AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Jeg har kjent de siste ukene at høyre- og venstresiden av halsen min er ulik. Ca rett under haken, men til høyre langt inn der beinet går kjennes det ut som at beinet nesten avslutter med en kul eller en litt større hard klump. Mens på venstre siden er den mindre. Skal det være helt likt? Bør jeg gå til legen og få sjekka ut dette? Er skikkelig hypokonder så føler nesten at jeg må ha "god grunn" nå til å gå til legen... Anonymkode: 97615...15f 1
Candiru Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Hvis det er en kul så bør du sjekke den ja.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 Nei, det er naturlig med sideforskjeller, og det er veldig få kropper som ser ut akkurat slik som i anatomiske atlas. Anonymkode: 6edc5...6ba
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Skrevet 17. september 2020 Veldig vanlig å gå til lege med kuler eller klumper under huden. Går du å bekymrer deg så ta deg en tur til lege, sånt sjekker de mange ganger i løpet av uken. Er jo ikke sånn at du opptar tiden deres, du betaler de jo for å sjekke.. Anonymkode: afb23...097
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #5 Skrevet 17. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Veldig vanlig å gå til lege med kuler eller klumper under huden. Går du å bekymrer deg så ta deg en tur til lege, sånt sjekker de mange ganger i løpet av uken. Er jo ikke sånn at du opptar tiden deres, du betaler de jo for å sjekke.. Anonymkode: afb23...097 Selvsagt opptar man den tiden man er inne for sjekk.. Anonymkode: d8d12...674
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå