Gjest Ny ansatt Skrevet 22. juli 2005 #1 Skrevet 22. juli 2005 Jeg har fått tilbud om jobb i et kundesenter. Har jobb fra før, men den nye jobben innebærer ganske betydelig mer i lønn. Men jeg mister fleksimuligheter, jobber fra 8-16. Hva gjør jeg? Er det pes å jobbe på kundesenter? Noen som vet?
Midnattsol Skrevet 22. juli 2005 #2 Skrevet 22. juli 2005 Tja..det kommer an på hvilket kundesenter det er. Jeg har jobba på to kundesenter og de var HELT forskjellige. På den ene plassen var det lett, lite å sette seg inn i og ble ganske kjedelig etterhvert. På den andre plassen var det lang opplæring, MYE å sette seg inn i og rullering på forskjellige arbeidsoppgaver fra uke til uke, altså ikke telefon hele tiden dag ut og dag inn. Var helt ok men ikke det jeg ville satsa på på sikt.
14062003 Skrevet 23. juli 2005 #3 Skrevet 23. juli 2005 Jeg vil også si at det kommer an på hva slags person du er og hva slags kundesenter det er. Altså, hva slags kunder skal betjenes. Noen er enklere (og hyggeligere) enn andre. Jeg har jobbet på kundesenter som var morsomt, hyggelig, sosialt, koselig, men med krav. Jeg har også jobbet hvor det var stikk motsatt, konstant stress, ikke noe sosialt og mye pes fra kunder. Sistnevnte anbefales bare for de med rimelig sterk psyke, all ære til dem som klarer den jobben!
Smarties Skrevet 24. juli 2005 #4 Skrevet 24. juli 2005 Ja, det er pes å jobbe på kundesenter... Men som andre her sier - det kommer mye an på hvem du skal "serve".. Hva slags arbeidstider får du da? Kan jeg spørre hva lønna ligger på? (Jobber selv på kundesenter, så det er litt morsomt å høre hva folk får andre steder.. ) Får du grunnlønn + skifttillegg, eller er det bare fastlønn? Sånne ting kan være greit å tenke litt på. Husk på at dersom du tenker at lønna er god, så kan de plutselig si at du ikke skal jobbe skift lenger, f. eks. Og da mister du skifttillegget....
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #5 Skrevet 26. juli 2005 Jobber halv ni til fire, ca 300 000 i begynnerlønn. Ikke kveld/helg.
Gjest hovedinnlegger- Skrevet 2. august 2005 #6 Skrevet 2. august 2005 Ingen som kan svarepå det med lønn??
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #8 Skrevet 3. august 2005 Jobber halv ni til fire, ca 300 000 i begynnerlønn. Ikke kveld/helg. ← Hva slags kundesenter er dette? Den jobben vil jeg ha!! Etter tre års utdanning og tre års erfaring har jeg mindre lønn enn det, og jobber med IT-drift og support.
Midnattsol Skrevet 3. august 2005 #9 Skrevet 3. august 2005 Lurte også på det for det er vel ikke noen "vanlig" kundesenterlønn akkurat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå