Gå til innhold

Hva betalte du for en krone?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og gjør de det uten bedøvelse dersom det er krone på en rotfylling?

Anonymkode: 8d08b...c5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen år siden jeg fikk krone på tanna men betale rett under 7000 kr. Det er jo ikke bare tannlegen som skal ha penger men tanntekniker som lager tanna. Har ved et par anledninger fått bedøvelse siden tanna må slipes ned, men det var pga tannkjøttet mitt er så sensitiv. Tanna er jo dø så en skal ikke kjenne noe.

Anonymkode: b1190...430

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen år siden jeg fikk krone på tanna men betale rett under 7000 kr. Det er jo ikke bare tannlegen som skal ha penger men tanntekniker som lager tanna. Har ved et par anledninger fått bedøvelse siden tanna må slipes ned, men det var pga tannkjøttet mitt er så sensitiv. Tanna er jo dø så en skal ikke kjenne noe.

Anonymkode: b1190...430

Takk for svar 😃

Skrevet

4500 + tannteknikk står det på nettsiden til tannlegen min. 

Skrevet

Skulle til å si en Bugg, men når jeg leste mer på innlegget så var det ikke snakk om det😂

Skrevet
1 minutt siden, Alveenia skrev:

Skulle til å si en Bugg, men når jeg leste mer på innlegget så var det ikke snakk om det😂

Hahahaha! 😄 Ja husker de! Dårlig overskrift når jeg tenker meg om.

ts.

Skrevet

Pris kan jeg ikke svare på, da jeg har hatt en tilstand som gjør at jeg har fått det gratis. 

Jeg fikk bedøvelse fordi tannlegen ville sette kronen ganske dypt, og da kunne det gjøre vondt i tannkjøttet. 

Anonymkode: 3b6c7...385

Skrevet

Rundt 7000 kroner er nok vanlig pris inkludert tannteknikerkostnaden, med norsk tanntekniker. Ville ikke betalt like mye for kinakrone.. 

Anonymkode: e84db...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...