Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ny ansatt
Skrevet

Jeg har fått tilbud om jobb i et kundesenter. Har jobb fra før, men den nye jobben innebærer ganske betydelig mer i lønn. Men jeg mister fleksimuligheter, jobber fra 8-16. Hva gjør jeg?

Er det pes å jobbe på kundesenter? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja..det kommer an på hvilket kundesenter det er. Jeg har jobba på to kundesenter og de var HELT forskjellige. På den ene plassen var det lett, lite å sette seg inn i og ble ganske kjedelig etterhvert. På den andre plassen var det lang opplæring, MYE å sette seg inn i og rullering på forskjellige arbeidsoppgaver fra uke til uke, altså ikke telefon hele tiden dag ut og dag inn. Var helt ok men ikke det jeg ville satsa på på sikt.

Skrevet

Jeg vil også si at det kommer an på hva slags person du er og hva slags kundesenter det er. Altså, hva slags kunder skal betjenes. Noen er enklere (og hyggeligere) enn andre. Jeg har jobbet på kundesenter som var morsomt, hyggelig, sosialt, koselig, men med krav. Jeg har også jobbet hvor det var stikk motsatt, konstant stress, ikke noe sosialt og mye pes fra kunder. Sistnevnte anbefales bare for de med rimelig sterk psyke, all ære til dem som klarer den jobben!

Skrevet

Ja, det er pes å jobbe på kundesenter... Men som andre her sier - det kommer mye an på hvem du skal "serve".. Hva slags arbeidstider får du da? Kan jeg spørre hva lønna ligger på? (Jobber selv på kundesenter, så det er litt morsomt å høre hva folk får andre steder.. ;) ) Får du grunnlønn + skifttillegg, eller er det bare fastlønn? Sånne ting kan være greit å tenke litt på. Husk på at dersom du tenker at lønna er god, så kan de plutselig si at du ikke skal jobbe skift lenger, f. eks. Og da mister du skifttillegget.... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jobber halv ni til fire, ca 300 000 i begynnerlønn. Ikke kveld/helg.

Gjest hovedinnlegger-
Skrevet

Ingen som kan svarepå det med lønn??

Skrevet

Hvilket spørsmål?

Skrevet
Jobber halv ni til fire, ca 300 000 i begynnerlønn. Ikke kveld/helg.

Hva slags kundesenter er dette? Den jobben vil jeg ha!! Etter tre års utdanning og tre års erfaring har jeg mindre lønn enn det, og jobber med IT-drift og support.

Skrevet

Lurte også på det for det er vel ikke noen "vanlig" kundesenterlønn akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...