Gå til innhold

Symaskin fra bokklubben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne maskinen er velkomstgave hvis man melder seg inn i bokklubben nå. Er det noen som har erfaring med den? Jeg finner ingenting når jeg googler. 

 

https://www.bokklubben.no/produkter/jensine-symaskin-roed-heimla/produkt.do?produktId=23314547

 

Jeg skulle hatt meg en enkel symaskin, men vil jo ikke ha en som bare blir til irritasjon heller. 

Anonymkode: 6fc16...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker med en gang at det er en grunn til at slike ting gis bort 😅 følger tråden, kan jo være at det er en bra maskin 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f084c...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville eller kjøpt denne Singer-maskinen hos Jula. https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/klesvask-og-stell/klespleie/symaskiner/symaskin-809041/

Godt mulig det ikke er store forskjeller på den og velkomstgaven til bokklubben, men jeg ville foretrukket å kjøpe maskin fra en butikk jeg kunne henvendt meg til ved reklamasjon e.l. Ser for meg at det kan bli trøblete med en velkomstgave i en bokklubb.

Anonymkode: 3cd4c...dba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker de digitale superdingsene som man fikk i gave da man opprettet et abonnement på et blad i 1990-årene; så vidt jeg husker abonnerte jeg på "Illustrert Vitenskap" i to måneder i 1994/1995 for å få en liten planlegger/oversetter/alt-i-ett-dings.

Hjelpe meg. For en elendig kvalitet.

Så et godt råd: Sats aldri på at praktiske ting du får i "gave" faktisk kan brukes til noe nyttig - da kommer du garantert til å bli skuffet, unntatt hvis det er bøker, filmer, eller tilsvarende, men disse tingene får man nærmest slengt etter seg på et loppemarked.

Anonymkode: 86f03...c0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ingenting om den som nevnes, men anbefaler å kjøpe på en symaskinbutikk. Der får en hjelp om noe skulle gå galt og reklamasjon og slike ting må settes i kraft. Butikker som selger syprodukter, stoffer og tilbehør kan også hjelpe med ting som har med søm og maskin å gjøre. Det gjør ikke bokklubber eller Jula eller hvor de nå har "gode tilbud". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen til hoppetaujenta. Du får rimelige greie symaskiner på symaskin butikk. Gjerne service avtale og ofte gratis kurs. Og hvis du får en dritt maskin som bare tuller seg så blir det ikke mye du gidder å bruke den. Så kjøp en billig men ett kjent merke fra symaskinbutikk.

Endret av iansak
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en syworkshop der ei jente hadde en sånn maskin fra bokklubb. Hun fikk ikke sydd mye før maskina begynte å rote. Styr unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte også bestille en slik, regner med jeg for den ganske snart, begynner å bli en stund siden jeg bestilte.. kommer tilbake til hva jeg synes om den når den kommer! :)

 

Anonymkode: 0b749...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 21.9.2020 den 1.38, AnonymBruker skrev:

Måtte også bestille en slik, regner med jeg for den ganske snart, begynner å bli en stund siden jeg bestilte.. kommer tilbake til hva jeg synes om den når den kommer! :)

 

Anonymkode: 0b749...d7b

Prøvd den? Hva mener du om den?

Anonymkode: 9a3fb...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...