Gå til innhold

Han bruker flere timer på å svare, dater andre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært på 3 dater med en på en uke, og vi klaffer bra. Han virker veldig seriøs, og som at han faktisk ønsker å finne noen å tilbringe livet med. Vi har ikke kysset eller noe enda, men brukt mange timer sammen og som sagt sett hverandre med veldig kort tids mellomrom. Likevel er det noen dager der jeg eksempel ikke får svar hele kvelden fra han, og jeg blir redd for om han dater andre?

Når han er med kompiser eller familie svarer han alltid, så derfor er dette rart. Jeg vet at folk kan være opptatt selvfølgelig, men med tanke på han alltid svarer når han er med andre stresser jeg litt over dette. Jeg lot også være å bruke tlf under møter med menn før i tilfelle det skulle komme en melding fra noen. Er kanskje derfor jeg tenker dette? Noen erfaringen?

Anonymkode: 5cef9...fc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil også legge til at de gangene det skjer er det alltid på kvelden..

Skrevet

Kan være mange grunner til han ikke svarer - innkludert dater. Det er nærmest umulig å kalkulere seg frem til, uten å spør. 
Om dere kun har datet 1 uke, kan du nok regne med han dater fler. Det er ikke uvanlig å spille på fler hester, inntil man kjenner det er riktig å fokusere på en. Prøv å fri deg fra å tenke på hvorfor han ikke svarer. Han velger å date deg, og er det som betyr noe. Etter noen fler dater med han, synes jeg godt du kan tillate deg å spør om han ser andre.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Meg.no skrev:

Kan være mange grunner til han ikke svarer - innkludert dater. Det er nærmest umulig å kalkulere seg frem til, uten å spør. 
Om dere kun har datet 1 uke, kan du nok regne med han dater fler. Det er ikke uvanlig å spille på fler hester, inntil man kjenner det er riktig å fokusere på en. Prøv å fri deg fra å tenke på hvorfor han ikke svarer. Han velger å date deg, og er det som betyr noe. Etter noen fler dater med han, synes jeg godt du kan tillate deg å spør om han ser andre.

Ja det skjønner jeg, men tenker hvilken grunn er mest sannsynlig? Jeg dater ikke andre når jeg møter en, det har jeg prøvd engang men klarer ikke fokusere 100% på å bli kjent med de om jeg dater flere. Ønsker heller ikke å være en av 100 han møter. 

Skrevet

Tidsrommet han ikke svarer i er eksempel kl 18-00 forresten 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det skjønner jeg, men tenker hvilken grunn er mest sannsynlig? Jeg dater ikke andre når jeg møter en, det har jeg prøvd engang men klarer ikke fokusere 100% på å bli kjent med de om jeg dater flere. Ønsker heller ikke å være en av 100 han møter. 

Det forstår jeg. Nok de færreste som gjerne vil være en date ut av mange. Men man bør kunne leve med usikkerheten litt- inntil man blir bedre kjent. Jeg tror det er en god sannsynlig han dater andre. Siden det betyr mye for deg å vite, så bør du spør han. 

Skrevet
5 minutter siden, Meg.no skrev:

Det forstår jeg. Nok de færreste som gjerne vil være en date ut av mange. Men man bør kunne leve med usikkerheten litt- inntil man blir bedre kjent. Jeg tror det er en god sannsynlig han dater andre. Siden det betyr mye for deg å vite, så bør du spør han. 

For meg handler dette om at han ikke har riktige verdier eller er seriøs om han dater andre samtidig. Dette er ikke noe som er normalt i min krets, og da vil jeg nok droppe han dersom han ikke kan fokusere hundre prosent på meg

• Liker 4
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg handler dette om at han ikke har riktige verdier eller er seriøs om han dater andre samtidig. Dette er ikke noe som er normalt i min krets, og da vil jeg nok droppe han dersom han ikke kan fokusere hundre prosent på meg

Det kan jeg godt skjønne. Ville gjort det samme valget selv 🙂

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere avtalt at dere kun dater hverandre da?

Det er tydeligvis ikke noe man kan ta for gitt i dag, og hvis du har problemer med at han dater/ har sex med andre parallelt som han dater deg, så er det rart at du ikke har avklart dette med han? Det hadde i alle fall jeg gjort for å luke bort nasty og totalt uinteressante personer.

Hvis han svarer jevnt og trutt ellers, så hadde jeg følt det var godt mulig at han legger bort mobilen når han treffer andre damer - spesielt hvis han bare dukker opp igjen og fortsetter samtalen uten noe som helst "forklaring" på at han sovna, har vært å trent eller whatever. Men akkurat det er det umulig å si sikkert.

Endret av Jr.Garcon
Skrevet

Når jeg dater så dater jeg kun en person, det har også de jeg har datet før gjort også. Tror ikke det med å date ørtenhundre av gangen er vanlig. At noen gjør det ,ja, men det er langt fra flertallet. 

Du sier at det skjer noen dager? Vel, hvis han er en sosial person så har han sikkert kamerater han henger med. Livet dreier seg ikke om kun deg. Og det kan være at han rett og slett ikke vil være for mye på, for å ikke virke for interessert , selv om han er det (hvis du skjønner). Det kan være mange forklaringer , men å begynne å mistenke at han dater flere bare pga det her blir for dumt. 

Anonymkode: 0f693...d66

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han er med kompiser eller familie svarer han alltid, så derfor er dette rart. Jeg vet at folk kan være opptatt selvfølgelig, men med tanke på han alltid svarer når han er med andre stresser jeg litt over dette.

Dette er helt urimelig. På kanten til galskap, hvis ikke vi er langt over.

Hvilke issues har du som gjør deg stresset av dette?

Og hva gjør du med stresset? Forventer du noe av han eller deg selv da?

Endret av MarieLo
  • Liker 2
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow.

Det er litt av en betingelse. Eller krav. Går du da, hvis du ikke får 100% ?

Det normale er jo kanskje 60% for en kjæreste. Kanskje mindre enn det og, for enkelte.

Endret av MarieLo
  • Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, dere har jo ikke kysset engang. 

Anonymkode: 943ff...c51

• Liker 5
Skrevet

Kanskje han sover?

Anonymkode: d6db2...944

• Liker 2
Skrevet

Kanskje er han på trening. Jeg svarer aldri når jeg er på trening siden jeg ikke tar mobilen med.

Anonymkode: 99a34...d81

• Liker 2
Skrevet

Sikker på at dere ikke bare er venner?

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han spiller PlayStation? Tegner og male? Skriver en roman? Trener? Det er da hundre ting man kan gjøre som ikke er kompatibelt med å sjekke telefonen hele tiden.

Satt selv og jobbet med et kunstprosjekt i noen timer i går, og det var jo et par meldinger på telefonen etterpå.

Anonymkode: f6f02...33c

• Liker 3
Skrevet

Ikke alle er telefontyper. Noen av oss lar den ligge. Fordi vi er opptatt med noe, eller har lagt den til lading og glemt den.

Anonymkode: 36923...689

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, MarieLo skrev:

Dette er helt urimelig. På kanten til galskap, hvis ikke vi er langt over.

Hvilke issues har du som gjør deg stresset av dette?

Og hva gjør du med stresset? Forventer du noe av han eller deg selv da?

Du må ikke være så frekk hele tiden!

Anonymkode: 291e5...e73

Skrevet (endret)

.

Endret av MarieLo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...