AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Hva er det med menn i 20 årene som er ute etter uforpliktende moro på datingsider med damer i 40 årene? Tror dere vi er desperate og lette på kroken, eller er det vanskelig å få noen på rundt egen alder eller yngre? Dette har jeg lurt på lenge da jeg opplever så mye av det, og det samme med andre. Anonymkode: 8d270...c93 1
eif Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 De blir rett og slett tent av eldre kvinner (og muligens som gjerne vil være utro med dem) eller de tror det er mer sannsynlig at noen i 40 årene vil ønske å møttes med dem. Eller kanskje de ikke er i 20 årene engang... det finnes folk på disse tjenestene som går og lyver om hvem de faktisk er selv om det blir åpenbart med en gang man møttes med dem. Jeg aner ikke hva de tenker når de gjør det, men jeg vet at det skjer. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 Det er vel det at da trenger de ikke bruke kondom for det blir likevel ingen. Anonymkode: 9b8bc...8d8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Skrevet 17. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel det at da trenger de ikke bruke kondom for det blir likevel ingen. Anonymkode: 9b8bc...8d8 Det er det ingen garanti for. Det er nok heller spesielt viktig siden mange damer i 40 årene er ferdig med barn og ikke ønsker flere. Anonymkode: 8d270...c93 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Hva er det med menn i 20 årene som er ute etter uforpliktende moro på datingsider med damer i 40 årene? De er ute etter uforpliktende moro med damer i alle aldre. Ved å utvide aldersspennet øker mulighetene og volumet. Det er vel ikke mer komplisert enn som så? Anonymkode: 5d49c...1c0 3
Sykkelkopp Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 Det er så vanskelig for menn i tjueårene (spesielt tidlig i tjueårene)fordi jentene på den alder er i sin prime og får kjempemye oppmerksomhet. Forundrer meg ikke om noen prøver å øke aldersspennet noe. Og så har du noen få som foretrekket eldre da. Hvis fyren er kjekk har du kanskje den typen. Men de aller fleste foretrekker utseendet til damer i tjueårene
spinnwild Skrevet 18. september 2020 #7 Skrevet 18. september 2020 Hva med seksuell erfaring og kroppslig selvtillit? Vil tro nivået på disse kriteriene generelt vil øke med alder... 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #8 Skrevet 18. september 2020 Jeg er 49 år og får mange henvendelser på nettdating fra yngre menn (gutter!) helt ned i 20 år. Noe jeg synes grenser til "ekkelt" for min del. Det de forteller er at de foretrekker voksne damer for vi er mer sikre på oss selv og har mer erfaring. Anonymkode: 5b0aa...dce 2
Gjest vanSteike Skrevet 18. september 2020 #9 Skrevet 18. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror dere vi er desperate og lette på kroken, [...] ? Ja. Hvorvidt dere faktisk er det er selvsagt individuelt. Men ja, det er dette som er antakelsen.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #10 Skrevet 18. september 2020 Hva er galt med det? Kanskje de tenner på eldre damer og det er spennende med stor aldersforskjell? Selv har jeg knulla flere på over 40 da jeg var i midten av tjueårene. Anonymkode: abf62...912 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #11 Skrevet 18. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med det? Kanskje de tenner på eldre damer og det er spennende med stor aldersforskjell? Selv har jeg knulla flere på over 40 da jeg var i midten av tjueårene. Anonymkode: abf62...912 Jeg ser ingenting galt med det, jeg har alltid bare tent på menn som er minst 10 år eldre enn meg, fra jeg var 16 og også nå når jeg er nesten 50. Problemet er bare når det er mannen som er eldst er det ifølge KG ekkelt og perverst, forstå det den som kan 🙄 Anonymkode: 13ee5...447 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #12 Skrevet 18. september 2020 I følge ff på 25 år så er det fordi vi eldre er mer selvsikre og tar kontrollen. Jeg er 42 år og han synes jeg er vill. 😂 Suger han uoppfordret og hver gang og det er visst kompisene misunnelig på. Kanskje jeg burde ta betalt for glory hole. (En SPØK) Anonymkode: 05e2a...ee2 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #13 Skrevet 19. september 2020 På 17.9.2020 den 23.41, AnonymBruker skrev: Hva er det med menn i 20 årene som er ute etter uforpliktende moro på datingsider med damer i 40 årene? Tror dere vi er desperate og lette på kroken, eller er det vanskelig å få noen på rundt egen alder eller yngre? Dette har jeg lurt på lenge da jeg opplever så mye av det, og det samme med andre. Anonymkode: 8d270...c93 Nei, det tror iallefall ikke jeg. Møter noen yngre menn, rundt 15 år yngre enn meg selv, og de er ikke desperate - heller godt over gjennomsnittet attraktive. De tenner på modne damer, mest pga selvsikkerhet, tror jeg ? Det blir gjerne god match seksuelt pga at damer i min alder ofte er kåte😉 Anonymkode: f0548...5c0 1
herzeleid Skrevet 19. september 2020 #14 Skrevet 19. september 2020 På 17.9.2020 den 23.41, AnonymBruker skrev: Hva er det med menn i 20 årene som er ute etter uforpliktende moro på datingsider med damer i 40 årene? Tror dere vi er desperate og lette på kroken, eller er det vanskelig å få noen på rundt egen alder eller yngre? Dette har jeg lurt på lenge da jeg opplever så mye av det, og det samme med andre. Anonymkode: 8d270...c93 Jeg tror en er klar over at det er noen som er desperate og får bekreftelse av at yngre menn er interessert i å ligge med dem (som de gjerne er med alle) og at det er disse en sikter seg inn mot.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #15 Skrevet 20. september 2020 Det er det som er IN vet du . Eldre damer 😍 Anonymkode: 3caac...279
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå