Gå til innhold

Kvinneguiden app?


Gjest Percephone

Anbefalte innlegg

Gjest Percephone

Hvorfor lanserer ikke kvinneguiden en app for forumet? 
 

Jeg personlig ser meg lei av Instagram og Snapchat osv, med stuerene innhold og bilder med caption, samt fra hverdagen til folk, med barn, dyr og hva en og en eller annen skal gjøre hver femte minutt. Jeg tror noen andre mente det samme? Hva om vi foreslår at vi endrer plattform for brukere, vil ikke yngre folk også engasjere seg litt mer i samfunnskritiske spørsmål dersom det fantes forum på app, med formål om diskutere, snakke, lære og finne råd hos hverandre sammen? Nå er jeg ingen ekspert på sosiale medier, men jeg lurer på om ikke vi er på en veiskille for hva gjelder statussøk og mellom menneskelig kontakt? Flere og flere yngre mennesker melder om depresjon og angst med tydelig oppgang de siste åra, samtidig som det konkluderes med sosiale medier som en betydelig årsak, men hva om skriftlig plattform, under regulerte forhold med fremgang og vekst som formål kan være starten starten på det nye århundre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Percephone
7 minutter siden, Okapi skrev:

Trodde yngre folk liksom skulle være flinke med teknologi. De klarer da å bruke en nettleser?

Beklager for dårlig skrevet, håper ikke det påvirket meningen bak innlegget. (Sitter på zoom møte😅) men jeg tenker først og fremst at en app, hvor man slipper å logge av å på, kan fungere på liklinje med Instagram, som en hurtig kilde for informasjon. Jeg vet ikke selv men bare lufter tanken 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bæbuhu skrev:

hvor man slipper å logge av å på,

Jeg logger aldri av og på her, den holder meg pålogget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

App hadde vært veldig kult ja, helt enig. Det er litt kronglete å bruke en nettleser spesielt hvis man bruker mobilen mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Percephone
42 minutter siden, Humle Brumle skrev:

App hadde vært veldig kult ja, helt enig. Det er litt kronglete å bruke en nettleser spesielt hvis man bruker mobilen mye.

Ja, og eller mulighet for oppgradering? Jeg ser at mange innlegg her også er dårlig regulert, at tråder kuppes og avspores fra det som hadde vært en viktig problemstilling for videre diskusjon i den aktuelle saken.

Endret av Percephone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...