Gjest Pulchra Skrevet 16. september 2020 #1 Del Skrevet 16. september 2020 (endret) Bestilte på nettet her om dagen Endret 16. september 2020 av Pulchra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2020 #2 Del Skrevet 16. september 2020 Åjadda, jeg har et rikt utvalg av diverse og bruker det innimellom. Vakkert og meditativt å konsentrere seg om røyken som siver sakte opp. Godt lukter det også i hele boligen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Del Skrevet 16. september 2020 Nei. Det gir meg hodepine, å vil ikke at alt jeg eier og har skal stinke (!) av det Anonymkode: aec2a...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #4 Del Skrevet 16. september 2020 Nei. Syns det lukter grusomt. Hender jeg tenner et duftlys innimellom, men that's it. Fikser ikke tung røkelseslukt. Anonymkode: c758b...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2020 #5 Del Skrevet 16. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikser ikke tung røkelseslukt. Anonymkode: c758b...fe9 Det finnes lyse lette dufter også og det er ikke nødvendig å brenne ned hele pinnen med en gang. En halv cm kan være det som trengs. Jeg tar den påtente pinnen og bærer den litt rundt fra rom til rom, så blir det en antydning og ikke tung luft som må skjæres med kniv og alle vinduer åpnes til gjennomtrekk. Kunsten er måtehold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #6 Del Skrevet 18. september 2020 Hvor kjøper man det? Gjerne nettbutikk. Jeg liker godt litt krydret lukt i huset, men ikke matlagingslukt. Anonymkode: 78654...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2020 #7 Del Skrevet 18. september 2020 Bare et vilkårlig søk på nett og en finner mengder av utsalgssteder. F.eks. dette: https://www.teleurt.no/butikk/duft-og-rokelse?gclid=EAIaIQobChMIiuf13b7y6wIVBNKyCh1WcQwCEAAYASAAEgJK3fD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #8 Del Skrevet 18. september 2020 Takk Hoppetaujenta 😄 Anonymkode: 78654...4c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #9 Del Skrevet 18. september 2020 Bei desverre. Jeg elsker lukten av røkelse og har et helt lager hjemme, men jeg har utviklet allergi for støv, midd og røyk. Jeg nyser og det svir i øynene, nese og hals. Løsningen ble å kjøpe en diffuser som jeg fyller med vann og eteriske oljer som sitrongress, Lavendel og rosmarin. Det lukter heldigvis like godt som røkelse og er mye mer allergivennlig Anonymkode: 0d380...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. september 2020 #10 Del Skrevet 18. september 2020 Ja, men jeg savner veldig en røkelse som var populær på 80-tallet. Husker ikke hva den het, men den duftet orientalsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2020 #11 Del Skrevet 18. september 2020 27 minutter siden, Honey Dew skrev: Ja, men jeg savner veldig en røkelse som var populær på 80-tallet. Husker ikke hva den het, men den duftet orientalsk ...da blir det vanskelig, for utrolig mange dufter litt "orientalsk". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. september 2020 #12 Del Skrevet 18. september 2020 32 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...da blir det vanskelig, for utrolig mange dufter litt "orientalsk". Husker at den var utrolig poplær på den tiden. "Alle" hadde den hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #13 Del Skrevet 18. september 2020 Likte å bruke det litt før. Helt til røykvarsleren min gikk av og skapte kaos i hele lavblokka jeg bodde i. Etter det har jeg rett og slett ikke turt. Og ja, røkelsen var plassert langt unna røykvarsleren. Anonymkode: e98ea...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pulchra Skrevet 19. september 2020 #14 Del Skrevet 19. september 2020 På 18.9.2020 den 13.49, AnonymBruker skrev: Likte å bruke det litt før. Helt til røykvarsleren min gikk av og skapte kaos i hele lavblokka jeg bodde i. Etter det har jeg rett og slett ikke turt. Og ja, røkelsen var plassert langt unna røykvarsleren. Anonymkode: e98ea...2b7 eheh kult :p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 25. september 2020 #15 Del Skrevet 25. september 2020 Nei, her er det hverken røkelse, levende lys eller duftlys. Her tenner jeg kun levende lys til advent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pulchra Skrevet 3. oktober 2020 #16 Del Skrevet 3. oktober 2020 På 25.9.2020 den 22.47, sommermor skrev: Nei, her er det hverken røkelse, levende lys eller duftlys. Her tenner jeg kun levende lys til advent. Hørtes litt kjedelig ut ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 3. oktober 2020 #17 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, Pulchra skrev: Hørtes litt kjedelig ut ;( Det kan hende det gjør det, men her er det delvis på grunn av astma i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pulchra Skrevet 4. oktober 2020 #18 Del Skrevet 4. oktober 2020 22 timer siden, sommermor skrev: Det kan hende det gjør det, men her er det delvis på grunn av astma i hus. Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #19 Del Skrevet 4. oktober 2020 På 18.9.2020 den 13.41, Honey Dew skrev: Husker at den var utrolig poplær på den tiden. "Alle" hadde den hjemme Nag champa er en klassiker. Anonymkode: cf46e...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 10. oktober 2020 #20 Del Skrevet 10. oktober 2020 Har masse, tenner de aldri. Samboer liker ikke, til og med luktlys lukter for mye for han 😅 I tillegg har jeg ikke samme behov nå som jeg ikke deler leilighet med hasjrøyker lengre 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå