NewName Skrevet 16. september 2020 #1 Skrevet 16. september 2020 (endret) Han som foreslo ff forhold, jeg takket ja og har vært den som har tatt kontakt for å avtale møte hver gang. Nå tenkte jeg å se om han ville gjøre det samme, ikke hørt noe på en uke. Endret 14. juli 2021 av NewName
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Skrevet 16. september 2020 2 minutter siden, NewName skrev: Han som foreslo ff forhold, jeg takket ja og har vært den som har tatt kontakt for å avtale møte hver gang. Nå tenkte jeg å se om han ville gjøre det samme, ikke hørt noe på en uke. Ville du ha droppet det hele ? En uke er da ingenting. Eller har dere avtalt hvor ofte det skal være? Anonymkode: cc937...d97 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Skrevet 16. september 2020 Her er det oftest jeg som foreslår, møtes 2-4 ganger i måneden. Foretrekker sjeldnere enn 1 gang i uken, ellers mister vi spenningen fort. Anonymkode: 6f1dd...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Skrevet 17. september 2020 Ville ventet og sett om han tar initiativ ja. Veldig ofte dør sånt ut ganske fort fordi en av partene mister interessen. Anonymkode: feafe...72a 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #5 Skrevet 17. september 2020 Er bare fint å være den som tar initiativ når det kommer til pk. Tar kontakt når jeg er kåt jeg, er ikke en av de tilgjengelig tar jeg kontakt med en av de andre. Anonymkode: 33402...dfa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå