Gå til innhold

Prøvere i 1,5 år og svake positive tester..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Min samboer og jeg har prøvd å fått barn nå i 1,5 år.. Fikk påvist PCOS nylig og startet opp med metformin 850 mg x2 (cyster og uren hud). 
Fikk nå den første positive eggløsningstest på en evighet, og det til stoor glede!
Eggløsning var den 4 september, og forventet mensen er på lørdag.. Jeg har testet svake positivt siden 10 sept. MEN, det var etter tiden så da er den jo ugyldig. Jeg tok to nye tester idag, for å se om det var noe forskjell i forhold til merke. Svakt positivt på begge to (a1 og en test fra sykehuset der jeg jobber). Det hadde vell ikke kommet svakt positive tester dersom det ikke var noe? Jeg leser om kjemisk graviditet og jeg er selvfølgelig livredd.. 
Er det noen andre som har erfaringer med det samme? Jeg tok en clearblue digital test mandag 14, men den var negativ.

Anonymkode: c658f...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svake tester over flere dager, er ikke et godt tegn. Men det positive er jo at du mest vet du kan bli gravid. 

Anonymkode: 81efc...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svake tester over flere dager, er ikke et godt tegn. Men det positive er jo at du mest vet du kan bli gravid. 

Anonymkode: 81efc...672

Tusen takk for svar! Kan si at de første testene kom det svakt positivt etter tidsfristen, for så at de ble sterkere når de tørket. Tok to idag og de kom svakt positivt innenfor tidsfristen.. 

Anonymkode: c658f...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke bety så mye. Noen produserer lave HCG-nivåer og svangerskapet går helt fint. Har lest om gravide som ikke fikk positive tester før i uke 5 (21 dpo) her inne. Satser på at testene dine blir sterkere etterhvert. 

Anonymkode: f6a41...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke bety så mye. Noen produserer lave HCG-nivåer og svangerskapet går helt fint. Har lest om gravide som ikke fikk positive tester før i uke 5 (21 dpo) her inne. Satser på at testene dine blir sterkere etterhvert. 

Anonymkode: f6a41...130

Tusen takk for svar! Jeg fikk positiv test på CB digital nå 😭

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, tomtmelkeglass said:

Tusen takk for svar! Jeg fikk positiv test på CB digital nå 😭

Gratulerer! 🥳

Anonymkode: f6a41...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, tomtmelkeglass skrev:

Tusen takk for svar! Jeg fikk positiv test på CB digital nå 😭

Så bra! Gratulerer, håper det holder 🥰

Anonymkode: 81efc...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...