Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en voksen dame som er på Møteplassen. Den skal jo liksom være så seriøs og bra for oss voksne. Men jeg synes det er så dødt der. Nesten ingen som skriver og nesten ingen som svarer når man skriver til dem. Det eneste er de dustene som vil griseprate. Er det blitt veldig dødt der inne? Er det koronaen eller noe annet? Kan legge til at jeg også er på Tinder og får mer respons og svar der inne. 

Anonymkode: 1aa1b...87c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid vært dødt, da. Var der litt for 5-6-7 år siden, ganske dødt. Sukker har ti ganger mer aktivitet. Møteplassen burde legges ned, skjønner ikke at de kan tjene noe på det.

Anonymkode: 297bc...b4e

• Liker 5
Skrevet

Jeg laget konto der. Skrev en setning om meg selv  og hadde ikke bilde. Fikk 20 meldinger fra menn. 

Tror det er de samme som er der hele tiden, og når det kommer noen nye så kaster alle seg på med en gang. Utvalget så ikke ut til å være noe for meg i hvert fall.

Anonymkode: e0c39...bb2

• Liker 5
Skrevet

Velkommen etter. Var der for 6-7 år siden en kort periode men nei aldri noensinne igjen. 

Anonymkode: d06b2...486

Skrevet

Er det litt spesielle typer der inne? Flere av de som ikke har draget?

Anonymkode: ce99a...728

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det litt spesielle typer der inne? Flere av de som ikke har draget?

Anonymkode: ce99a...728

Ja.

Jeg har god erfaring med appen Happn.

Anonymkode: 53cd5...164

• Liker 2
Skrevet

Har aldri vært på Møteplassen, men kan anbefale Sukker. Tror det er mer seriøst der. 

Anonymkode: da79f...872

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en voksen dame som er på Møteplassen. Den skal jo liksom være så seriøs og bra for oss voksne. Men jeg synes det er så dødt der. Nesten ingen som skriver og nesten ingen som svarer når man skriver til dem. Det eneste er de dustene som vil griseprate. Er det blitt veldig dødt der inne? Er det koronaen eller noe annet? Kan legge til at jeg også er på Tinder og får mer respons og svar der inne. 

Hele 3 ganger trenger du å nevne ordet døden eller om hvor dødt det er, når det er snakk om en voksen dame som dater?

Spiller ingen rolle hvor folk møter andre uansett, aktiviteten går opp og ned på de ulike plattformene.

• Liker 1
Skrevet

Dessverre er det slik på de fleste datingsider. Mange av profilene der er det jeg kaller for "sovende", fordi de egentlig ikke er i bruk. Bli heller med i en turforening eller noe og treff folk i virkeligheten. Plutselig dukker det opp en kjekk kar 😉 .

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, MarieLo said:

Fire ganger med tittelen. ❤

Fant bare "dødt" skrevet 2 ganger i innlegget jeg. 

Anonymkode: e9183...c48

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at det er omvendt. Jeg er også en voksen dame og opplever at det er mer "liv" på Møteplassen enn Sukker. Men samme type menn da. Og mange som er på begge plattformer der også.

Anonymkode: 895d1...c4d

Skrevet

Tinder har drept alle de mindre sidene. OkCupid hadde også masse norske brukere før, men er nesten ingen igjen der nå.

Anonymkode: 994e8...aea

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, MarieLo skrev:

Fire ganger med tittelen. ❤

Du kan ikke telle. Er det ikke propert for en voksen dame og bruke døden som språklig forsterking? 

Anonymkode: 12cb1...da5

• Liker 5
Skrevet

Jeg fant min drømmemann der for 4 år siden. Nå er vi forlovet og venter barn nr.2 😊

Anonymkode: 96ae7...2ce

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke dødt! Det er bare det at alle er så forbannet redd for å ta initiativ! Jeg var der inne for ikke så lenge siden og dro lett dater, så traff jeg en kvinne på et annet nettsted og avsluttet MP. Jeg er mann da, og kunne lett fått mange flere dater, og jeg hadde ikke bilde på profilen en gang. Bare en veldig god tekst og det likte damene tydeligvis. Så når vi pratet så gav jeg bilder til de. Ja griseprat er det fra menn der inne, har aldri opplevd dette fra en eneste kvinne. Det skal dere i alle fall ha. Noe slikt ville jeg aldri akseptert, da hadde det blitt blokkert etter første melding. Grunnen til jeg ikke la ut bilder til andre en de som jeg kommuniserte med? Ville ikke at hele kretsen som kjenner meg skal se at jeg er på "sjekkeren" :)  Uansett det fungerte for meg på et annet nettsted angående en date som klaffet veldig godt. Det er nok mer bare en tilfeldighet. Fikk en date på MP også, det var helt enormt dårlig :) match. Neppe nettstedet sin feil, det er slikt som skjer.

Anonymkode: 4f199...c19

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke telle. Er det ikke propert for en voksen dame og bruke døden som språklig forsterking? 

Anonymkode: 12cb1...da5

Mennesker som manipulerer og vil så tvil og frykt i andre er det noe gale med ja.

Skrevet

Jeg gidder ikke Møteplassen hvis det er så dødt der. Var jo nesten like dødt på Tinder da men...får prøve Sukker da. Kanskje det er litt mindre dødt der. 

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, MarieLo skrev:

Mennesker som manipulerer og vil så tvil og frykt i andre er det noe gale med ja.

Gale med... Er du bergenser eller fra vestlandet/sørlandet?

TS har forøvrig hverken manipulert eller sådd tvil i sitt HI. Hun spør om flere opplever det samme som henne, og ber om erfaringer fra andre som har brukt Møteplassen. Ganske rett frem. 

• Liker 3
Skrevet

Gale med... Er du bergenser eller fra vestlandet/sørlandet?

TS har forøvrig hverken manipulert eller sådd tvil i sitt HI. Hun spør om flere opplever det samme som henne, og ber om erfaringer fra andre som har brukt Møteplassen. Ganske rett frem. 

TS her. Takk for din støtte :)  Jeg har kun skrevet det to ganger i HI, og det er en beskrivelse av hvordan jeg opplever det der inne. Det må være lov å beskrive det hvordan jeg vil, og det har jo ikke noe med mitt spørsmål til andre å gjøre. Noen klarer å vri og vende på alt uansett. Men takk til dere som har gitt konstruktive svar :) 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...