Gå til innhold

UPC


Gjest Gjest_Pearl_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pearl_*

Vet dere hva? Hvis det var et selskap jeg skulle ønske nedenom og hjem var det UPC.

Slik kundebehandling som er i det firmaet er rå, de er frekke, spydige og ordner aldri opp.

Vi var uheldige å levere inn en dekoder uten å få kvittering for 4 mnd siden, de fakturer oss for den ennå. De ser at den ikke er i aktivitet men siden de ikke finner papirer så legger de hele skylden på oss.

Det er jo ikke rart at vi ikke har fått kvittering når de har rota med papirene.

Vi har ringt og mast, vært innom innleveringskontoret, ventet på tilbakemeld. som aldri har kommet og enden på visa er at de nå har stengt hele TVen.

Vi har sagt opp, men regner med at det dumper ned en kjempe regning i posten for dekoder, stenging osv. Så vi har kontakta forbrukerrådet og håper de kan gi oss noen gode råd.

Noen her som vet hva si skal ta oss til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Har nesten hatt samme erfaring selv. Nytter ikke å ringe dem, du blir bare fyllt huden full av kjeft, der de er frekke i munn og alt. Gadd ikke mer, så jeg byttet over til Telenor, som faktisk er 10 ganger hyggeligere i telefonen, og du kommer frem med engang. Med UPC måtte jeg sitte og vente på svar i nesten en time for å komme frem til Kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har opplevd det samme selv. Vanlig folkeskikke er visste ute der..

Hvordan bytter man internett ab.??

Er det oppsigelsestid der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dilla

Jeg har opplevd akkurat det samme! Leverte utstyret personlig i Nydalen, men fikk regning måned etter måned. Jeg ringte og ringte og alle lovte de skulle ordne opp i det, men ingenting skjedde.

Jeg sa opp abonnementet fordi internett ikke virket hjemme hos oss. De sendte tekniker 3 ganger uten å finne feilen. De mente at jeg ikke hadde lov til å si opp før bindingstiden var over, men jeg ga meg ikke og nektet å betale. Vi fikk jo ikke den tjenesten vi hadde bestilt, nemlig internett og da skulle vi vel ikke betale for det heller? Det skjønner de tydeligvis ikke hos UPC. Som sagt, regningene fortsatte og komme og jeg nektet å betale. Til slutt sendte jeg et brev til adm. direktør i UPC og forklarte saken. Da gikk det et par dager og så ringte han meg personlig. Han lovte å ordne opp og siden har vi ikke fått flere regninger og saken er avsluttet. Så gå rett til toppen, det hjelper som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...