 19. september 2020 Har full forståelse for det. Jeg elsker å slikke fitte og at dama kunne suge meg. Jeg er gift med ei som ikke liker å bli slikket, og liker ikke å suge. Fra hennes side, blir det aldri aktuelt. Vært gift i 35 år. Anonymkode: baec8...6d3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #20 Skrevet 19. september 2020 Jeg elsker å bli slikket men mannen er ganske dårlig på det så da foretrekker jeg at han ikke gjør det 🙈 så det er et stort savn ja. Anonymkode: 03e97...1a7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå