Gå til innhold

Hvor ofte har dere byttet jobb i livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er litt over 50 år, har hatt sju arbeidsforhold. Tre av disse har vært samme arbeidsgiver men ulike avdelinger. Lengste sammenhengende sted var 15 år, da var det på tide med ny frisk. 

Anonymkode: 42980...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengste arbeidsforhold har vært på 8 år, der jeg er nå. Men har hatt 2 forskjellige stillinger i selskapet. 

Utenom det, har jeg byttet arbeidsplass 9 ganger (3 forskjellige stillinger). Flesteparten av byttene har vært pga konkurser og drit, hatt skikkelig uflaks! Men fikk en liten deltidsjobb der jeg er nå for 8 år siden, og etterhvert fått mer og mer jobb der (hatt flere av disse stillingene samtidig, da jeg ikke hadde full stilling noen plass). 

Er 32 år. 

Anonymkode: 97baf...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28 år og har jobbet i 3,5 år. Begynner på min tredje arbeidsplass i januar. Har klatret raskt oppover i karrierestigen og skal nå begynne i drømmeselskapet mitt. 

Anonymkode: 9d244...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i jobb nr 9, har jobbet i 13 år. Brukte lang tid på å finne en jobb jeg trivdes i og har flyttet mye, men i nåværende jobb blir jeg. 

Anonymkode: 8c8ff...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 og er 33 :) Pluss to sommerjobber og en svart da jeg var tidlig 20 årene.

Anonymkode: ae421...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 ulike på 19 år. (Er 39). Men relatert til utdannelsen min ha jeg jobbet med det samme i 14 år, 2 ulike arbeidsgivere. 

Ser etter ny jobb nå i en annen bransje. 

Anonymkode: 91400...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk første sommerjobb da jeg var 13 år. Fra da og frem til nå (40 år) har jeg hatt 14 ulike Jobber. 
7 av dem har vært sommerjobber etc. 
 

dvs 7 faste stillinger på ca 20 år

Anonymkode: 6432c...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 ulike jobber på 16 år , den siste har jeg vært i 8 år . Sa til meg selv Max 5 år på en arbeidsplass, Trives her jeg er nå men det er dog ikke fluss med arbeidsplasser, så det en av grunnene til at jeg ikke har fått byttet men samtidig så trives jeg 🙂

Anonymkode: 2c865...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke medregnet sommerjobber og småjobber som ungdom og student, har jeg hatt fem jobber. Det lengste jeg har vært i samme stilling er seks år. Men nå tar jeg videreutdanning til en jobb/stilling jeg ser for meg å bli i til jeg går av med pensjon. Er 41 år. 

Anonymkode: 96a63...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen småjobber som student, støttekontakt, kafé og et vikarbyrå fpr barnehager. 

Jobben jeg har nå er den første faste stillingen.  Hatt den i 9 år. Er 35.

 

Anonymkode: 3b6da...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fast jobb rett etter endt utdanning og har vært i den i 4 år nå. I løpet av studietiden hadde jeg tre forskjellige sommerjobber/deltidsjobber. Jeg er 27. 

Anonymkode: 085d6...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 32 år gammel og har vært i arbeidslivet i 8 år. Er i min 5. jobb. Mistet oljejobben min i 2014, og mange vikariater etter det. Har fast jobb nå.

Anonymkode: 4fc61...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på 4 arbeidsplasser etter jeg fylte 18, jeg er 25. På den ene arbeidsplassen var jeg innom tre ulike stillinger. Er student så kommer til å bli en del flere jobber etter jeg er ferdig utdanna.

Anonymkode: e5c47...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 40 år. Har vært i samme jobb i maks 4 år. Føler dette er grensen hvor jeg går lei. Vil ikke gro fast på en arbeidsplass. 

Anonymkode: 17265...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat startet i jobb nr 7 .Regner da med lærlingplassen som var delt opp i to steder, og et lite vikariat på 6 mnd, så «ordentlig» ansatt på 4 steder. Er 29 år:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...