Gå til innhold

Er det innafor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nå stengt inne katten på badet for natta sammen med dokassa, mat & vann og en leke noe jeg har dårlig samvittighet for. Badet er ikke spesielt stort men samtidig romslig nok til alle de ovennevnte tingene.. er det flere som får dårlig samvittighet for det? Burde jeg kanskje ha gitt pus noe mykt å ligge på?

Anonymkode: 76800...9f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du stengt den inne på badet? 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Uatskillelig skrev:

Hvorfor har du stengt den inne på badet? 

Den mjauer og klorer på soveromsdøra mi hvis ikke, noe som gjør det vanskeligere å få sovne.

Skrevet

Burde kanskje fått noe å ligge på ja

Anonymkode: 31022...6af

Skrevet

Ikke innafor 😮 Kanskje katt ikke var dyret for deg, kanskje kanin eller hamster

Anonymkode: b20d8...e16

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke innafor 😮 Kanskje katt ikke var dyret for deg, kanskje kanin eller hamster

Anonymkode: b20d8...e16

Er noen timer det er snakk om her og katten har alt den trenger..

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nå stengt inne katten på badet for natta sammen med dokassa, mat & vann og en leke noe jeg har dårlig samvittighet for. Badet er ikke spesielt stort men samtidig romslig nok til alle de ovennevnte tingene.. er det flere som får dårlig samvittighet for det? Burde jeg kanskje ha gitt pus noe mykt å ligge på?

Selvfølgelig skal katten ha noe å ligge på når du absolutt må stenge den inne på badet....

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den mjauer og klorer på soveromsdøra mi hvis ikke, noe som gjør det vanskeligere å få sovne.

Så slipp den inn på soverommet?? 

Anonymkode: 73631...a33

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så slipp den inn på soverommet?? 

Anonymkode: 73631...a33

Har prøvd det tidligere og det gikk dårlig så det er uaktuelt.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg kanskje ha gitt pus noe mykt å ligge på?

Kanskje? Ville du foretrukket å ligge på hardt gulv eller noe mykt?

Noen folk...

Anonymkode: 8d272...ded

• Liker 1
Skrevet

Samtidig så skjønner jeg enda bedre hvorfor mobbing fortsatt er ett samfunnsproblem når jeg leser svarene deres! Håper virkelig ingen av dere har barn.

• Liker 2
Skrevet

Hm.. Er det noen grunn til at du ikke skal gi den noe mykt å ligge på ? Ja siden du spør mener jeg. Hm.. Er katten rolig der inne eller får den panikk ? 

Anonymkode: f9629...afb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. Er det noen grunn til at du ikke skal gi den noe mykt å ligge på ? Ja siden du spør mener jeg. Hm.. Er katten rolig der inne eller får den panikk ? 

Anonymkode: f9629...afb

Den har fått pleddet den bruker å ligge oppå om dagen nå. Den er rolig ja, konsentrert om leken da jeg la inn pleddet.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig så skjønner jeg enda bedre hvorfor mobbing fortsatt er ett samfunnsproblem når jeg leser svarene deres! Håper virkelig ingen av dere har barn.

Jeg håper TS ikke har barn.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke du har barn heller. Man stenger ikke familiemedlemmer på et rom når det passer deg. Katten trenger deg tydeligvis på natten, og du stenger den inne? Ikke greit. Ville gitt den til noen som tar bedre vare på den. 

Anonymkode: 817f4...858

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper TS ikke har barn.

Har både barn og barnebarn.

Skrevet

Skjønner ikke problemet med å la en kattunge få komme på soverommet. Ja de kan finne på å gjøre mye rart, men stort sett faller de til ro når de blir ignorert (gir man dem noen form for oppmerksomhet så girer de seg opp). Man tåler en natt her og der med noen oppvåkninger grunnet kattunge. Her blir ingen dyr stengt inne noe sted, de skal ha tryggheten i å kunne komme til meg. 

Anonymkode: eeef5...5ff

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke problemet med å la en kattunge få komme på soverommet. Ja de kan finne på å gjøre mye rart, men stort sett faller de til ro når de blir ignorert (gir man dem noen form for oppmerksomhet så girer de seg opp). Man tåler en natt her og der med noen oppvåkninger grunnet kattunge. Her blir ingen dyr stengt inne noe sted, de skal ha tryggheten i å kunne komme til meg. 

Ok, ser at det ikke nødvendigvis er snakk om en kattunge. Men svaret mitt gjelder uansett 

Skrevet

Helt ok, men noe å ligge på kunne ha gjort seg.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare det at du må spørre på et forum om katten skal få noe mykt å ligge på gjennom en hel natt innelåst På et lite bad... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...