AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Har syklus på 28 dager, men er nå på dag 33. uten mensen. Graviditetstesten er negativ, men tester da ikke med morgenurin. Noen som vet om det har stor betydning for resultatet? Anonymkode: 3c2a5...6b3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Nei, har ikke veldig stor betydning for resultatet med morgenurin når du tester flere dager etter ventende menstruasjon. Ikke sånn jeg opplever det hverfall. Testet midt på dagen, dagen jeg skulle ha mensen og testenstreken var knallsterk så fort jeg hadde tissa på pinnen.. Men enkelte produserer hcg tregere enn andre, og hvis det er et svangerskap utenfor livmoren så produserer man også hcg senere enn vanlig. Også bør du tenke over om du har stresset mye denne mnd, spist lite eller vært syk. Det er mye som kan påvirke syklusen slik at mensen uteblir eller er forsinket. Ville også tatt en ny test om noen dager for å være sikker. Anonymkode: 7c3f8...626
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 Etter forventet mens spiller det ikke noen rolle om du tester med morgenurin, hcg-nivået er høyt nok til at det slår ut selv om urinen ikke er særlig konsentrert. Om du skulle være gravid vil jeg tro eggløsning var senere enn vanlig, slik at tidspunktet for forventet mens også er senere. Men mest sannsynlig har du bare en litt lengre syklus denne gangen. Anonymkode: 46da4...ecf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå